Stemmer det kosegutten Heidar. Jeg synes fortsatt det er latterlig at LSK skal ta seg betalt for treningskampene. La nå sesongkort for 2009 gi gratis inngang og en evt Familierabatt. Det å gå fast på Åråsen for en hel familie blir ikke realitet før det innføres en pris for hele familien som de fleste har råd til. Det er ingen tvil om at det har vært mange ledige seter på Åråsen , og fortsatt vil komme til å være det under de fleste kampene.
Treningskamper vinteren 08/09
Collapse
X
-
Kommentar
-
stemmer det kosegutten heidar. Jeg synes fortsatt det er latterlig at lsk skal ta seg betalt for treningskampene. La nå sesongkort for 2009 gi gratis inngang og en evt familierabatt. Det å gå fast på åråsen for en hel familie blir ikke realitet før det innføres en pris for hele familien som de fleste har råd til. Det er ingen tvil om at det har vært mange ledige seter på åråsen , og fortsatt vil komme til å være det under de fleste kampene.
støtter denne helt ut.. Syns det er smålig å ta betalt for dette... Irriterende!!!!!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Er det bare meg som roter nå eller var det orginalt ikke gratis inngang for de med sesongkort? Kom ikke dette først i noen av de siste treningskampene ifjor? Det var jo stort oppstyr om treningskampene og at man ikke kunne ta seg betalt for biff og selge nakkekotteletter.
Link til diskusjonstråden fra ifjor: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...er+2008&page=4Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Husker jeg ikke feil så kostet det til og med penger da vi sto i snøhaugene bak den gamle betongen og så på treningskamper for 15-20 år siden.
Jeg kan ikke huske at det har vært gratis noen gang...
Og jeg synes heller ikke det skal være det nå som de spiller inne i en dyr hall hvor eieren (LSK) trenger alle de inntekter de kan få.
Men sånn er jeg..Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hentet fra lsk.no
Treningskamper i oppkjøringen til sesongen 2009
De kampene som er planlagt til nå er:
15.01.08: LSK - Nybergsund Trysil i LSK-hallen (14:00)
24.01.08: LSK - Ham-Kam i LSK-hallen (14:00)
30.01.08: LSK - Odd Grenland i LSK-hallen (18:00)
07.02.08 - 18.02.08 - La Manga:
11.02.08: LSK - ubekreftet motstander
17.02.08: LSK - ubekreftet motstander
24.02.08: LSK - Tromsø i LSK-hallen (klokkeslett ubekreftet)
28.02.08: LSK - Molde i LSK-hallen (11:30)
02.03.08 - 09.03.08 - Marbella:
08.03.08: LSK - Elfsborg (klokkeslett ubekreftet)
15.03.08: Seriestart
28.03.08: IFK Göteborg - LSK
Treningsleire:
La Manga-oppholdet er fra 7. til 18. februar.
Marbella-oppholdet er fra 4. til 12. mars.
Vi vil oppdatere klokkeslett og bane så raskt det er avklart. Følg derfor med her på LSK.NO.Last edited by gamle-perta; 18.12.2008, 10:13.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Noen som vet om Mirza Durakovic spiller for Nybergsund enda? Gleder meg i tilfellet til å se han spille.. Kul fyr.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Håper at vi slipper en diskusjon rundt dette i år.
KFL skal ha et eget felt på kampene hvor det er plass til ca 300 stk, det blir forhånds salg av disse plassene fra Lsk shopen...På kampen mot Nybergsund torsdag kl 1400 tror jeg det er gratis ingang. Håper mange kommer på denne kampen, tommel opp hvis du kommer.Kommentar
-
Fett at vi har fiksa match mot Rubin Kazan, regjerende seriemester i Russland. Folk skal vite at dette er et ekstremt bra lag, f.eks. kan man nevne at regjerende UEFA-cup-mester, Zenit St. Petersburg, med bl.a. Arsjavin på laget, havnet på 5. plass, 12 poeng bak vår motstander.
Umulig å si hvor seriøst de kommer til å ta kampen, men den blir utrolig spennende å følge.Kommentar
-
Fett at vi har fiksa match mot Rubin Kazan, regjerende seriemester i Russland. Folk skal vite at dette er et ekstremt bra lag, f.eks. kan man nevne at regjerende UEFA-cup-mester, Zenit St. Petersburg, med bl.a. Arsjavin på laget, havnet på 5. plass, 12 poeng bak vår motstander.
Umulig å si hvor seriøst de kommer til å ta kampen, men den blir utrolig spennende å følge.Kommentar
-
Hvem blir Speaker? OKB? Grønlund? Selv ønsker jeg metern.Kommentar
-
Han er vel en av dem som er veldig nær en plass i første-elveren, så tror ikke OO blir speaker...
Håper at både LSK og Rubin Kazan tar kampen på gress der nede litt seriøst, det kan jo også være bra for selvtilliten...
Regner ikke med at TV2 eller andre TV-kanaler tar seg råd til å overføre fra disse kampene som de gjorde i 2008.
Håper og tror at i så fall LSK-tv har lov til å sende og sender LSK's matcher!!Kommentar
-
LSK.NO har ikke skrinlagt å vise kampene, men de vises i samarbeid med TV2 Sumo. Vi får opp vår egen player på dette snart, men vi klarte det ikke til den første kampen.
mvh
Ole KristianKommentar
-
Kommentar
Kommentar