Frank Grønlund må gå!
Collapse
X
-
Først må man få vite hvem som er på valg, så kan man finne personen som man tror vil heve styret.
PetterKommentar
-
* Årets patetiske sportslige resultater
* All uroen som har herjet rundt trenere og andre ledere
* At vi sitter med en kostnadsbase som er totalt uansvrlig, hvor søplespillere hever millionlønninger
* At vi ikke har klart å selge en eneste spiller
* Den uverdige bahandlingen av en lojal type som Påsan
* Idiot-oppsørselen mot egne supportere gjennom totalt ukontrollerte utbrudd i media
* At Judas er på vei inn i klubben
Fjøra har alltid vært glad i å poengtere seg selv som sjef og leder for de sportslige disposisjonene. Det er Fjøra som har hatt ansvaret for kjøp og salg av spillere og han inngår kontraktene. Man kan gjerne kritisere Grønlund, men man må ikke blendes av elsken for Fjøra.
I mitt syn har Fjøra vært en katastrofe for LSK, og jeg er meget fornøyd med at han nå er ferdig. Mannen er tvers igjennom falsk og får stor sympati fra fansen for krokodilletårer og påstått lojalitet.Kommentar
-
At dette skal vise at Grønlund må gå synes jeg er ganske misvisende. De fleste av oppgavene du nevner har, slik jeg forstår det, vært Jan Åge Fjørtofts oppgaver.
Fjøra har alltid vært glad i å poengtere seg selv som sjef og leder for de sportslige disposisjonene. Det er Fjøra som har hatt ansvaret for kjøp og salg av spillere og han inngår kontraktene. Man kan gjerne kritisere Grønlund, men man må ikke blendes av elsken for Fjøra.
I mitt syn har Fjøra vært en katastrofe for LSK, og jeg er meget fornøyd med at han nå er ferdig. Mannen er tvers igjennom falsk og får stor sympati fra fansen for krokodilletårer og påstått lojalitet.
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Franks ansvar?
Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en enesteKommentar
-
Franks ansvar?
http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=103Kommentar
-
Kommentar
-
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ikke Grønlund ta med seg Jensen?
Makan til %¤%&%:
"- Jeg vil påstå at fotballsupportere har kort hukommelse. Nå tror allerede flesteparten av oss at vi skal vinne ligaen neste år..."
Få tilbake Petter!!!Kommentar
-
Kommentar
-
For en frekk faen. Han har kjørt skuta rett til helvete og bruker argumentet "mest ansinitet" som argument...
Han skal være jævlig glad han har vært med på galskapen så lenge han har. Burde vært sparka for mange år siden. Og går til retten nå som vi er på kanten av stupet? MØKKAMANN!!!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For en frekk faen. Han har kjørt skuta rett til helvete og bruker argumentet "mest ansinitet" som argument...
Han skal være jævlig glad han har vært med på galskapen så lenge han har. Burde vært sparka for mange år siden. Og går til retten nå som vi er på kanten av stupet? MØKKAMANN!!!
Ingen er større enn klubben!________________________
TBKommentar
-
Så lenge den klubben også er en arbeidsplass for en håndfull mennesker er det likevel noen spilleregler i arbeidslivet klubben ikke er større enn. Men har administrasjonen sitt på det tørre, trenger de heller ikke være bekymret for å møte i retten...Kommentar
-
Holder vel å legge frem regnskapet?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar