LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    Opprinnelig skrevet av petter
    Svein Skoglund skal jeg snakke med, han var daglig leder på tiden.

    Petter
    Støttes! Jeg er meget spent på om andre involverte parter i den saken sin versjon samsvarer med det som blir sagt fra AJB selv. Selv må jeg si at jeg tviler.

    Uansett så ser jeg fortsatt ikke helt hva, hvordan eller hvorfor AJB hentes til klubben. Hverken sportslig, historisk eller utenomsportslig.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
      Regner med at du informerer oss om sannheten når den foreligger?
      Bare hvis den går i fordel av mine meninger;o)

      Neida, skal fortelle hans side av historien, dersom han ønsker å snakke om det.


      Petter

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1472

        President of LSK?

        Unnskyld at jeg spør. men hvilken rolle er det egentlig Bergdølmo skal ha i LSK??? Skjønner at følselser av hat gror lett , men i nøkternhetens navn: Vi snakker vel om en assistentrener.. delt med Belsvik.. altså tilnærmet en 1/2 assistent. Det blir en rolle som svært sjelden blir toneangivende.. Tenk gjennom resten av teamet inkl spillere, hvem som synes i media, hvem som det synges om osv osv.. HVis noen ønsker å kutte sitt hjerteforhold til klubben fordi Bergdølmo får en så besjeden rolle.. så vil jeg anbefale å ta en runde med seg selv i ro og mak og virkelig tenke igjennom hva som virkelig teller. For meg er det alt for mange andre ting som er langt viktigere - og ja, jeg forblir LSK-patriot som jeg har vært i over 35 år. La oss få fokuset på det og de som virkelig teller.. og vil Bergdølmo bevise at han kan bidra med noe positivt for klubben .. så ok... Det må alle som er ansatt i en bedrift.. ellers så er det jo ut.. Lykke til med ditt valg - og husk hvem som ikke er president of LSK

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          Hadde håpet att ikke A.B.skulle havne i trenerteamet,men nå som han er det gidder jeg ikke tenke noe mer over det.Får håpe det stemmer det han sa,men syntes det er merkelig att han venter 11 år med å si det.Regner med att sannheten kommer fram.Hvis det ikke stemmer regner jeg med att dem som satt i styret da kommer til å si det.

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            Opprinnelig skrevet av petter
            Neida, skal fortelle hans side av historien, dersom han ønsker å snakke om det.

            Petter
            Kan hende noen (mediene) kommer deg i forkjøpet.

            Kommentar

            • dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Kan ikke fatte og begripe hvordan AJB kan ha så jævla bra kvalifikasjoner, han har jo bare spilt fotball slik som 100 tusen andre, er ikke dermed sagt de er bra trenere. Dette liker jeg ikke.
              Det er her Henning Berg kommer inn og skal bedømme sine favoritter til assistentrollen(e) å takk og pris for at det er han og ikke alle her på forumet... jaja jeg er fortsatt motstander av AJB.

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                Skulle historien hans være sann så fortjener han jo nesten en statue utenfor Åråsen som den eneste som advarte mot Pellerud (=

                Når det er sagt venter jeg i spenning på ledelsen den gangen sin versjon...

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  Se for deg følgende:
                  En slesk, ekkel, feit, slimete, full og innpåsliten fyr elger seg innpå din kjære en sen lørdagskveld. Han gir seg f**n ikke, og du havner nesten i håndgemeng med denne ufyselige karen i det han forsøker å tafse på din kjære både på pupper og lår mens tunga hans sklir oppover øret til din samboer, som er litt for full til å ta vare på seg selv denne kvelden. Han tar heldigvis hintet, stikker halen mellom beina og skygger banen, men ikke uten å gi deg det stygge blikket alle slike sleske mennesker har; "dette er ikke det siste du ser av meg tett på din kjære".

                  Så kommer 5 november 2008. Du finner ut at vedkommende sleske fyr nå skal begynne å jobbe som personlig assistent for din kjæreste og kommer til å være tett på henne 8 timer om dagen ++.

                  DETTE er følelsen jeg sitter med i kveld.
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • dennis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 872

                    Ett sterkt team på papiret idet minste

                    LSKs støtteapparat 2009:
                    Hovedtrener: Henning Berg
                    Sportslig,adm.leder. Torgeir Bjarmann
                    Ass. trenere: Petter Belsvik og Andre Bergdølmo
                    Keepertrener: Frode Grodås
                    Toppspillerutvikler: Erland Johnsen
                    Fysisk trener; Geir Kåsene

                    LSK sportslige utvalg for 2009 vil være:
                    Leder: Svein Rustad
                    Medlemmer: Per Mathisen, Frank Grønlund, Torgeir Bjarmann, Henning Berg

                    Kommentar

                    • Martin
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Oct 2008
                      • 10

                      Kan noen skrive hvordan møte i dag gikk, så fort de er hjemme ved en pc igjen? Jeg hadde ingen mulighet til å ta turen til Lillestrøm i dag. Hvordan ble Bergdølmo motatt?

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        Opprinnelig skrevet av Martin
                        Kan noen skrive hvordan møte i dag gikk, så fort de er hjemme ved en pc igjen? Jeg hadde ingen mulighet til å ta turen til Lillestrøm i dag. Hvordan ble Bergdølmo motatt?
                        Etter forholdene synes jeg Bergdølmo svarte godt for seg, og at seansen som sådan gikk bra. Det kan ikke ha vært lett for ham å stille opp i dag. Jeg synes det står respekt av måten han sto frem på, og tok meg selv i å bli litt imponert av at han takket ja til jobb i LSK. Bergdølmo anno 2008 er ikke mannen som velger minste motstands vei.

                        Ellers synes jeg at særlig Belsvik klarte seg meget godt.

                        Kommentar

                        • T3X4C0
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Nov 2008
                          • 23

                          Endelig har jeg registrert meg, har alltid vært en passiv forumleser.

                          Men, jeg var på Martins i kveld, på første rad.

                          Det var bra!
                          Bjarmann ble tatt veldig imot, med sang og jubel.
                          Petter Belsvik virker veldig interessert i å gjøre en god jobb for LSK.

                          Bergdølmo..
                          Under hele presentasjonen satt Bergdølmo veldig stille, med rak rygg og gne seg i hendene. Det var veldig klart at han var stresset og ikke var komfortabel.
                          Når ordet kom til han, fikk han først ett par "Judas" fra bakerst i salen, men så gikk han igjennom hvordan hans versjon var.
                          Han svarte på alle spørsmålene om hvorfor ditt og datt uten å nøle.

                          Hva kan jeg si, ett par ord som gikk igjennom hodet mitt igjen og igjen når de snakket var "Det beste for klubben", og når Henning tar en slik avgjørelse, så er jeg enig

                          For min del, så svelges Bergdølmokamelen, og håper han gjør en knalljobb i Lillestrøm.

                          Kommentar

                          • Arind
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2006
                            • 459

                            Jeg har nettopp kommet fra Martins og syns det var et meget bra møte mellom LDK og Kanarifansen. Trenertrioen kommer til å fokusere på mye mer offensiv og morsom fotball, og det gleder mitt LSK-hjerte

                            ....men nå er det faen meg på tide å komme videre å droppe dette barnslige pisspreiket om "judas" osv. Det blir for pissatrengt og gnu på dette lenger nå, det var da, en teit og uheldig handlig som selvsagt har flere enn èn side......men nå er nå! Etter min oppfatning er dette skværet opp nå og den ballen død!
                            Jeg er overhode ikke i tvil om at Andre vil tilføre trenerteamet viktige kvaliteter.....gutten har jo en sterk karriære bak seg!
                            Så håper jeg bare at resten av fansen kan være like voksne og være ferdige med denne saken! Alt annet vil gjøre meg flau.... :twisted:
                            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              Jeg var ikke på dette møtet, men spørsmålet er:

                              Kom Judas med uforbeholden unnskyldning, eller stod han på sitt som han gjorde forrige gang han var aktuell som LSK-spiller men i stedet gikk til FCK mot bedre betaling?

                              Utrolig at så mange tilgav Judas etter dette, uten at han hadde kommet med noen som helst unnskyldning.

                              Om han ikke kom med en uforbeholden unnskylding er han fremdeles et jævla rasshøl i mine øyne.
                              Last edited by LSK-supp.; 05.11.2008, 22:13.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • rødstrupe
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jul 2008
                                • 126

                                Opprinnelig skrevet av Arind
                                Så håper jeg bare at resten av fansen kan være like voksne og være ferdige med denne saken! Alt annet vil gjøre meg flau.... :twisted:
                                Det som er flaut i denne saken er slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på. Judas vil aldri bli tilgitt av meg, og jeg håper folk er med meg på det.
                                STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

                                Join the cause:
                                Bli med i denne:

                                http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

                                Kommentar

                                • Arind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2006
                                  • 459

                                  Opprinnelig skrevet av rødstrupe
                                  Det som er flaut i denne saken er slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på. Judas vil aldri bli tilgitt av meg, og jeg håper folk er med meg på det.
                                  Dette er bare en toskete kommentar igjen......OG det er overhode ikke konstruktivt. Det blir som å si at nå vil jeg ikke leke med deg mer fordi du slo meg.....hallo"!!!!
                                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                  Kommentar

                                  • rødstrupe
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jul 2008
                                    • 126

                                    Opprinnelig skrevet av Arind
                                    Dette er bare en toskete kommentar igjen......OG det er overhode ikke konstruktivt. Det blir som å si at nå vil jeg ikke leke med deg mer fordi du slo meg.....hallo"!!!!
                                    Hva er det som ikke er konstruktiv med den? Jeg sier kun at jeg aldri vil tilgi judas, og det er det lite du kan gjøre med. Selv akter jeg ikke å støtte en mann som har PISSA på klubben tidligere, noe du tydeligvis ikke bryr deg noe om.
                                    STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

                                    Join the cause:
                                    Bli med i denne:

                                    http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

                                    Kommentar

                                    • m_skedsmo
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 212

                                      Selv sitter jeg i Tromsø, så dette møtet kom på litt kort varsel..
                                      Men, det er godt å høre at Andre har møtt opp og fortalt sin versjon. Det som irriterer meg noe jævlig er alle dere fjols som sitter og hater han dere kaller Judas. Faens tosker! Hva er vitsen. Har dere aldri hatt en vanlig jobb? Har dere aldri hatt krangler med sjefen/ledelsen, har dere aldri hørt om folk som har ønsket seg bort fra jobben grunnet omorganisering og nye sjefer? Tapte kollegaer osv? Jeg har opplevd det. Er selskap kan være i litt krise, mange slutter, mange gode kollegaer/kompiser som du jobber tett med. Til slutt er du alene igjen med de andre du ikke hadde masse kontakt med, og ting går litt skeis. Man tar hverandre i hendene (ledelse og ansatt) og det ender med at man blir permittert eller at man sier opp og prøver i et annet selskap med bedre betingelser og mulighet for å utvikle seg. Det kan faen meg skje i fotballen også. Vi som opplever det i jobbsammenheng er jævlig heldig for vi har ikke mediene hengende over oss og maser og vrir og vender og tar ord og uttrykk ut av en sammenheng. Andre har fortalt sin versjon. Han gikk fra LSK og opplevde masse, masse som han helt sikkert vokste på. Landskamper, profflivet i Europa, i gode klubber. Nå er han tilbake med masse dyrebar erfaring, og han er også en av fire gamle LSK spillere som nå er tilbake i klubben vår. Ta dere for helvete sammen, slutt å sutre som en gjeng med 10 år gamle jenter og vær der for klubben, spillera, og trenera. Jeg skjems over å være supporter når jeg leser mye av det som blir skrevet her. "hater judas, pell deg vekk sviker, vil ikke ha deg her judas" Fy faen, dette skjedde for 11 år siden!!! Hva slags folk er dere? Tenk en verden der vi bare har mennesker som hater hverandre for ting som skjedde for 11 år siden, og som man egentlig ikke vet hele historien rundt. Og som HATER, virkelig hater, tøffe som faen på forumet, men som sikkert ikke sier en skit under møtet. Fikk med meg her at det kom et par "judas" fra bakerste benk. Woohoo, tøffe gutta bakerst i salen. Var det noen av dere som reiste dere og tok en saklig debatt om hvorfor dere HATER Andre, eller ligger grensa deres på å sitte bakerst og si "judas" hvis noen andre gjør det samme?

                                      Kommentar

                                      • T3X4C0
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Nov 2008
                                        • 23

                                        Det var ingen tvil om at Bergdølmo skammet seg litt over det som hadde skjedd iløpet av disse åra.

                                        Men, som man kan forstå av hans og Hennings versjon, var dette dratt virkelig hardt opp i media, og som vi vet liker media å smøre tjukt på.
                                        F.eks at Bergdølmo gikk gratis var bare tull, Per bekreftet at LSK fikk 700.000 for han da han gikk.
                                        Bergdølmo hadde blitt bedt av LSK om å ta en straff for denne uønskede overgangen, straffen ble at han skulle trekke seg fra Landslaget.
                                        Bergdølmo gikk med på det, ringte Drillo og ga fra seg plassen.
                                        Men Drillo hadde ringt LSK å bedt om at bergdølmo fikk spille på Landslaget den gangen, og derfor gjorde han det.

                                        La oss forene oss under 1 klubb nå, kast disse kamelene ut av Vinduet.

                                        Se på Vidar, se så mye han gir for klubben, det var vist også en kamel engang.

                                        Edit: Med å kaste kamelene ut av vinduet, mente jeg ikke personene det er snakk om, heller den lille "liksomkamelen" :P

                                        Kommentar

                                        • Geirfugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 561

                                          Opprinnelig skrevet av rødstrupe
                                          Det som er flaut i denne saken er slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på. Judas vil aldri bli tilgitt av meg, og jeg håper folk er med meg på det.
                                          Jeg har ikke sagt ett jævla ord i denne saken tidligere og grunnen er så enkel at jeg syns det er mer enn nok ting som sies her. (Jeg har hele tiden vært imot at Bergdølmo skulle ansettes.)
                                          MEN:
                                          Det jeg ikke kan tolerere er at noen sier sånne ting om sine medsupportere: "...slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på." Trist lesning. Respekter at vi er mange tusen forskjellige personer som har forskjellige meninger om hva som er bra for fugla. Da bør du argumentere, og ikke komme med sånt piss. Takk.

                                          Kommentar

                                          Working...