Treningskamper vinteren 08/09
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det har hele tiden vært slik at man må betale for denne tjenesten. LSK har verken midler eller løsninger for å kunne vise livekamper fra hallen med det tekniske apparatet som trengs. Slike ting er kostbare, og det er ikke der hovedfokuset er om dagen.
LSK og TV2 samarbeider om å vise treningskampene fra LSK-hallen.
mvh
Ole KristianKommentar
-
Jeg spurte tidligere i tråden om man MÅ på Shopen for å kjøpe billetter, eller om man kan kjøpe i døra?? Noen som veit??Kommentar
-
100 kr er en fornuftig sum.
Kidsa som har lite penger kommer jo inn gratis også.
Håper LSK klarer å tjene noen penger i løpet av vinteren på disse kampene da.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
I utgangspunktet enig med deg. Men sånn som situasjonen er nå synes jeg det er ok at klubben tar en hundrelapp i inngang.
100 kr er en fornuftig sum.
Kidsa som har lite penger kommer jo inn gratis også.
Håper LSK klarer å tjene noen penger i løpet av vinteren på disse kampene da.
Hvis det er for å hente inn ekstra penger i en vanskelig tid, kall en spade for en spade og si hva det gjelder.Kommentar
-
Kommentar
-
Og jeg håper at flest mulig tar med seg flest mulig venner og kjente på kampen lørdag, og de kommende treningskampene. Det er viktig at vi støtter både laget og klubben nå. Vi har store og tunge oppgaver foran oss, og absolutt alle kan bidra - hver på sin måteMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det har hele tiden vært slik at man må betale for denne tjenesten. LSK har verken midler eller løsninger for å kunne vise livekamper fra hallen med det tekniske apparatet som trengs. Slike ting er kostbare, og det er ikke der hovedfokuset er om dagen.
LSK og TV2 samarbeider om å vise treningskampene fra LSK-hallen.
mvh
Ole Kristian
Greit å vite om LSK tjener noe på det, hvis ikke kan man jo like gjerne se kampen på TV2.
(Eller irl, som jeg selv foretrekker.)Kommentar
-
Forstår situasjonen til LSK. men synes det skurrer at jeg har betalt en god slump penger for et sesongkort, men må betale 100 kr for en treningskamp. Ikke det at det er så mye penger, kun prinsippet. Føler jeg bruker nok penger på LSK, bor i trondheim og pendler hjem for å se kampene. selvom jeg syntes det er feil å ta betalt av sesongkortinnehavere, så kommer jeg på denne kampen også...
Hvis det er for å hente inn ekstra penger i en vanskelig tid, kall en spade for en spade og si hva det gjelder.
Du snakker om prinsipper; er det rett prinsipp å forvente gratisvarer i tillegg når du kjøper sesongkortet? Forventer du å få med en shot på kjøpet fordi du kjøper en pils fordi du bruker så mye penger på pils i utgangspunktet?
Hvis noe er feil her er det forventningen, ikke LSK. Administrasjonen/Arrangementskomiteen gjør riktignok mye rart, men her gjør de alt rett.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
For et komplett oppgulp! Ditt sesongkort er et produkt som gir deg adgangsrett til å se LSK's hjemmekamper i Tippeligaen. Det visste du da du kjøpte kortet, og en forventning om noe som helst annet enn komplett ubegrunnet.
Du snakker om prinsipper; er det rett prinsipp å forvente gratisvarer i tillegg når du kjøper sesongkortet? Forventer du å få med en shot på kjøpet fordi du kjøper en pils fordi du bruker så mye penger på pils i utgangspunktet?
Hvis noe er feil her er det forventningen, ikke LSK. Administrasjonen/Arrangementskomiteen gjør riktignok mye rart, men her gjør de alt rett.
Men det var ikke det samme som ifjor, det burde jeg ha lest meg opp på.Kommentar
-
Avtalen du viser til var ikke en avtale - det var ren godvilje fra klubbens side. Hadde fri inngang til treningskampene vært en del av sesongkortavtalen ville det vært både spesifisert i vilkår og det ville vært reklamert for.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Faens mas. Jeg var en av de store kritikerne til prisene i fjor, men i år spilles kampene på gunstige tidspunkter og i tillegg er klubben i økonomiske problemer. 100 kr er en finfin pris! I tillegg er det veldig hyggelig for rekrutteringa at barn får komme inn gratis.
På toppen av det hele viste LSK stor forståelse for at Nybergsund-kampen ble spilt på et dust tidspunkt og hadde fri inngang.
Synes LSK har lært av fjoråret og priset treningskampene veldig riktig i år. Bra!Kommentar
Kommentar