Og hva med den helvetes mobiltelefonsalgsjobben på provisjon da? Hvorfor nevnes ikke dette. Som sagt, tynn suppe
LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!
Collapse
X
-
-
PetterKommentar
-
Fikk sparken?
Kan det stemme? Vi hadde vel videresalgklausul og fikk penger for ham? Så det kan ikke være slik at vi ga ham sparken for da kunne RBK fått ham uten å kompensere. I så fall så er det LSK som har lurt RBK trill rundt...!
Jeg kjøper ikke forklaringen rått, selv om den til en viss grad kan være sant.
Forørvrig stiller jeg meg lojal til ansettelsen. Den satt langt inne...Kommentar
-
Litt synd du ikke er der i dag så du kunne fått ytret dine meninger i offentligheten.... Regner med at du har tungtveiende grunner for å holde deg hjemme... Eller er det andre grunner????Fugla ForeverKommentar
-
Har oversendt noen spørsmål til en i salen, så får vi se om vedkommende når frem med de.
PetterKommentar
-
Jeg skal snakke med vedkommende som visstnok sparket AJB, Svein Skoglund (daglig leder på tiden). Greit å få hans historie opp i dette.
PetterKommentar
-
Fikk sparken?
Kan det stemme? Vi hadde vel videresalgklausul og fikk penger for ham? Så det kan ikke være slik at vi ga ham sparken for da kunne RBK fått ham uten å kompensere. I så fall så er det LSK som har lurt RBK trill rundt...!
Jeg kjøper ikke forklaringen rått, selv om den til en viss grad kan være sant.
Uansett, dette lukter råtten fisk lang vei.
Skrevet av en frustrert Anders som sitter 60 mil unna, og som dessverre ikke kom seg på Martins i kveld.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Håper bare du er MANN nok til gi dette en sjanse. Det er trossalt LSK som teller i denne sammenhengen og så sant AB i tillegg til en fornuftig forklaring på dette også kan tilføre fugla noe så kanskje vi står sammen på tribunen om 1 år og jubler for seriegull...Fugla ForeverKommentar
-
Skrev dette i går:
Opprinnelig skrevet av jalapenosVel, skulle Judas bli ansatt i klubben har han tre muligheter:
1) Han starter jobben uten noen som helst forklaring til fansen, og nekter og uttale seg om saken.
2) Han legger seg langflat, som den angrende synderen han er og beklager overfor hele Lillestrøm hvilket Rasshøl han har vært.
3) Han dikter opp en eller annen syk historie om hvordan klubben nærmest tvang han til å signere for RBK. Han mener selv at han har vært utsatt for et komplott og ville mye heller stått løpet ut for klubben han elsket, nemlig LSK.Kommentar
-
PetterKommentar
-
Han ble senere solgt for 25mill NOK, og ettersom 25.000.000 - 700.000 = 24.300.000 NOK så er det å ta vel hardt i at LSK lurte RBK...
Uansett, dette lukter råtten fisk lang vei.
Skrevet av en frustrert Anders som sitter 60 mil unna, og som dessverre ikke kom seg på Martins i kveld.
Da betyr det vel at vi ikke skulle fått kompensasjon i hele tatt.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor har har han ventet 11 år med å si "sanheten" da? Vis man har gjort noe dumt venter man faen ikke 11 år for å rette opp saken!! Tviler på at det han sier stemmer.Kommentar
-
Det er nevnt Svein Rustad ien tidligere tråd....Kommentar
-
Kommentar
-
det virker som at uansett hva som kommer frem av sannhet eller en haug med løyn så er judas dumt av de fleste her på nettet, ja jeg er igrunnen motstander av ansettelsen men gidder ikke å gå å surmule på Åråsen når sesongen starter igjen ...
Regner med at HB har tenkt nøye og grundig igjennom AJB sine kvalifikasjoner.Kommentar
-
det virker som at uansett hva som kommer frem av sannhet eller en haug med løyn så er judas dumt av de fleste i her på nettet, ja jeg er igrunnen motstander av ansettelsen men gidder ikke å gå å surmule på Åråsen når sesongen starter igjen ...
Regner med at HB har tenkt nøye og grundig igjennom AJB sine kvalifikasjoner.
Kommentar
Kommentar