LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

    .......det er det som heter å skvære opp det gutt....og la folk få n ny sjanse til å vise seg tilliten verdig - DET er holdninger som skaper vinnere! Taperne er alltid de som graver seg ned i gammel dritt og ikke kommer videre.

    Dessuten er mange av de som nå sutrer, ikke gamle nok til å huske situasjonen engang.....
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 488

      Da min forbannelse har gått over til rett og slett gi faan følelser når det gjelder LSK og ansettelse av judas, så vil jeg bare takke for sesongen fra helvete som avsluttes lengst nedi helvete som man kommer så lenge man er i tippeligaen og god jul, godt nyttår og god natt.

      The end for i år, nå skal jeg personlig sykemelde følelsene og hjerte som banker for LSK til over nyttår. Gidder ikke engang å tenke på sesongkort.

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        Ja, man kan alltids skvære opp, men det må være tosidig.

        Ikke at en står på sitt og at den andre parten godtar det til tross for at alle vet hva som faktisk skjedde.

        Med mindre han ikke har kommet med en unnskyldning så så ønsker jeg han ikke tilbake til klubben jeg elsker, og han har forrådt.

        Spørsmålet er igjen: Kom han med en unnskyldning eller en forklaring?
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • aguado
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 448

          Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
          Nå er han tilbake med masse dyrebar erfaring [...]
          Det er vel litt av kjernen her. En del av oss greier rett og slett ikke å se hva Judas har som ikke finnes hos andre, mindre betente alternativer. Det er jo selvsagt også et poeng at ingen andre klubber enn søpla har behov for to asistenttrenere i tippeligaen.


          Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
          Fy faen, dette skjedde for 11 år siden!!! Hva slags folk er dere? Tenk en verden der vi bare har mennesker som hater hverandre for ting som skjedde for 11 år siden[...]
          Haha, denne var nesten litt søt. Naiv, men likevel søt.

          Kommentar

          • Frott81
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Oct 2007
            • 14

            Engang utro alltid utro

            Vel vel, vi får se hvordan dette blir, ikke vet jeg men kan jo være mulig a.b har endel å tilføye laget vårt. Som forøvrig trenger all den hjelpen de kan få

            Men en ting skal være sagt.
            Har man først vært utro engang så skal det ikke mye til for å gjøre det engang til. Hadde ikke tatt han med opp i senga(trenerteamet) mi.

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Spørsmålet er igjen: Kom han med en unnskyldning eller en forklaring?
              Det er vel bare å lese på lsk.no så ser du at han kom med en forklaring.

              Selv føler jeg meg hånet av LSK akkurat nå. Jeg synes slett ikke det er ålreit at jeg skal være med å betale lønnen til Bergdølmo i årene som kommer. For meg viser denne ansettelsen at vi supportere slett ikke er så viktige som ledelsen gir uttrykk for. Ikke at det egentlig er noen stor overraskelse.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • tronars
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Oct 2008
                • 4

                Dum, dummere, dummest

                Sier bare velkommen jeg. Til Andre Bergdølmo. Og til alle som slutter med en avsides teit oppfølging av hets og oppgulp. Hilsen en som hater krig, men skjønner nå hvordan den oppstår; dumme folk er dumme mot de dumme, eller noe sånt........

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  Man kan si mye om Bergdølmo, men fyren har ihvertfall baller nok til å sette seg på en scene foran en menneskemasse med sterkt innslag av personer som "hater Judas" og som "aldri vil se ham i LSK" osv. Å påstå at han tyr til den feige løsningen er etter min mening en relativt drøy påstand, i beste fall.

                  Hvorvidt hans versjon av historien er 100% korrekt er det for tidlig å si noe om, men med tanke på hvem som satt i styre og stell på den tiden vil jeg påstå at den ihvertfall er plausibel. Jeg tror det var BennyLem som for en tid tilbake listet opp alle spillerne som forsvant fra LSK i løpet av Pellerud sin tid som trener, og det var ikke så rent få klassespillere.

                  Men nå er nå engang Bergdølmo ansatt i klubben, så da blir det i ytterste konsekvens å velge mellom klubb og enkeltperson. For min del er valget heldigvis enkelt. Og selvom jeg fortsatt er noe skeptisk blir det vel i drøyeste laget å utbasunere at jeg "aldri" kommer til å tilgi/godta eller lignende. Til det er "aldri" et altfor langt ord....
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Martin
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Oct 2008
                    • 10

                    Bare lurer på om noen stilte noen kritiske spørsmål, eller sa noen av meningene som har blitt skrevet her på forumet? Eller var det eneste "kritiske" to kommentarer fra bakerste rad? Her på forumet er det ihvertfall en del som ikke syntes noe om ansettelsen...

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Opprinnelig skrevet av Martin
                      Bare lurer på om noen stilte noen kritiske spørsmål, eller sa noen av meningene som har blitt skrevet her på forumet? Eller var det eneste "kritiske" to kommentarer fra bakerste rad? Her på forumet er det ihvertfall en del som ikke syntes noe om ansettelsen...
                      Det var egentlig ikke nødvendig å gjenta spørsmålene og utsagnene herfra, da Bergdølmo selv sa han har vært innom forumet og var fullt klar over de meninger som er utbasunert her.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        Hva får man gjort. Saken er avgjort, og man får bare handle det på best mulig måte. Jeg er i mot ansettelsen, noe mer får jeg verken gjort eller sagt.

                        Petter

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          positivt møte, velkommen belsvik, bjarmann og bergdølmo. De balest som skreik judas- tøffinger! Jeg kjøper historien og tar han i mot med åpne armer...

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            Opprinnelig skrevet av Frott81
                            Men en ting skal være sagt.
                            Har man først vært utro engang så skal det ikke mye til for å gjøre det engang til. Hadde ikke tatt han med opp i senga(trenerteamet) mi.
                            Vel, hvis vi skal tro på historien hans, og deler av den er i alle fall sann, så må analogien din videreføres. Hvis dama hans solgte unna stereoanlegget, bilen, og DVD-samlinga hans, for så å be han pakke sammen og flytte når han konfronterte henne med det, blir det litt drøyt å rasle for mye med utrosablene. Selv om han dro og hadde seg med den onde stesøstra.

                            For øvrig kjenner jeg folk som har vokst av seg utroskapen...
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

                              Kom Judas med uforbeholden unnskyldning, eller stod han på sitt som han gjorde forrige gang han var aktuell som LSK-spiller men i stedet gikk til FCK mot bedre betaling?
                              Han gikk til FCK fordi LSK trakk tilbudet sitt. I følge Per Mathisen så ble aldri Bergdølmo tilbudt noen kontrakt. Det var bare snakk mellom Bergdølmo og Fjøra om en eventuell retur.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • m_skedsmo
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2006
                                • 212

                                Opprinnelig skrevet av m_skedsmo Vis innlegg
                                Fy faen, dette skjedde for 11 år siden!!! Hva slags folk er dere? Tenk en verden der vi bare har mennesker som hater hverandre for ting som skjedde for 11 år siden[...]



                                Haha, denne var nesten litt søt. Naiv, men likevel søt.[/quote]

                                Hehe, var det alt du hadde å komme med?

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 432

                                  Jeg ser på dette som en ny begynnelse.

                                  LSK siden 1997 har vært kaos og turbulens, bortsett fra 2001 som alikevel hadde sine ting i media. Vi har hatt en haug trenere, og hvis man ser litt tilbake så innser i allefall jeg at med dette møtet så ønsker klubben å fortelle oss de prøver å komme på riktig spor ved å møte oss på den måten de gjorde. Klubben ønsker å satse, dog på en litt annen måte enn ved Uwe's inntreden, og ved å ansette Bergdølmo så ser jeg antydninger og paralleller til at målet er komme tilbake til litt av fundamentet vi hadde i 80-årene.

                                  Tviler egentlig ikke på Bergdølmo heller nå som jeg fortsatt har en sur smak i munnen etter Robert Koren , Markus Kieseneber , Kasey Wehrman, Stefanutto, Pål Strand, Dan Anton Johansen, Christoffer Andersson (ville tilbake) og Michael Mifsud. Det er sikkert en haug jeg har glemt også.

                                  LSK har ikke vært kjent for å behandle spillere særlig godt i mine øyne selv om jeg elsker klubben. Jeg tror Berg og Bjarmann er akkurat de vi trenger for å etablere oss som en seriøs klubb igjen. Med Bergdølmo tilbake tror jeg dette er noe klubben selv har innsett.

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Han gikk til FCK fordi LSK trakk tilbudet sitt. I følge Per Mathisen så ble aldri Bergdølmo tilbudt noen kontrakt. Det var bare snakk mellom Bergdølmo og Fjøra om en eventuell retur.
                                    Judas hevdet at han hadde en avtale med Sollied at han skulle følge han i den klubben han skulle begynne i uansett hvem klubb det skulle bli. Men Olympiakos lot ikke Sollied få bestemme selv hvem han skulle kjøpe inn. Det er hvertfall Judas sin versjon.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1446

                                      Kan du opprette et "Bergdølmo må gå" topic, Bennylem?


                                      For de som ikke skjønner det så var det her et (dårlig?) forsøk på å være morsom, selvom jeg er imot annsettelsen av han
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Det var forbløffende stille fra de største Bergdølmokritikerene. Skuffende, jeg hadde håpet på en het debatt. Det ar lett å se at Bergdølmo ikke hadde gleda seg til dette, han så rimlig ukomfortabel ut der han satt. Men jeg synes han svarte bra for seg, jeg er fortsatt ikke spesielt happy for å ha han i klubben. Det kommer til å ta tid til å venne seg til dette, ikke sikkert jeg gjør det heller. Men jeg får ikke gjort noe med ansettelsen, så jeg velger å se fremover og fokusere på andre ting. Jeg er så lei av negative tanker rundt sportsklubben nå.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Hva ble sagt om Markus? Jeg måtte gå før Berg fikk snakket om det.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...