LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2127

    "Supporterne er viktig for oss"... Ja, det er jo noe man beviser med en ansettelse av Judas. Og hvorfor gàr ikke KFL ut og sier at Judas er uònsket?? "I en sak med sà mange delte meninger..." Pisspreik! Alle supporterne er vel enige i at de ikke vil ha Judas tilbake pà àràsen. De delte meningene ligger vel i om man skal tilgi han umiddelbart eller ikke.

    For meg er det ingen tvil. Jeg har alltid sett pà Lillestròm som en stolt klubb, ikke et lag uten sjel og identitet. Nà skal man altsà begrave alt dette, av en eller annen uforstàelig grunn som jeg virkelig ikke aner hva er. Jeg hàper man stiller mannssterke opp pà Martins idag og sier sin mening, virkelig krever et svar pà hvordan det er mulig à gjòre noe sànt. De som skal stille opp med konfekt og blomster, kan i og for seg holde seg hjemme.
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2601

      Opprinnelig skrevet av Roll75
      Det første du skriver er veldig bra. Og jeg hater ikke AB. Men jeg er meget sterkt kritisk til at han skal komme til klubben. Fatter og begriper ikke at man ikke kan finne noen andre som er vel så faglig kvalifisert som han og samtidig ikke denne forhistorien. Samma hva Berg/Bjarmann sier. Har ikke tenkt til å sleike dem i r..a uansett!!
      Har problemer med å skjønne valget selv, men jeg har fortsatt lyst til å finne ut mer om saken, og jeg kan ikke skjønne annet enn at noen må være ganske overbevist om kvalitetene hans siden de gjør dette.

      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
      Veit du hvorfor folk blir tilgitt? De ber om tilgivelse.
      Om han ber om det nå så er det så utrolig seint som det kan få gått an å blitt, og han gjør det kun fordi han er tilbudt jobb i Lillestrøm, ikke fordi han er lei seg for det han gjorde da.

      For Who deceives me once, God forgive him; if twice, God forgive him; but if thrice, God forgive him, but not me, because I could not beware.
      Opprinnelig skrevet av Kimito
      Jeg er spent på hvor ærlig han kommer til å være, og om han unnskylder noe.
      Prøver ikke å si at alle skal gi AJB en stor klem og danse i ring med blomsterkranser på hodet og lyden av lattermilde barn. Jeg bare påpeker at det er verdt å høre hva som kommer frem på møtet. Det virker som om du har bestemt deg allerede.

      Skalaen min går fra "mislike å ha han i klubben" til "like det litt". Ingen love in, men jeg orker ikke å hate det intenst og la det gå inn på meg hvis han ikke overbeviser meg. Det er ikke verdt det. I verste fall har vi en tulling som delt assistentrener. Det kunne ha vært verre.
      Ferdigskåra

      Kommentar

      • Udyret
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2008
        • 47

        Presentasjon

        Her er det vel ikke snakk om man er for eller mot. Saken er at de gir fullstendig faan i hva supporterne mener om Lillestrøms mest forhatte mann. Dette blir da ingen diskusjon men en PRESENTASJON av en kar som halvparten ikke tåler tryne på. En sånn presentasjon gidder jeg faktisk ikke å stille på, dårligere start i sin første dag på jobb kunne vel ikke Bjarmann gitt seg sjøl.

        Kommentar

        • Nordlandstrompet
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Sep 2008
          • 12

          Opprinnelig skrevet av petter
          Men når du først er inne på Vidkun Quisling, så var han også en sviker...

          Petter
          Hei Petter!

          Se linken http://www.mil.no/felles/nhm/start/Utstillingen/#3

          avsnitt 4.

          Om du har anledning og liker å gå på museer kan et besøk på hjemmefront museet anbefales.

          Og dersom du ikke har sett DVD'en :



          anbefales "Rapport fra "Nr.24"" på det aller sterkeste.

          Den er nesten 3 timer og gir et bra innblikk i og virkelig levendegjør hvordan det var i Norge under okkupasjonen.

          19 desember er det premiere på filmen Max Manus :

          På Filmweb kan du kjøpe kinobilletter, se trailere, lese filmomtaler, se bilder, delta i konkurranser og lese filmnyheter. Hele Norges filmportal!


          Og da er det nyttig å ha sett DVD'en "Rapport fra "Nr.24"", den hjelper deg til å forstå filmen bedre. I den DVD'en forteller blant annet Max Manus selv om hvordan det var under okkupasjonen, han lagde bla den første illegale avisen "Vi vil oss et land - Alt for Norge!"
          Glimt - Nord Norges første og eneste stolthet.

          Kommentar

          • aguado
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 448

            Opprinnelig skrevet av Kimito
            Kristendommen har ikke monopol på de myke ordene, selv om du kanskje er for tøff til å bruke dem.
            Det har du selvfølgelig rett i, bortsett fra ordene i andre sammenhenger enn Kristendommen faktisk betyr noe.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              Opprinnelig skrevet av heidar
              "Supporterne er viktig for oss"... Ja, det er jo noe man beviser med en ansettelse av Judas. Og hvorfor gàr ikke KFL ut og sier at Judas er uònsket?? "I en sak med sà mange delte meninger..." Pisspreik! Alle supporterne er vel enige i at de ikke vil ha Judas tilbake pà àràsen. De delte meningene ligger vel i om man skal tilgi han umiddelbart eller ikke.

              For meg er det ingen tvil. Jeg har alltid sett pà Lillestròm som en stolt klubb, ikke et lag uten sjel og identitet. Nà skal man altsà begrave alt dette, av en eller annen uforstàelig grunn som jeg virkelig ikke aner hva er. Jeg hàper man stiller mannssterke opp pà Martins idag og sier sin mening, virkelig krever et svar pà hvordan det er mulig à gjòre noe sànt. De som skal stille opp med konfekt og blomster, kan i og for seg holde seg hjemme.
              Jeg kan fortsatt ikke se bevis på det mange her inne hevder; at en klar majoritet ikke vil se Bergdølmo på Åråsen.

              Jeg tipper at KFL er rimelig delt på midten i denne saken. En stor andel tipper jeg gir blanke faen.

              Ellers er det interessant å lese at du respekterer at de med motsatt syn av deg kommer på møtet. NOT.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Opprinnelig skrevet av chrissp
                Jeg kan fortsatt ikke se bevis på det mange her inne hevder; at en klar majoritet ikke vil se Bergdølmo på Åråsen.

                Jeg tipper at KFL er rimelig delt på midten i denne saken. En stor andel tipper jeg gir blanke faen.

                Ellers er det interessant å lese at du respekterer at de med motsatt syn av deg kommer på møtet. NOT.


                Her er beviset.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Så det du sier her, er at jeg ikke kan kjenne hatet mot Vidkun Quisling fordi jeg ikke levde på den tiden han opererte? Skal da de kristne slutte å snakke om svikeren judas fordi ingen av de levde på den tiden? Ikke rart folk er historieløse da gitt.

                  Aldri mer 9. april, og aldri mer judas til LSK!
                  For en sammenligning! KLapp på skuldra til deg.

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    For en sammenligning! KLapp på skuldra til deg.
                    ok, denne da, siden alle henger seg opp i stygge fæle mennesker. Jeg kan ikke hylle og elske Tom Lund fordi jeg ikke kan huske å ha sett han spille fotball med egne øyne.

                    Petter

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Uansett om det er Bergdølmo eller Julenissen som blir presentert i dag så viser klubben seg fra en usedvanlig åpen og tøff side som tar dette med fansen på Martins!
                      Hvem som blir presentert og hva slags forklaringer de innvolverte evt kommer med er det vel greit å vente med til møtet på Martins i kveld! Og for de som ikke kan møte så blir det nok helt sikkert fullt referat her på forumet og en pressemelding i etterkant av møtet!!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        Opprinnelig skrevet av petter
                        ok, denne da, siden alle henger seg opp i stygge fæle mennesker. Jeg kan ikke hylle og elske Tom Lund fordi jeg ikke kan huske å ha sett han spille fotball med egne øyne.

                        Petter
                        Du kan hylle han som en legende - men hvis du ikke så han spille.... Sier vel seg selv.

                        Men tilbake til tråden... Kanskje han blir spillende assistent neste år??

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Du kan hylle han som en legende - men hvis du ikke så han spille.... Sier vel seg selv.

                          Men tilbake til tråden... Kanskje han blir spillende assistent neste år??
                          da kan vel de som sutte pupp i 96 disse AJB som en judas da.

                          Vi trenger en venstreback, så hvorfor ikke!

                          -petter

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Meningsmålinger som forutsetter at intervjuobjektet selv tar initiativ til å svare er sjelden veldig mye å stole på. 214 stemmer blir en forholdsvis liten del av LSK-familien.
                            Last edited by Percy Nilegård; 05.11.2008, 15:16. Begrunnelse: Tilleggsinfo
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Alle Dere som ikke liker Andre ansettelsen,hvordan stiller Dere dere til ansettelsen av Bjarmann,Berg,Belsvik og ta med Per Mathisen i samme slengen...-.....Dere må jo være i mot Disse også da iom at det er disse personene som faktisk har ansatt Andre.Jeg liker ikke dette jeg heller men heldigvis så har jeg en evne til å tilgi ting som har skjedd.... Og jeg stoler fult og helt på at Henning ,Torgeir,,Petter Belsvik og Per Mathisen mener at Andre kan tilføre oss noe ... Så Andre VELKOMMEN skal Du være...

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                Meningsmålinger som forutsetter at intervjuobjektet selv tar initiativ til å svare er sjelden veldig mye å stole på.
                                Greit nok det, men når du ser på tallene er det ganske klart hva som går igjen. Spørsmålet er ikke ledene spurt slik mongoundersøkelser fra holmgang er og prosenten viser jo at differansen mellom ja og nei er gigantisk.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  Befinner meg i Glasgow ( i forhold til Celtic vs Dritta) i kveld.

                                  Ville spørre dere 2 ting:
                                  1) Er det mulig å skrive referat i kveld og legge ut på nett etterpå?
                                  2) Dere som har like sterk følelser som meg.... kommer dere til å si din mening om Judas?
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Jeg har fått oversendt mine meninger og ytringer, så jeg blir ihvertfall hørt uten å få være tilstede i kveld. Jeg stiller like feigt som LSK

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Greit nok det, men når du ser på tallene er det ganske klart hva som går igjen. Spørsmålet er ikke ledene spurt slik mongoundersøkelser fra holmgang er og prosenten viser jo at differansen mellom ja og nei er gigantisk.
                                      Du har forsåvidt et poeng når det gjelder differansen. Dog er dette en undersøkelse som engasjerer nei-sida langt sterkere enn ja-sida.
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

                                      Even Nordlien

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2601

                                        Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                        Du har forsåvidt et poeng når det gjelder differansen. Dog er dette en undersøkelse som engasjerer nei-sida langt sterkere enn ja-sida.
                                        Det er vel neppe overraskende da det er relativt få som har sovet med drakta til AJB under dyna hver kveld siden 96. Skalaen går vel fra hat, via likgyldighet, til "jeg har litt sans for mannen tross alt". Engasjementet er nok større ved det ene ytterpunktet enn ved det andre.

                                        Men, ja, det forteller noe om at mannen har en jobb å gjøre popularitetsmessig, uansett.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

                                          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                          Du har forsåvidt et poeng når det gjelder differansen. Dog er dette en undersøkelse som engasjerer nei-sida langt sterkere enn ja-sida.
                                          Jo men jeg tror spørsmålet og settingen måtte ha vært ganske ensidig bergdølmo-vennlig dersom prosentene skulle gått i hans retning, for å si det sånn!

                                          Kommentar

                                          Working...