LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #41
    Da syntes jeg du faktisk ikke skal skrike så inn i helvete heller...

    Nå kom smilet hos meg: Bjarmann begynner i jobben i dag, Lyn slipper han. Vakkert!

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      #42
      Velkommen bjarmann!
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #43
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Da syntes jeg du faktisk ikke skal skrike så inn i helvete heller...
        Jeg skriker akkurat så høyt jeg vil. Hadde de bare kunne ha gitt meg og andre tid så. Men jeg har resignert. Lojaliteten min er ikke verdt det.

        Petter

        Kommentar

        • christoffer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 326

          #44
          Husker fortsatt seansen på Lillestrøm satdion i 05... Men klart det blir uenigheter rundt en storklubb som Lillestrøm Petter, jeg vet i alle fall at jeg kommer til å gå på Åråsen så lenge jeg lever. Det er ikke personene i klubben jeg elsker, det er den gule og svarte drakta. BASTA.

          Ses på Martins i kveld Petter, jeg har også 2 unger

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #45
            Jeg leser det: Hei Judas - hade til deg...

            Betyr klubben så mye for deg? Det går ann å bare holde kjeft og støtte klubben... Du får kose deg i sofaen i kveld - jeg kommer med sønnen min!

            Kommentar

            • Pingla
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 375

              #46
              Forståelig at mange ikke er noen fan av A.B. med tanke på historien (jeg har også vært med i mange år, og var en av de som ble rimelig forbanna den gang da). For meg virker det derimot som om enkelte krisemaksimerer dette helt ut av enhver proposjon!

              Kan nesten synes som om det sees på som en mulighet for å "ta igjen" på ledelsen i LSK for alt de har gjort feil de siste 5 åra.

              Håper ihvertfall folk har klubbens beste i interesse, ikke sin egen stolthet.
              Hvorvidt en slik ansettelse ER til klubbens beste er en diskusjon vel verdt å ha, sålenge det baseres på logiske argumenter - ikke irrasjonelt hat blåst ut av proposjon.

              For min del ser jeg helst at andre enn André fyller rollen, men hvis klubben og Henning B. mener det er til det beste - så skal jeg gi dem (han) en fair sjanse.

              Blir vel muligens sett på som dum, historieløs, og generelt ubrukelig nå - men det er likefullt min mening.
              ¯\_(ツ)_/¯

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #47
                Jeg synes de som sier Berdølmo er velkommen før de har hørt unnskyldningen eller den ekte versjoen av hva som skjedde skal stå opp på Martins vise det tøffe trynet sitt også jeg

                Kommentar

                • Speeder
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 951

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  .Klart han burde ditt og datt men mye av hatet ligger i at han dumpet oss for godset for noen år siden. Det som har skjedd har skjedd osv.
                  Det er ikke akkurat att han har spilt for godset som er ankepunktet i denne saken.
                  Tore Galgerud

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #49
                    Bergdølmo er ikke en person jeg ønsker tilbake, og ikke kan jeg fatte hvorfor Berg har valgt han.

                    Men kjærligheten min til sportsklubben er større en hatet til Judas, og han kommer derfor til å bli en "ikke person" for min del, En jeg ikke ønsker å bruke noe energi på å grine om, hverken på forumet eller på tribunen. En kald skulder er det eneste han får fra meg.

                    Skulle det gå trått neste år får man heller trøste seg med at Brann har skapt presedens for å sparke assistenten.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Speeder
                      Det er ikke akkurat att han har spilt for godset som er ankepunktet i denne saken.
                      Please følg med a... RBK, KØBEN og GODSET--- Mølja er stor

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Alle vet hvordan media jobber... Tror du alle spillere her som får feil stempel eller feilsitert går ut å motbeviser dette. Jeg vet ikke og holder derfor kortene litt åpne. Klart han burde ditt og datt men mye av hatet ligger i at han dumpet oss for godset for noen år siden. Det som har skjedd har skjedd osv.

                        Det eneste som jeg bryr meg om er at mitt kjære LSK skal bli best mulig. Vi har svelget noen kameler tidligere og ikke minst mange andre klubber hvis jeg nevner spillere som Iversen, Hoseth, Andresen.

                        Media lager saker som de vet selger eller skaper interesse.

                        Tror du ikke overskriften: "Bergdølmo forklarer skandaleovergang med egne ord" hadde vakt interesse for de tusener på tusener som leser RB. Torvik hadde garantert laget en slik sak.

                        Bergdølmo bor på Sørumsand og har vist nada interesse for å bevise sin "uskyld".

                        Mange folk glemmer '96-'97 her inne føler jeg...

                        Men når så mange folk har klart å tilgi avdøde Hamsun, så...
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9461

                          #52
                          Jeg kommer ikke på møtet.
                          Jobber overtid til 20.00, så skal jeg lage middag til i mårra da jeg får besøk, mens vaskemaskina går for fullt. Etter det skal jeg støvsuge og vaske opp.

                          Prioriterer fastsatte planer lett over et rævva påkasta møte.
                          Møkka-møkk! :evil:

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1585

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                            Mange folk glemmer '96-'97 her inne føler jeg...
                            Jeg har derimot en følelse av at de fleste som opplevde dette for 11 år siden i større grad har klart å tilgi enn de som sugde pupp på den tiden.

                            Mulig jeg har blitt for gammel til å hate, men det sinnet og hatet enkelte presenterer i forhold til en slik relativt sett liten fillesak, virker nesten skremmende.

                            Kommentar

                            • KFL109
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1958

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Jeg ønsker Hennings to assistenter velkomne, uansett hvem sistemann er.
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Nå må du slutte å furte på forumet i det uendelige.
                              Forumet er mer enn denne tråden. Hva hvis sistemann er Tom Nordlie? Vil alle hatske Uday-innlegg da plutselig bli ugyldige? Og det er om en fyr som ikke har svikta klubben og som aldri vil være i nærheten av å bli omtalt som Judas.

                              Det er ryddigere å argumentere for sitt syn i en sak det er uenighet om (inkludert å påpeke hvorfor man er uenige med andre). Hersketeknikkene kan vi forsøke å la ligge.

                              Jeg opprettholder mitt tidligere uttalte standpunk: Jeg hadde foretrukket en ansettelse på tvers av store deler av supporternes ønske basert på faglige begrunnelser, enn en unnskyldningsseanse jeg ikke vil tro et ord av.

                              Uansett vil vi venne oss til Bergdølmo på Åråsen, hvis det nå er han som er ansatt.

                              Men på samme måte som jeg respekterer (men ikke nødvendigvis forstår) de som synes at fortid er fortid og vil komme seg videre, forventer jeg en viss respekt (men nødvendigvis ikke forståelse) for at jeg ikke danser i lykkerus bare fordi andre synes jeg bør det.
                              Vidar Evje

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #55
                                Hvorfor skal Berg på død og liv ha to assistener? Holder vel med Belsvik?!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #56
                                  Til glede for nye seere.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • Fugla- patriot83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2005
                                    • 1241

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Jeg har derimot en følelse av at de fleste som opplevde dette for 11 år siden i større grad har klart å tilgi enn de som sugde pupp på den tiden.

                                    Mulig jeg har blitt for gammel til å hate, men det sinnet og hatet enkelte presenterer i forhold til en slik relativt sett liten fillesak, virker nesten skremmende.
                                    Hmmm..

                                    For det første hadde jeg aldri trodd at denne dagen skulle komme. At Skjettens minste sønn skulle vende tilbake til Sportsklubben.

                                    For det andre.. Når den først kom skulle det vise seg at likegyldigheten skulle bre seg utover blant så mange supportere.

                                    Men dette er vel kanskje ikke de samme som klager på at det er blitt mer likegyldighet overfor "hat"-klubbene våre..

                                    Elsker Lillestrøm, Flisbyen, Åråsen, klubben og stemninga og kulturen rundt byen og klubben min...

                                    ... men liker IKKE Bergomi.

                                    Men alt er vel snudd i kveld, idet jeg trasker likegyldig hjem.

                                    (Mulig jeg ikke svarer på denne for jeg nekter å bruke mitt tusende innlegg på rottas "hjemkomst")
                                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #58
                                      Det provoserer meg fortsatt at enkelte velger å omtalte Judas med sitt opprinnelige kjælenavn.

                                      Bergomi er en legendarisk italiensk forsvarsspiller - ikke en drittsekk fra Skjetten. Drittsekken fra Skjetten kan i beste fall kalles AJB.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • Eiriqen
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 105

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Til glede for nye seere.
                                        Forferdelig bilde, og satt akkurat å tenkte på det. Har fanzina til skrekk og advarsel i en skuff hjemme fortsatt!

                                        1. Hvordan kan 50% av forumløknapperne uttale seg om denne saken når de såvidt var født når Bergomi på høyt merkverdig vis ditcha fugla? I beste fall såvidt slutta med bleier.

                                        2. Hvor **** er meninga med å være supporter om man skal føye seg etter alt og alle i klubben til enhver tid. Svelge kamel på kamel og godta alt så lenge det er til "klubbens beste" og drakta fortsatt er gul og svart! Vi kan jo like godt holde med søpla fra byen da. Ok, jeg hater trenern dems, jeg hater spillestallen, jeg hater fansen og alt som har med dem å gjøre. Men hei, alt er jo til "klubbens beste", jeg føyer meg!
                                        Det er for **** ikke sånn det skal værra!! Vi er da ikke en forbanna gjeng med horer som tar til takke med alt så lenge vi får betalt (poeng)!?
                                        Team Wenche Myhre
                                        Skjettengutta
                                        "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          #60
                                          Det som overrasker meg er at enkelte her på forumet prøver å virke skinn-hellige og kanskje litt falske. Man skal for en hver pris ikke kritisere Berg/Bjarmann og lar alt annet stå til. Om dette kommer av at man tror man skal ha et personlig forhold til disse trenerne eller noe annet, vites ikke.

                                          Kommentar

                                          Working...