LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av xeR
    Hva ble sagt om Markus? Jeg måtte gå før Berg fikk snakket om det.
    Det kom han faktisk aldri tilbake til, når du nevner det......
    Knurr...

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1453

      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
      MEN:
      Det jeg ikke kan tolerere er at noen sier sånne ting om sine medsupportere: "...slike som deg som passivt står og tillater at drakta, klubben og supportere blir pissa på." Trist lesning. Respekter at vi er mange tusen forskjellige personer som har forskjellige meninger om hva som er bra for fugla. Da bør du argumentere, og ikke komme med sånt piss. Takk.
      Forsåvidt enig, men det er først og fremst de som er for eller mer likegyldige til ansettelsen av Bergdølmo som går på person. Gjennom tråden har vi som er innbitte motstandere av ansettelsen blitt karakterisert som feige, barnslige og sutrete taprere som ikke har en fjerneste anelse om hvorfor vi egentlig misliker/hater Bergdølmo og suttet pupp på den tiden overgangen til RBK skjedde. Derfor blir det feil å ta utgangspunkt i ett innlegg slik du gjør, noe som understrekes ved at du får tommel opp fra folk som også gir tommel opp til det påfølgende innlegget til Arind der vi igjen er i gang med negative karakteristikker av oss som ikke vil ha Bergdølmo i LSK.
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        Opprinnelig skrevet av xeR
        Hva ble sagt om Markus? Jeg måtte gå før Berg fikk snakket om det.
        Han sa han skulle komme tilbake til han, men det gjorde han ikke. Men han sa at han ikke kom til å kvitte seg med spillere, han skulle heller jobbe for å gjøre dem bedre. Han mente at troppen vår var god nok. Så neste år skal vi kjempe om medaljer med Midtun Lie, Kiesen, Pedersen, Riise og Essediri
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          Opprinnelig skrevet av xeR
          Han gikk til FCK fordi LSK trakk tilbudet sitt. I følge Per Mathisen så ble aldri Bergdølmo tilbudt noen kontrakt. Det var bare snakk mellom Bergdølmo og Fjøra om en eventuell retur.


          Mulig overskriften er feil ? Men slik jeg husker historien så gadd man til slutt ikke å vente lenger på AJB å prøvde vel å legge litt press på han.

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1453

            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Men han sa at han ikke kom til å kvitte seg med spillere, han skulle heller jobbe for å gjøre dem bedre. Han mente at troppen vår var god nok.
            Noen burde fortalt Henning Berg at vi beholdt plassen i Tippeligaen...
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • Boudewijn
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jul 2007
              • 207

              Nå er det nok

              Jeg har i lang tid fulgt debatten ang Bergdølmo fra sidelinja. Har ikke skrevet noe i denne saken før nå, men fant ut at det var på tide. Nå får det være nok. Det er mange andre ting å konsentrere seg om før neste sesong. Mange ting som bør være mye mer interessant, som f.eks hvem som forsvinner og hvem som kommer. Mannen er ansatt, og har forklart sin versjon av saken. Dessuten er det 11, snart 12, år siden dette skjedde. Som de fleste av oss andre har sikkert AB lært en del på disse årene. Jeg gjorde ihvertfall en del ting når jeg var 20, som jeg aldri ville ha gjort nå. (nå er jo Checkpoint nedlagt, så mange ting lar seg uansett ikke gjøre lenger).

              Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.
              Byråkratkanaris

              Kommentar

              • Fugla
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 1718

                Godt å ha en slik leder som vi har...
                Godt å ha en slik leder som LSK har...

                God natt!
                Homer Simpson.



                www.ultrassarp.no

                Kommentar

                • Kanarifans1
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Apr 2008
                  • 13

                  Opprinnelig skrevet av Boudewijn
                  Jeg har i lang tid fulgt debatten ang Bergdølmo fra sidelinja. Har ikke skrevet noe i denne saken før nå, men fant ut at det var på tide. Nå får det være nok. Det er mange andre ting å konsentrere seg om før neste sesong. Mange ting som bør være mye mer interessant, som f.eks hvem som forsvinner og hvem som kommer. Mannen er ansatt, og har forklart sin versjon av saken. Dessuten er det 11, snart 12, år siden dette skjedde. Som de fleste av oss andre har sikkert AB lært en del på disse årene. Jeg gjorde ihvertfall en del ting når jeg var 20, som jeg aldri ville ha gjort nå. (nå er jo Checkpoint nedlagt, så mange ting lar seg uansett ikke gjøre lenger).

                  Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.
                  Sant det Men han er fortsatt og vil alltid være Judas:evil:

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    Opprinnelig skrevet av Boudewijn
                    Jeg har i lang tid fulgt debatten ang Bergdølmo fra sidelinja. Har ikke skrevet noe i denne saken før nå, men fant ut at det var på tide. Nå får det være nok. Det er mange andre ting å konsentrere seg om før neste sesong. Mange ting som bør være mye mer interessant, som f.eks hvem som forsvinner og hvem som kommer. Mannen er ansatt, og har forklart sin versjon av saken. Dessuten er det 11, snart 12, år siden dette skjedde. Som de fleste av oss andre har sikkert AB lært en del på disse årene. Jeg gjorde ihvertfall en del ting når jeg var 20, som jeg aldri ville ha gjort nå. (nå er jo Checkpoint nedlagt, så mange ting lar seg uansett ikke gjøre lenger).

                    Tilgi, og kom dere videre. La oss heller støtte opp om klubben vi er så glade i.
                    Poenget her er at jeg ikke kan tilgi en som ikke angrer.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      Opprinnelig skrevet av Bergdølmo
                      - Jeg har forsøkt å forsvare meg i forhold til dette tidligere, og da endte det på en mye verre måte enn jeg kunne tenke meg. Det ble skrevet en sak i Adresseavisen tre dager etter at jeg kom til Rosenborg i 1997. Journalisten vinklet saken ut i fra noen små detaljer. Det sto at jeg sviktet LSK med vilje, og det er ikke riktig. Jeg har i etterkant fått en offentlig beklagelse fra Adresseavisen.
                      En offentlig beklagelse må være mulig å oppspore. Er det noen som har sett den?

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        En offentlig beklagelse må være mulig å oppspore. Er det noen som har sett den?
                        Trolig bare Bergdølmo selv....
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • lillestrømgutt88
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Nov 2008
                          • 14

                          og hvis han ikke har noe å angre da!! hvis historien hans stemmer helt og at alt er pellerud sin skyld?? vi har alle sett hvor mye galt pellerud gjorde på den tidenn han var der... han sa han angret på en ting og det var at han hadde det intervjuet med en journalist som var vikar i adresseavisen som var på jakt etter fast jobb, og som naturlig nok fikk det etter dette intervjuet!

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            En offentlig beklagelse må være mulig å oppspore. Er det noen som har sett den?
                            Offentlig? Det var da snakk om en skriftlig unnskyldning.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Trolig bare Bergdølmo selv....
                              I dag hadde han en gyllen anledning til å legge den frem, i hvert fall.

                              Kommentar

                              • TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Poenget her er at jeg ikke kan tilgi en som ikke angrer.
                                Hva om historien som han legger fram er sann? Kanskje han ikke har noe å angre...

                                Kommentar

                                • Martini
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 294

                                  La nå for all del IKKE denne judas`n få sin egen sang!
                                  Velger å la han være bak i kulissene i all stillhet......
                                  FUGLA TIL VI DØR!

                                  Kommentar

                                  • Bauer U2
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jun 2006
                                    • 24

                                    Jeg har nettopp sett en meget god, tysk spillefilm som heter De andres liv eller Das Leben der Anderen, som den heter på tysk. Filmen tar for seg Ministerium für Staatssicherheit sin overvåkning av borgere i DDR og utspiller seg i Øst-Tyskland, selvsagt nok. Filmen handler om forsoning, til en viss grad.

                                    Jeg er gammel nok til å huske både DDR, Honecker og Bergdølmos kontroversielle overgang til rbk. Jeg var i Berlin før murens fall og opplevde Uwes hjemland før det ble innlemmet i den tyske føderasjon.

                                    Hva er så poenget med alle disse historiske anekdotene, kan du spørre?

                                    Jo, svaret er enkelt. Dersom man ikke kan tilgi, kan man forsone. Det beste for LSK i denne saken er at man kan forsone seg med de valg som er gjort, fremfor å nøre opp under intriger og konfrontasjoner. Hvor ville verden ha vært dersom man ikke hadde kunnet forsone seg med ubehageligheter?

                                    Samtidig ser jeg at dette kan være vanskelig, men jeg tror det er til det beste for klubben. Og det er jo hva som til enhver tid er det beste for klubben som er viktigst, er det ikke? Vi har hatt mange nok intriger i de siste årene som det er.
                                    Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      Dette viser at alt kan skje i klubben vår. Idag Judas, neste år Even P*******, og om noen år er Tom Nordlie tilbake. Helt sykt hvor fort man glemmer.

                                      Kommentar

                                      • mr.sandass
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2005
                                        • 972

                                        Detta hørtes dårlig ut.

                                        Forvøvrig så er jeg forbanna på de i KFL som bestemte seg for å annonnsere dette på samme dagen. Jeg prøvde å få fri men det gikk da ikke.

                                        Og ikke kom med no piss om at detta ikke var gjort med vilje. Annonnseringen ble gjort med overlegg.
                                        www.ultrasfeltc.net

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                          Detta hørtes dårlig ut.

                                          Forvøvrig så er jeg forbanna på de i KFL som bestemte seg for å annonnsere dette på samme dagen. Jeg prøvde å få fri men det gikk da ikke.

                                          Og ikke kom med no piss om at detta ikke var gjort med vilje. Annonnseringen ble gjort med overlegg.
                                          Greit at du ikke liker KFL, men dette var LSKs seanse og hadde ingenting med KFL å gjøre.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...