LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!
Collapse
X
-
MEN:
Det jeg ikke kan tolerere er at noen sier sånne ting om sine medsupportere: "...slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på." Trist lesning. Respekter at vi er mange tusen forskjellige personer som har forskjellige meninger om hva som er bra for fugla. Da bør du argumentere, og ikke komme med sånt piss. Takk.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Han sa han skulle komme tilbake til han, men det gjorde han ikke. Men han sa at han ikke kom til å kvitte seg med spillere, han skulle heller jobbe for å gjøre dem bedre. Han mente at troppen vår var god nok. Så neste år skal vi kjempe om medaljer med Midtun Lie, Kiesen, Pedersen, Riise og EssediriUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Mulig overskriften er feil ? Men slik jeg husker historien så gadd man til slutt ikke å vente lenger på AJB å prøvde vel å legge litt press på han.Kommentar
-
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Nå er det nok
Jeg har i lang tid fulgt debatten ang Bergdølmo fra sidelinja. Har ikke skrevet noe i denne saken før nå, men fant ut at det var på tide. Nå får det være nok. Det er mange andre ting å konsentrere seg om før neste sesong. Mange ting som bør være mye mer interessant, som f.eks hvem som forsvinner og hvem som kommer. Mannen er ansatt, og har forklart sin versjon av saken. Dessuten er det 11, snart 12, år siden dette skjedde. Som de fleste av oss andre har sikkert AB lært en del på disse årene. Jeg gjorde ihvertfall en del ting når jeg var 20, som jeg aldri ville ha gjort nå. (nå er jo Checkpoint nedlagt, så mange ting lar seg uansett ikke gjøre lenger).
Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.ByråkratkanarisKommentar
-
Godt å ha en slik leder som vi har...
Godt å ha en slik leder som LSK har...
God natt!Kommentar
-
Jeg har i lang tid fulgt debatten ang Bergdølmo fra sidelinja. Har ikke skrevet noe i denne saken før nå, men fant ut at det var på tide. Nå får det være nok. Det er mange andre ting å konsentrere seg om før neste sesong. Mange ting som bør være mye mer interessant, som f.eks hvem som forsvinner og hvem som kommer. Mannen er ansatt, og har forklart sin versjon av saken. Dessuten er det 11, snart 12, år siden dette skjedde. Som de fleste av oss andre har sikkert AB lært en del på disse årene. Jeg gjorde ihvertfall en del ting når jeg var 20, som jeg aldri ville ha gjort nå. (nå er jo Checkpoint nedlagt, så mange ting lar seg uansett ikke gjøre lenger).
Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.Kommentar
-
Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bergdølmo- Jeg har forsøkt å forsvare meg i forhold til dette tidligere, og da endte det på en mye verre måte enn jeg kunne tenke meg. Det ble skrevet en sak i Adresseavisen tre dager etter at jeg kom til Rosenborg i 1997. Journalisten vinklet saken ut i fra noen små detaljer. Det sto at jeg sviktet LSK med vilje, og det er ikke riktig. Jeg har i etterkant fått en offentlig beklagelse fra Adresseavisen.Kommentar
-
Kommentar
-
og hvis han ikke har noe å angre da!! hvis historien hans stemmer helt og at alt er pellerud sin skyld?? vi har alle sett hvor mye galt pellerud gjorde på den tidenn han var der... han sa han angret på en ting og det var at han hadde det intervjuet med en journalist som var vikar i adresseavisen som var på jakt etter fast jobb, og som naturlig nok fikk det etter dette intervjuet!Kommentar
-
Jeg har nettopp sett en meget god, tysk spillefilm som heter De andres liv eller Das Leben der Anderen, som den heter på tysk. Filmen tar for seg Ministerium für Staatssicherheit sin overvåkning av borgere i DDR og utspiller seg i Øst-Tyskland, selvsagt nok. Filmen handler om forsoning, til en viss grad.
Jeg er gammel nok til å huske både DDR, Honecker og Bergdølmos kontroversielle overgang til rbk. Jeg var i Berlin før murens fall og opplevde Uwes hjemland før det ble innlemmet i den tyske føderasjon.
Hva er så poenget med alle disse historiske anekdotene, kan du spørre?
Jo, svaret er enkelt. Dersom man ikke kan tilgi, kan man forsone. Det beste for LSK i denne saken er at man kan forsone seg med de valg som er gjort, fremfor å nøre opp under intriger og konfrontasjoner. Hvor ville verden ha vært dersom man ikke hadde kunnet forsone seg med ubehageligheter?
Samtidig ser jeg at dette kan være vanskelig, men jeg tror det er til det beste for klubben. Og det er jo hva som til enhver tid er det beste for klubben som er viktigst, er det ikke? Vi har hatt mange nok intriger i de siste årene som det er.Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.Kommentar
-
Detta hørtes dårlig ut.
Forvøvrig så er jeg forbanna på de i KFL som bestemte seg for å annonnsere dette på samme dagen. Jeg prøvde å få fri men det gikk da ikke.
Og ikke kom med no piss om at detta ikke var gjort med vilje. Annonnseringen ble gjort med overlegg.Kommentar
-
Greit at du ikke liker KFL, men dette var LSKs seanse og hadde ingenting med KFL å gjøre.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar