LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!
Collapse
X
-
Så hvis man er uenig i et valg en person tar så følger det at man er motstander av personen i seg selv? Deg (og Paddis) om det.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Det har du helt rett i. Det jeg vil fram til er at det neppe er 90% av de som går fast på åråsen som er veldig negative til Bergdølmo i dag. Bare så det er sagt er jeg på ingen måte med i noen heiagjeng for AB. Jeg vil bare la mannen få muligheten til å komme med sin versjon."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
****, får ikke kommet!!! LSK, denne informasjonen kunne dere fint ha kommet med på et litt tidligere tidspunkt - f.eks mandag, da sesongen var avsluttet. Hvis noen gjengir noe fra møtet, er undertegnede særdeles interessert i måten AJB ordlegger seg på når/hvis(?) han legger ut noen kort på bordet. Argh!Kommentar
-
Takk for tilliten, men jeg har planer om å sitte tilbakelent med en øl mens stolene flyr forbi.
Hovedpunktene tror jeg uansett kommer ganske kjapt i denne tråden, og okb skriver i http://www.lsk.no/?did=9102101:
LSK.NO vil være til stede, og gi deg det siste fra møtet så raskt som mulig.Kommentar
-
Kommentar
-
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har vært nedsylta i arbeid, og har ikke fått med meg dette før nå. Alt jeg kan si er: FY FAEN!!
Er det mulig??? Skal LSK lønne det rasshølet?? Jeg hadde håpet i det lengste at det ikke ble noe av. Godt å vite at penga blir brukt fornuftig.Kommentar
-
blir møtet sendt via lsk tv eller blir det bare et referat fra møtet her på forumet og på lsk.no. skulle gjerne vært der, men har ikke muligheten til å komme. raskt svar settes stor pris påNosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Kommentar
-
Sa i fra. Vi skal tilbake til høsten 1996. LSK hadde vunnet seriesølv, og alle så positivt på fremtiden. Even Pellerud kom inn på trenersiden, og etter det begynte bråket på Åråsen.
- Jeg hadde et stort ønske om å jobbe ved siden av fotballen, og det fordi jeg ønsket å forberede meg på at jeg en dag ikke kunne leve av å være fotballspiller. Jeg fikk jobb i et trønderfirma, og etterhvert ønsket de at jeg begynte hos dem i Trondheim. Samtidig som dette skjedde kom Even Pellerud inn i LSK. Han kvittet seg med viktige spillere som Dennis Schiller og Arne Sandstø. Jeg ønsket å si i fra, og gjorde også det overfor LSKs styre. Jeg kontaktet styret og fortalte også om jobben i Trondheim, og da ble jeg stemplet som illojal. Det endte med at jeg fikk sparken. Det er den gule og svarte drakta jeg elsker, avslutter den nye assistenttreneren i LSK.Last edited by Emil B; 05.11.2008, 20:27.Kommentar
-
Bergdølmos versjon. Holmiz har lagt den i nyhetstråden:
Savner en forklaring på de sitatene som figurerte i avisen. Får håpe noen spør om det på møtet.FerdigskåraKommentar
-
Dette holder ikke AJB. Virkelig ikke. Tynn suppe. Men jeg hadde ikke regnet med å tro på han heller. Tenk a, klubben gir gutten lån, og ettergir en del av lånet, og enda så svikter han klubben. Suverent!
Også spillern Pellerud-kortet. fordi han vet at Pellerud ikke akkurat har den høyeste stjerna hos oss.
Dæven, jeg finner noe negativt på alt jeg, fantastisk!!
PetterKommentar
Kommentar