Lillestrøm melder hetsen inn for forbundet

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

Jeg er helt enig i at saken burde legges død og at den bare er ødleggende for klubben. MEN, så lenge Riise krever at LSK tar saken videre så ser jeg ikke at klubben har noe valg. Riise er ansatt i LSK, og klubben må backe han opp. Hvis du føler deg trakkasert på jobben og tar det opp med sjefen din, så er jo han/hun nødt til å følge det opp.

Hvis LSK ikke hadde gjort noe så hadde vel "mor Riise" tatt saken videre til NISO, og vi hadde fått dem på nakken.

At Davy foreslår at Aalesund spiller for tomme tribuner er jo helt bak mål. Da burde Brann stadion vært tom ofte.

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Opprinnelig skrevet av Serbern

At Davy foreslår at Aalesund spiller for tomme tribuner er jo helt bak mål. Da burde Brann stadion vært tom ofte.
      Hadde ikke vært tilskuere på noen tribuner i de to øverste seriene i Norge da.

Petter

Kommentar

• mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

Klubben er vel nødt til å følge opp mor Riise's klaging av frykt for ytterligere mediatrakkasering.

Hadde BHR hatt rett mental innstilling burde tilropene utløst større aggresivitet og bedre spill. Gutten har tydeligvis en vei å gå der.

En fotballkamp er, og etter min mening bør fortsette å være, en friarena for utilslørt engasjement. Tilrop, kleskodeks og aktiviteter bør ikke legges bånd på i den grad at en ender opp med et korrekt kledd, lett applauderende publikum. Dette er fotball, ikke golf eller tennis.
        Brutale utrop drevet av øyeblikkets entusiasme har kun levetid ut kampen og innehar ingen dypere mening. Dersom en tar gale folk, fulle folk eller et engasjert fotballpublikum på ordet vil en antagelig fort bli såra og vonbråten her i verden.
        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

Både mediainteressen og at LSK går videre med dette kan medføre at andre klubber, ikke bare veivesenlaget, vet hvordan de skal stoppe BHR neste sesong - gi en håndfull supportere i oppgave å slenge dritt til han, og han blir så ute av balanse at i praksis har vi kun 10 spillere på banen.
          Her kan man virkelig se/bevise at supporterne er lagets 12. mann i praksis.
          LasseN

Kommentar

• skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

LSK har meldt saken inn til NFF etter ønske fra mor Riise. Saken er nå på bordet til NFF, og ute av LSK's hender. Ikke mye mer å si om den saken, eller noe vi trenger å bruke mer energi på...

Kommentar

• Nr.10
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 597

Son of a bitch! Det skulle faktisk ikke vært mulig. Eller, med familien Riise er jo det meste mulig. Det er synd at man får med en ekstra Riise til klubben, da man egentlig bare hadde lyst på en av dem..
              Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

RÅGG 19116

Kommentar

• morrari
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2006
                • 58

For en dramagjeng denne Riise familien... Han ække så gæli til å spille ball, men jeg synes ikke alt som følger med er verdt det. En spirende primadonna. Uten ferdighetene til å følge det opp med...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
                  Son of a bitch! Det skulle faktisk ikke vært mulig. Eller, med familien Riise er jo det meste mulig. Det er synd at man får med en ekstra Riise til klubben, da man egentlig bare hadde lyst på en av dem..
                  Jeg kunne godt tenke meg to blad Riise, storebror og lillbror, til LSK.
                  Da får man nok mora litt sånn med på kjøpet.

er enig med xeR: hold sportslig fokus!!!
                  LSK Norges beste lag

Kommentar

• Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1453

Opprinnelig skrevet av reka
                    Forøvrig er det greit at LSK melder inn denne saken så lenge spilleren føler seg støtt. Det gjelder uansett hvilken spiller det måtte angå, og unnlatelse ville vært et tillitsbrudd fra arbeidsgivers side.

Hva kanarifansen har bedrevet før og nå er irrelevant i denne saken: LSK og kanarifansen er to forskjellige ting, som vi har fått så ettertrykkelig merke.
                    Har forståelse for at LSK følger opp dette hvis det er noe Riise selv ønsker, men samtidig tipper jeg at vi skyter oss selv i foten. Neste gang vi går litt over streken selv kommer media til å fråtse og vi får nok en gang masse utenomsportslig mas.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• jerven
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 272

Bjørn Helge Riise har mye å lære av storebror når det gjelder å konsentrere seg om det som skjer på banen. Mye kan sies om John Arne, men han har i hvertfall ikke levert noe dårligere på banen når det har stormet som mest på privaten.

Kommentar

• HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

Skal ikke glemme at disse folka er fra sunnmøre da... tøffe i kjeften, men griner når noen ser stygt på dem. Men spille fotball kan dem der oppe
                        ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Loddet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 325

Egentilg bør vel Stormen for en gangs skyld få kudos, de klart å psyke ut Riise. Vet det er delte meninger om supportere skal slenge dritt til motstanderne, men jeg er ihvertall en tilhenger av det..

Kommentar

• Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 499

Att saken blir så blåst opp som den blir synes jeg er helt utrolig, da dette er noe en spiller bør tåle å høre fra tribunen uten å ta det personlig. For dette skjer tross allt i kampens hete, og da sier man mye rart som man ellers ikke ville funnet på å ha sagt.

Så jeg håper både NFF for en gang skyld henlegger saken, og det er ikke ofte jeg gjør.

Og hvis LSK synes dette var fælt, så for dem begynne å rydde opp på egen stadion, for jeg veit att ordbruken er ikke noe penere på Åråsen enn den er på andre stadion. Selv kan jeg innrømme att det er noen spillere som har fått høre hva dem er(i stygg ordform) fra felt O på SS.

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                              Selv kan jeg innrømme att det er noen spillere som har fått høre hva dem er(i stygg ordform) fra felt O på SS.
                              Jepp. Denne sesongkortinnehaveren på felt O har ikke minst hatt gleden av å skjelle ut blant annet Christer Basma og Ragnvald Soma i år. Soma fikk selvsagt på grunn av den moppen han har på huet, Basma som alltid på grunn av generelt dårlig utseende.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

Stormen glemte å være presise, de burde ha sunget media ho.. ja dere vet resten.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

Selv våre venner fra Luxembourg viste langt større profesjonalitet da fenomenet å psyke ut motspillere oppsto. Vår godeste motspiller Vito Marinelli var en av de som virkelig fikk kjørt seg på Åråsen, med grove og sjikanerende tilrop som "Vito tar'n i ræva" i melodi Vamos a la playa, og også "Tar'n i ræva, Vito tar'n i ræva" i melodi Chelsea Alouette. Vito lot seg derimot ikke påvirke, og vi kjenner jo alle fortsettelsen på den historien. Det er tydelig at vi har mye å lære fra profesjonelle idrettsmenn.
                                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

Artig når vi valgte ut tilfeldige spillere og psyka dem ut i RL og
                                    Men som toppspiller må man nesten lære seg å lukke øra, eller la seg fyre opp og bruke agressiviteten i spillet istedenfor å la seg svekkes.
                                    Hvis ikke har får man mange tunge kamper vil jeg tro.

Kommentar

• heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2131

Ufattelig. BHR fàr ta seg et kurs hos Adrian Mutu, det som synges om han pà italienske tribuner vil jeg ikke engang gjengi pà dette forumet.
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Jepp. Denne sesongkortinnehaveren på felt O har ikke minst hatt gleden av å skjelle ut blant annet Christer Basma og Ragnvald Soma i år. Soma fikk selvsagt på grunn av den moppen han har på huet, Basma som alltid på grunn av generelt dårlig utseende.
                                          Jeg kan melde om det samme på Felf F. Verdt å nevne er:

- Hets av Hoseth for ekstrajobben han har som frisørlærling
                                          - Dagen derpå hets av Litj-Alkis
                                          - Bohinen-kul på magen til dama di hets av Gashi (fy f han ble harm)
                                          - Felt F går hellt ikke av veien for ett tilfeldig toalettbesøk under spillets gang for å fortelle linjemannen hvor skandaløst dårlig han er.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...