LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #21
    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Jobber man kvelden - javel da får man rapport fra kompisen.

    Feigt av klubben eller ikke? De stiller i hvertfall opp og lar oss få en versjon og lar de få en versjon.

    Feighet eller ikke Petter - regner med at du klarer å få kjerringa til å se etter barna og du dukker opp... Skal faen ikke skrike her i månedsvis og ikke dukke opp.

    Når de først skal ansette Bergdølmo syntes jeg det er en ålreit måte. Tror nok vi får et annet syn på saken etter i kveld.
    Og om man ønsker å være tilstede da? Skal man skulke jobb da?
    Jeg kommer selv, men blir provosert på vegne av andre.
    I tillegg til at LSK fortsetter med disse ugjennomtenkte avgjørelsene.
    trodde sesongen fra helvete var over jeg, men neida!

    Storien vi får servert ikveld er antagligvis kun oppspinn fra ende til annen.
    Så får vi se hvor mange som kjøper det.

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      #22
      Gratulerer til de som har tatt avgjørelesene i denne ansettelsen til trenerteamet!!!

      Hva blir det neste?? Kan noe toppe dette? Det vil bli et merkelig møte på martins.

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #23
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Blir vel ett opplysningsmøte der LSK og KFL forteller at han er ansatt, og at det ikke er lov å hate judas muntlig eller skriftlig på Åråsen.
        For de som ikke har skjønt det enda så er dette et møte i regi av LSK, ikke KFL..

        Håper alle som har ett ønske om å utrykke seg har mulighet til å være der.
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #24
          Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Og om man ønsker å være tilstede da? Skal man skulke jobb da?
          Jeg kommer selv, men blir provosert på vegne av andre.
          I tillegg til at LSK fortsetter med disse ugjennomtenkte avgjørelsene.
          trodde sesongen fra helvete var over jeg, men neida!

          Storien vi får servert ikveld er antagligvis kun oppspinn fra ende til annen.
          Så får vi se hvor mange som kjøper det.
          Mye jeg ønsker uten å få - gråter ikke nevnverdig av det.

          La oss se hva som dukker opp før vi går bananas her inne - denne tråden ville ikke sett ut om vi skulle ha ventet i en uke.

          Det som er irriterer meg er alle som "hater" "judas" uten helt å vite hva, hvilken og hvorfor. Det som skjedde - skjedde for jææævlig lang tid tilbake.
          Jeg ser faktisk jævlig frem til B-gjengen inntar Åråsen, Bjarmann, Berg, Belsvik og Bergdølmo!

          Velkommen Bergdølmo!

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #25
            Jeg kommer, jeg velger å gi dem en sjanse på Martins for å overbevise meg.

            Jeg er av den yngre generasjonen som ikke har ”opplevd” saken derfor velger jeg og ikke å gjøre de helt store for eller mot meningene.

            Uansett, så håper jeg berg redegjør hva Bergdølmo er tenkt til, hva hans arbeidsoppgaver er osv. Dette er for meg mer interessant enn hva som skjedd før.
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7087

              #26
              Opprinnelig skrevet av petter
              Nei, dette er med overlegg, og det tror jeg alle er klar over. Feiginger!
              Nå må du slutte å furte på forumet i det uendelige. Regner med å se deg på Martins i kveld.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #27
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Nå må du slutte å furte på forumet i det uendelige. Regner med å se deg på Martins i kveld.
                Hvordan kan du regne med det? Samboeren jobber på kvelden, jeg har to barn og barnevakter henger ikke på trærne som overmodne epler. Hadde de sagt fra i forvegen så kunne jeg ha planlagt med barnevakt o.l. Jeg skal forsøke, for ingenting vil glede meg mer enn å snu ryggen til Judas.

                Tidenes største sviker i klubbens historie, og folk vil bare tilgi, det er det verste. Kan vel hente Pellerud og Martin Andresen i trenerteamet og da, siden dere svelger alt som er. Så lenge Berg mener det er bra liksom.
                Driter vel en lang marsj i hva Berg mener er bra jeg, Bergdølmø forrådte klubben, MIN klubb.

                Petter

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1582

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Det som er irriterer meg er alle som "hater" "judas" uten helt å vite hva, hvilken og hvorfor. Det som skjedde - skjedde for jææævlig lang tid tilbake.
                  Og skulle det mot formodning vise seg at Bergdølmo har en god og troverdig forklaring på overgangshistorien til RBK, er det mange som bør benytte anledningen i kveld til å be ham ydmykt om unnskyldning for all drittslengingen og "hatet" som er fremmet.

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #29
                    Det dreier seg om noe så enkelt som prinsipper.
                    Om den offisielle historien er feil er det for sent å komme med det ti år etterpå.

                    Kommentar

                    • Fugla- patriot83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2005
                      • 1241

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Dole
                      Og skulle det mot formodning vise seg at Bergdølmo har en god og troverdig forklaring på overgangshistorien til RBK, er det mange som bør benytte anledningen i kveld til å be ham ydmykt om unnskyldning for all drittslengingen og "hatet" som er fremmet.

                      Helt uenig!!

                      Da kunne han faktisk tidlig gått ut selv og forklart dette - helt fra starten av! Så mye som han er i media kunne han lett gjort det. For skulle dette være tilfellet så er det faktisk jævlig dårlig av han å ikke få frem sannheten!


                      Husker hatstemningen som var mot RBK i '97. Jeg må innrømme at jeg føler meg aller mest enig med Petter ift de synspunktene som fremkommer i denne tråden.
                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        #31
                        Jævli flott å anonsere dette samme dag.

                        Jeg sitter i kveld i Nürtingen, så jeg får desverre ikke kommet. Men jeg håper noen hilser fra meg å sier i fra at dette faen ikke er greit.

                        Ha deg vekk Judas, jeg vil ikke ha deg i klubben min. Hører du..
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Hvordan kan du regne med det? Samboeren jobber på kvelden, jeg har to barn og barnevakter henger ikke på trærne som overmodne epler. Hadde de sagt fra i forvegen så kunne jeg ha planlagt med barnevakt o.l. Jeg skal forsøke, for ingenting vil glede meg mer enn å snu ryggen til Judas.

                          Tidenes største sviker i klubbens historie, og folk vil bare tilgi, det er det verste. Kan vel hente Pellerud og Martin Andresen i trenerteamet og da, siden dere svelger alt som er. Så lenge Berg mener det er bra liksom.
                          Driter vel en lang marsj i hva Berg mener er bra jeg, Bergdølmø forrådte klubben, MIN klubb.

                          Petter
                          Jeg skjønner hva du mener Petter, men det er på tide at vi kommer oss videre. Hvis vi skal sette retningslinjer på alt, så blir det jævla vanskelig å skaffe folk til å trene klubben. Berg har spilt for vif, trente med vif da han kom hjem fra England, Petter Belsvik har spilt for omtrent alle klubbene i Norge bla vif og rbk. Skal vi lage oppstyr rundt det også??

                          Kommentar

                          • m_skedsmo
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2006
                            • 212

                            #33
                            Har fulgt denne tråden siden den ble startet. Skjønner at noen er imot at Bergdølmo ble ansatt, men han er nå en gang ansatt. Berg, Bjarmann, Belsvik og Bergdølmo har alle spilt for fugla, og nå er alle tilbake etter lange og fete karrierer i Norge og utlandet. Vi har faen meg fire eks-storspillere i trenerteamet, og det skal vi være jævlig glade for. La nå for faen meg Bergdølmo få fortelle sin versjon, det er bra tøft å møte fansen på Martins. Det står det respekt av, og klubben viser at de bryr seg om hva vi mener.

                            Til alle dere som sitter på ræva foran datamaskinen og HATER Bergdølmo. GROW UP!. Skulle faen meg tro dere var en gjeng med unger. De aller aller fleste av dere har forholdt dere til aviser og tv i forhold til Bergdølmo. La mannen få en sjanse til å forklare seg. Dere trenger ikke elske han, men å bruke ordet HATE blir faen meg for barnslig. Dere kaller dere LSK elskere for alltid, vis at det betyr noe, og ta imot det nye trenerteamet bestående av gamle gode LSK proffer.

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av christoffer
                              Jeg skjønner hva du mener Petter, men det er på tide at vi kommer oss videre. Hvis vi skal sette retningslinjer på alt, så blir det jævla vanskelig å skaffe folk til å trene klubben. Berg har spilt for vif, trente med vif da han kom hjem fra England, Petter Belsvik har spilt for omtrent alle klubbene i Norge bla vif og rbk. Skal vi lage oppstyr rundt det også??
                              Dette er way off. Hvis dette er argumentene man kommer med, så skjønner man ikke essensen i saken. AJB er ikke en hvem som helst, og folk klager da ikke på at Berg eller Belsvik er ansatt. Dette blir jo som å ansette Arne Treholt i utenriks eller forsvarsdepartementet. Og det er bare noe man ikke gjør. Gjett hvorfor?

                              Petter

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                #35
                                Nå får hvertfall folk som ser seg som oppegående ikke feige ut men komme med krasse høyst relevante spørsmål på martins. Er meget spent på hva som vil bli sagt, og håper på full oppdatering. Kan noen filme dette??

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Helt uenig!!

                                  Da kunne han faktisk tidlig gått ut selv og forklart dette - helt fra starten av! Så mye som han er i media kunne han lett gjort det. For skulle dette være tilfellet så er det faktisk jævlig dårlig av han å ikke få frem sannheten!


                                  Husker hatstemningen som var mot RBK i '97. Jeg må innrømme at jeg føler meg aller mest enig med Petter ift de synspunktene som fremkommer i denne tråden.

                                  Alle vet hvordan media jobber... Tror du alle spillere her som får feil stempel eller feilsitert går ut å motbeviser dette. Jeg vet ikke og holder derfor kortene litt åpne. Klart han burde ditt og datt men mye av hatet ligger i at han dumpet oss for godset for noen år siden. Det som har skjedd har skjedd osv.

                                  Det eneste som jeg bryr meg om er at mitt kjære LSK skal bli best mulig. Vi har svelget noen kameler tidligere og ikke minst mange andre klubber hvis jeg nevner spillere som Iversen, Hoseth, Andresen.

                                  Kommentar

                                  • Udyret
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Oct 2008
                                    • 47

                                    #37
                                    Tomme lokaler

                                    hadde vært fullt fortjent for en sånn fremgangsmåte. FY FAAAN!!

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Dette er way off. Hvis dette er argumentene man kommer med, så skjønner man ikke essensen i saken. AJB er ikke en hvem som helst, og folk klager da ikke på at Berg eller Belsvik er ansatt. Dette blir jo som å ansette Arne Treholt i utenriks eller forsvarsdepartementet. Og det er bare noe man ikke gjør. Gjett hvorfor?

                                      Petter

                                      Off topic - jeg tror faen ikke du tørr å komme Petter?

                                      Etter å ha vært krass her inne å måtte gå slukøret hjem etter å ha tatt Bergdølmo i hånda i synet på oss andre her inne...

                                      Kommentar

                                      • Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Dole
                                        Og skulle det mot formodning vise seg at Bergdølmo har en god og troverdig forklaring på overgangshistorien til RBK, er det mange som bør benytte anledningen i kveld til å be ham ydmykt om unnskyldning for all drittslengingen og "hatet" som er fremmet.
                                        Da ville det vel ha kommet fram tidligere. Veldig rart om det kommer fram ny informasjon så mange år etterpå.

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                                          Off topic - jeg tror faen ikke du tørr å komme Petter?

                                          Etter å ha vært krass her inne å måtte gå slukøret hjem etter å ha tatt Bergdølmo i hånda i synet på oss andre her inne...
                                          Jeg kommer ikke nei. Han har jeg tatt i hånda en gang før, det får holde. Mer enn nok for meg det gitt. Gikk plutselig til å bli tilskuer jeg nå. Kjipt, men det våte nedover ryggen fortjener jeg ikke.

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...