LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Og hva med den helvetes mobiltelefonsalgsjobben på provisjon da? Hvorfor nevnes ikke dette. Som sagt, tynn suppe

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      Hvorfor kom han ikke med denne fantasien sist han var aktuell for oss?
      LasseN

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        Opprinnelig skrevet av VK
        Legger seg vel ikke akkurat flat her? Virker som han mener at det var LSK styret sin feil at han måtte dra. Fikk han sparken eller er dette også bare piss?
        hvorfor har ikke det kommet frem før da? Hvorfor har han holdt det inne i 11 år? Blir for dumt vøttø, komme drassende med en fått-sparken-historie 11 år etter.

        Petter

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Fikk sparken?

          Kan det stemme? Vi hadde vel videresalgklausul og fikk penger for ham? Så det kan ikke være slik at vi ga ham sparken for da kunne RBK fått ham uten å kompensere. I så fall så er det LSK som har lurt RBK trill rundt...!

          Jeg kjøper ikke forklaringen rått, selv om den til en viss grad kan være sant.

          Forørvrig stiller jeg meg lojal til ansettelsen. Den satt langt inne...

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            Opprinnelig skrevet av petter
            hvorfor har ikke det kommet frem før da? Hvorfor har han holdt det inne i 11 år? Blir for dumt vøttø, komme drassende med en fått-sparken-historie 11 år etter.

            Petter
            Litt synd du ikke er der i dag så du kunne fått ytret dine meninger i offentligheten.... Regner med at du har tungtveiende grunner for å holde deg hjemme... Eller er det andre grunner????
            Fugla Forever

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              Opprinnelig skrevet av Bibaboy
              Litt synd du ikke er der i dag så du kunne fått ytret dine meninger i offentligheten.... Regner med at du har tungtveiende grunner for å holde deg hjemme... Eller er det andre grunner????
              Samboer jobber, hjemme med en 11mnd gammel jente og en 3 år gammel gutt, fikk ikke barnevakt på så kort varsel dessverre.

              Har oversendt noen spørsmål til en i salen, så får vi se om vedkommende når frem med de.

              Petter

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Jeg skal snakke med vedkommende som visstnok sparket AJB, Svein Skoglund (daglig leder på tiden). Greit å få hans historie opp i dette.

                Petter

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Fikk sparken?

                  Kan det stemme? Vi hadde vel videresalgklausul og fikk penger for ham? Så det kan ikke være slik at vi ga ham sparken for da kunne RBK fått ham uten å kompensere. I så fall så er det LSK som har lurt RBK trill rundt...!

                  Jeg kjøper ikke forklaringen rått, selv om den til en viss grad kan være sant.
                  Han ble senere solgt for 25mill NOK, og ettersom 25.000.000 - 700.000 = 24.300.000 NOK så er det å ta vel hardt i at LSK lurte RBK...
                  Uansett, dette lukter råtten fisk lang vei.

                  Skrevet av en frustrert Anders som sitter 60 mil unna, og som dessverre ikke kom seg på Martins i kveld.
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    Opprinnelig skrevet av petter
                    Samboer jobber, hjemme med en 11mnd gammel jente og en 3 år gammel gutt, fikk ikke barnevakt på så kort varsel dessverre.

                    Har oversendt noen spørsmål til en i salen, så får vi se om vedkommende når frem med de.

                    Petter
                    Håper bare du er MANN nok til gi dette en sjanse. Det er trossalt LSK som teller i denne sammenhengen og så sant AB i tillegg til en fornuftig forklaring på dette også kan tilføre fugla noe så kanskje vi står sammen på tribunen om 1 år og jubler for seriegull...
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • aguado
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 448

                      Skrev dette i går:
                      Opprinnelig skrevet av jalapenos
                      Vel, skulle Judas bli ansatt i klubben har han tre muligheter:

                      1) Han starter jobben uten noen som helst forklaring til fansen, og nekter og uttale seg om saken.

                      2) Han legger seg langflat, som den angrende synderen han er og beklager overfor hele Lillestrøm hvilket Rasshøl han har vært.

                      3) Han dikter opp en eller annen syk historie om hvordan klubben nærmest tvang han til å signere for RBK. Han mener selv at han har vært utsatt for et komplott og ville mye heller stått løpet ut for klubben han elsket, nemlig LSK.
                      Så valgte altså "vår venn" alternativ nummer 3. Feigt, men ikke spesielt overraskende.

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                        Håper bare du er MANN nok til gi dette en sjanse. Det er trossalt LSK som teller i denne sammenhengen og så sant AB i tillegg til en fornuftig forklaring på dette også kan tilføre fugla noe så kanskje vi står sammen på tribunen om 1 år og jubler for seriegull...
                        Hjelper ikke, som sagt, han kan føre oss til CL-gull, allikvel liker jeg det ikke. Prinsipper. Klubben min radbrekkes.

                        Petter

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Opprinnelig skrevet av holmiz
                          Han ble senere solgt for 25mill NOK, og ettersom 25.000.000 - 700.000 = 24.300.000 NOK så er det å ta vel hardt i at LSK lurte RBK...
                          Uansett, dette lukter råtten fisk lang vei.

                          Skrevet av en frustrert Anders som sitter 60 mil unna, og som dessverre ikke kom seg på Martins i kveld.
                          Jeg tolker bare utsagnet til Andre om at han ble sparket.

                          Da betyr det vel at vi ikke skulle fått kompensasjon i hele tatt.

                          Kommentar

                          • dennis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 872

                            Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                            Litt synd du ikke er der i dag så du kunne fått ytret dine meninger i offentligheten.... Regner med at du har tungtveiende grunner for å holde deg hjemme... Eller er det andre grunner????
                            Opprinnelig skrevet av jalapenos
                            Skrev dette i går:


                            Så valgte altså "vår venn" alternativ nummer 3. Feigt, men ikke spesielt overraskende.
                            feigt???? hva om det han sier stemmer, da er det vel ikke feig og komme med det men rettere sagt sanheten!!!!

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              Opprinnelig skrevet av dennis
                              feigt???? hva om det han sier stemmer, da er det vel ikke feig og komme med det men rettere sagt sanheten!!!!
                              Hvorfor har har han ventet 11 år med å si "sanheten" da? Vis man har gjort noe dumt venter man faen ikke 11 år for å rette opp saken!! Tviler på at det han sier stemmer.

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                Dette blir for dumt judas, rett og slett.

                                Kommentar

                                • dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

                                  Opprinnelig skrevet av VK
                                  Hvorfor har har han ventet 11 år med å si "sanheten" da? Vis man har gjort noe dumt venter man faen ikke 11 år for å rette opp saken!! Tviler på at det han sier stemmer.
                                  det kan vel ikke være vanskelig og finne ut om dette er sannheten!!
                                  Det er nevnt Svein Rustad ien tidligere tråd....

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Opprinnelig skrevet av dennis
                                    det kan vel ikke være vanskelig og finne ut om dette er sannheten!!
                                    Det er nevnt Svein Rustad ien tidligere tråd....
                                    Svein Skoglund skal jeg snakke med, han var daglig leder på tiden.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

                                      det virker som at uansett hva som kommer frem av sannhet eller en haug med løyn så er judas dumt av de fleste her på nettet, ja jeg er igrunnen motstander av ansettelsen men gidder ikke å gå å surmule på Åråsen når sesongen starter igjen ...
                                      Regner med at HB har tenkt nøye og grundig igjennom AJB sine kvalifikasjoner.

                                      Kommentar

                                      • Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Svein Skoglund skal jeg snakke med, han var daglig leder på tiden.

                                        Petter
                                        Regner med at du informerer oss om sannheten når den foreligger?
                                        Fugla Forever

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          Opprinnelig skrevet av dennis
                                          det virker som at uansett hva som kommer frem av sannhet eller en haug med løyn så er judas dumt av de fleste i her på nettet, ja jeg er igrunnen motstander av ansettelsen men gidder ikke å gå å surmule på Åråsen når sesongen starter igjen ...
                                          Regner med at HB har tenkt nøye og grundig igjennom AJB sine kvalifikasjoner.
                                          Kan ikke fatte og begripe hvordan AJB kan ha så jævla bra kvalifikasjoner, han har jo bare spilt fotball slik som 100 tusen andre, er ikke dermed sagt de er bra trenere. Dette liker jeg ikke.

                                          Kommentar

                                          Working...