Under denne noe underlige overskriften ligger en enkel oppfordring og et vanskelig spørsmål i ett.
Det skrikes i øst og vest om hvem så må gå, hvem som har skylda og hvem som absolutt ikke har levert varene. Alt i etterpåklokskapens lys.
Min oppfordring er derfor:
Hvem mener du skal lede LSK videre? Har vi rette personer i de rette posisjonene?
Hvem skal fylle posisjoner som:
- Daglig leder
- Trener
- Fysisk trener
- Fysioterapeut
- Hjelpetrener(e)
- Keppertrener
- Spillerutvikler
- Styreleder
- Kantineansvarlig
- Banemester
- evt andre som kan komme til å havne i BennyLems fokus som syndebukk.
Her er muligheten til å fortelle hvem DU mener skal lede klubben videre.
Forøvrig bør det være plikt å flagge sin mening her, innen 1.1.9, før man har retten til å kreve hoder på fat neste år.
BennyLem: Dette er på ingen måte en heksejakt på deg eller dine meninger - kun et enkelt markedføringstriks for å få nettopp deg og forumets andre kritiske røster til å åpne tråden. Du blir uansett førstemann som får min utfordring til å komme opp med det teamet du mener er rett for å lede LSK i 2009.
Det skrikes i øst og vest om hvem så må gå, hvem som har skylda og hvem som absolutt ikke har levert varene. Alt i etterpåklokskapens lys.
Min oppfordring er derfor:
Hvem mener du skal lede LSK videre? Har vi rette personer i de rette posisjonene?
Hvem skal fylle posisjoner som:
- Daglig leder
- Trener
- Fysisk trener
- Fysioterapeut
- Hjelpetrener(e)
- Keppertrener
- Spillerutvikler
- Styreleder
- Kantineansvarlig
- Banemester
- evt andre som kan komme til å havne i BennyLems fokus som syndebukk.
Her er muligheten til å fortelle hvem DU mener skal lede klubben videre.
Forøvrig bør det være plikt å flagge sin mening her, innen 1.1.9, før man har retten til å kreve hoder på fat neste år.
BennyLem: Dette er på ingen måte en heksejakt på deg eller dine meninger - kun et enkelt markedføringstriks for å få nettopp deg og forumets andre kritiske røster til å åpne tråden. Du blir uansett førstemann som får min utfordring til å komme opp med det teamet du mener er rett for å lede LSK i 2009.
Kommentar