LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Fornøyd med forklaring hans jeg, er jo tross alt Pellerud det er snakk om.

    Forza Fugla folkens!
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Erlend
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • May 2008
      • 2

      Opprinnelig skrevet av Roll75
      Det som jeg ennå ikke forstår er at han har venta i 11 år. Måtte da kunne funnet en anledning og mulighet til å fortelle sannheten før nå, også siden han han visste han var blitt meget upopulær.

      Kan vel hende han prøvde på det og, men det kan vel være vanskelig å få noen som roper JUDAS! med en gang de ser deg til å høre på..

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        Samma hva så har han aldri gjort en eneste ting for å ordne opp i dette før. Det han istedet gjorde var å helle mer bensin på bålet.

        Bergdølmo er kanskje ikke Judas, men han er fortsatt ett rasshøl.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3438

          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Men det kunne kanskje vært ok om enkelte debatter beveget seg litt framover, og ikke ble stående på stedet hvil ved at de samme argumentene ble gjentatt gang etter gang?
          Og spesielt i denne debatten som har pågått over flere år, uten at den har rikket seg en millimeter.
          Det prinsippielle ved debatten er vel det som gjør at den ikke beveger seg fremover. Noen ting vil vi slett ikke bli enig om, og når debatten har stått stille i tolv år, så er det vel litt julenissetro å håpe at den skal utvikle seg nå.

          Når det gjelder trenerteamet vårt, så er det tidlig å kalle det et kupp. Mange mente Tom var et kupp når han kom, meg inkludert så tilgi meg for at jeg ikke legger ut den røde løperen ennå. Det triste med dagens idrett er at hyllesten gjerne kfortere enn prestasjonen.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
            I tillegg sa han i samme setning at han hadde fått fortalt historien sin i RB rett etter det skjedde, men da hadde historien hans blitt "overdøvet" av en krass tekst av Svesengen. Derfor bestemte han seg for å gi opp å forklare seg no mer i både Adressa og RB. Han trodde stormen ville blåse av etterhvert, men som han sa igår så har den ikke akuratt gjort det.

            Mulig jeg ikke fikk med meg alt av detaljer så utfyll det jeg har skrevet de som fikk med seg alt.

            ps. gårsdagens andre "ting jeg aldri trodde jeg skulle høre" var når Arild Myklebust fikk beskjed om å prate høyere

            Synes faktisk dette er et innlegg flere i denne tråden burde lese. Jeg oppfattet det på samme måte, at Bergdølmo umiddelbart etter at intervjuet i adressa var sluppet, hadde kontaktet RB og prøvd å få til et oppslag hvor han sa at han var blitt feilsitert og at hele intervjuet var blitt vinkla helt feil. Dersom Bergdølmo prater sant, motbeviser dette at han har venta 11 år med å prøve. Synes også det er et godt poeng som nevnt tidligere i tråden, at han ikke ønsket en konflikt gjennom media med LSK. Man kan kalle det naivt å tro at stormen ville ri av, og det tok også Bergdølmo kritikk for. Dette til info for de som ikke var på møtet og fortsatt tror han ikke har prøvd å forklare seg.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Synes faktisk dette er et innlegg flere i denne tråden burde lese. Jeg oppfattet det på samme måte, at Bergdølmo umiddelbart etter at intervjuet i adressa var sluppet, hadde kontaktet RB og prøvd å få til et oppslag hvor han sa at han var blitt feilsitert og at hele intervjuet var blitt vinkla helt feil. Dersom Bergdølmo prater sant, motbeviser dette at han har venta 11 år med å prøve. Synes også det er et godt poeng som nevnt tidligere i tråden, at han ikke ønsket en konflikt gjennom media med LSK. Man kan kalle det naivt å tro at stormen ville ri av, og det tok også Bergdølmo kritikk for. Dette til info for de som ikke var på møtet og fortsatt tror han ikke har prøvd å forklare seg.
              har fått med meg "forsøket" hans, og det kan ikke kalles annet enn ett dårlig forsøk. På ca 4380 dager så gjorde han 1 halvhjerta forsøk som det ikke kom noe ut av.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                Jeg gleder meg som en liten unge til treningskampene begynner i vinter, og om vi da får se resultater av hva det nye trenerapparatet har fått til. Et team som i mine øyne trolig er det beste som noen gang har vært på Åråsen.
                Det er det som opptar meg mest akkurat nå.
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                  Samma hva så har han aldri gjort en eneste ting for å ordne opp i dette før. Det han istedet gjorde var å helle mer bensin på bålet.
                  En påstand som dette trenger en grundig forklaring, CocaJerry.
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  • nob
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2007
                    • 137

                    Hørte i går at Henning signerte for 5 år. Gjelder dette for Petter og Andre også?

                    Ønsker dem alle hjertlig velkommen, og har truen på at denne gjengen blir værende i klubben noen år! Og at vi kan fortsette og samle på 4de plasser, etter årets sesong syns jeg det høres ganske moro/behagelig ut
                    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Men det kunne kanskje vært ok om enkelte debatter beveget seg litt framover, og ikke ble stående på stedet hvil ved at de samme argumentene ble gjentatt gang etter gang?
                      Og spesielt i denne debatten som har pågått over flere år, uten at den har rikket seg en millimeter.
                      Debatten i denne saken har vært død i mange år.
                      Grunnen til at den blusser opp igjen er at så mange endrer standpunkt straks mannen er aktuell eller klar for LSK. Ikke nok med det. Mange krever også at alle andre skal legge følelsene til side.

                      Det bør neppe komme som en overraskelse at det blir mye støy rundt en sånn ansettelse. Kanskje nettopp derfor burde man tenkt seg om en gang eller ti før man gjorde det.
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • 007

                        Opprinnelig skrevet av nob
                        Hørte i går at Henning signerte for 5 år. Gjelder dette for Petter og Andre også?

                        Ønsker dem alle hjertlig velkommen, og har truen på at denne gjengen blir værende i klubben noen år! Og at vi kan fortsette og samle på 4de plasser, etter årets sesong syns jeg det høres ganske moro/behagelig ut
                        De har signert for 3 år, i følge http://www.lsk.no/?did=9102126

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          Ok, han ble feilsitert.Greit nok

                          Det jeg gjerne skulle vist er HVA han sa som innehold temaene "Glad+lure+lsk"
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • nob
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2007
                            • 137

                            Er det bare meg som venter på noen gullkorn fra Ivar Hoff i denne saken??

                            "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              Så absolutt ikke nob. Jeg venter alltid på gullkorn fra Ivar.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              Working...