Velkommen til Bergdølmo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

Velkommen til Bergdølmo

Nå er hvertfall tvilen lagt til side at Bergdølmo kommer til fugla, må si han har utrolige baller som tørr å vende tilbake når han vet hvor lite likt han er på Åråsen.

Personlig ser jeg på dette som et enormt egasjemang, og som han sier i media har han spilt for LSK i 13 år(fra han var unggutt). Og her er en litt absurd tanke, jeg tror han virkelig er glad i LSK og vil oss alt vel. Kanskje han vil gå igjenom ild(noe jeg mener han har gjort med å stille opp på Martins) for å gjøre sitt for LSK. Dette er en mann med baller, så får heller historie være historie, for det er tross alt fremtiden som er mest viktige i fotball.

Så velkommen André.
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Uansett får vi ikke gjort noe med det, så da er det vel bare å føye seg. Velkommen. Under sterk tvil.
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Boudewijn
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2007
      • 207

Velkommen Bergdølmo
      Byråkratkanaris

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7154

Velkommen, André.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

Uansett om man ønsker ham velkommen eller ikke kan vi vel alle enes om at når han først er her ønsker vi ham suksess!

En ting vil jeg også gi Bergdølmo mye "cred" for, det er at han er langt modigere enn dem som kun kritiserer ham her på forumet. Jeg hørte også et par på Martins i dag som snakket dritt om ham lavt, dette var ikke de samme som reiste seg og konfronterte ham. Om ikke annet tør i det minste Bergdølmo å ta konfrontasjonen.

Kommentar

• Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

Meningene er mange og det er i for seg greit nok det......men nå er Andre ansatt og jeg ønsker ham velkommen og håper og tror han kommer til å gjøre en knalljobb med spillerne!

Nå hjelper det uansett ikke å sutre mer folkens.....gutten er tilbake!
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• lillestrømgutt88
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Nov 2008
              • 14

Gutten er tilbake, han leverte en troverdig historie, ihvertfall for mine ører. Jeg så også at ansiktsuttrykkene til mange forandret seg iløpet av seansen. Og etterhvert som AB svarte på spørsmålene uten å nøle så skjønte man at det faktisk er noe i det han sier. Spesielt nå til og med Per mathisen bekrefter akkurat slik det var i 2005, hva får oss til å tro at han ikke snakker sant om 1996/97 også. Syns det var forøvrig veldig bra av han som spurte om ordet, gikk opp tok alle de nye trenerne i hånda og ønsket alle velkommen(og ja jeg snakker også om å ønske AB velkommen) var veldig bra.

Føler at mange fikk mye ut av å høre denne versjonen av saken også får man velge og tro hva man vil. Det viktigste er uansett og støtte fugla og AB som nå er tilbake i fugla og klar for å gjøre en god jobb for sportsklubben vår i positiv retning og ikke negativ.

Så velkommen tilbake André og håper du gjør en god jobb sammen med resten av trenerteamet for at sportsklubben igjen skal etablere seg i toppen av norsk fotball!

Kommentar

• MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

Judas er ingen Judas!

Det er selvfølgelig lov å være bitter og sur på at Bergdølmo er tilbake. For min del leger tiden de fleste sår og jeg gir mine beste lykkeønskinger til det nye trenerteamet. Håper de får ut det beste av klubben og skaffer oss noen knallsesonger.

Kommentar

• Koren10
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Apr 2006
                  • 34

det er greit nå er han annsatt, men jeg skjøøner meg faen ikke på denne klubben lenger, hører man ikke på supporterne? når 90 prosent eller mer ikke ønsker å se trynet på judas på åråsen, så sender det ut rimelig store singnaler om at våre meninger ikke er så viktige allikevel, vi er som tross alt er klubbens sjæl, uten supportere er ingen fotball klubb en dritt.
                  greit nok fotball messig har han sikkert mye å gi han , men det er det faen meg mange flere der ute som har også!
                  har sagt det før og sier det igjen skjøøner ikke hvorfor vi skal ha to assistent trenere heller, selv om det er en annen diskusjon.

en judas er å bli en judas

Kommentar

• Bauer U2
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Jun 2006
                    • 24

(Et forsonende) Velkommen!
                    Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                      "Verden er i ferd med å miste et skjellsord."
                      Det er vel dette vi har värt vitne til på forumet i det siste. Fra å bli konsekvent omtalt som Judas og det som verre er, har man i det siste kunnet spore nye trender. Formuleringer som Andrè, Bergomi og Bergdölmo har plutselig blitt gangbare ord på forumet.

Denne saken har flere sider, og KFL har nok glemt å ta höyde for en del faktorer som nok kunne kommet AB til gode. Samtidig finnes det vel en sjans for at han også kunne löst ting bedre.
                      Saken bör også sees i lys av sin tid. Selvfölgelig vekket det sterke fölelser og bitterhet, at en av våre beste spillere forlot oss til fordel for det som var vår erkefiende (I tippeligaen i alle fall). I en tid der bartene roffet til seg alt av gode spillere, titler, dommeravgjörelser og premiepenger. Reaksjonen på romerike var nok mer preget av sinne og frustrasjon, enn gammeldags fornuft, selv om de i stor grad var forståelige.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

Jeg er ikke gammal nok til å huske det som skjedde for 12 år siden, selv om jeg har hørt jævla mange historier om det.
                        Derfor har jeg ingen problemer med kjøpe forklaringen til vår nye assistent trener, og ønsker deg derfor hjertelig velkommen!

Den satt litt inne men etter mye lesing og et par videoklipp (Her på forumet og TV-sporten) Syntes jeg han ikke har veldig mye å unnskylde, og håper bare han vil gjøre en god jobb for Sportsklubben.

Forza Fugla, og lykke til med oppussinga av laget til neste år!
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

6 stk eks spillere (Berg, Bjarmann, Belsvik, Bergdølmo, Johnsen, Grodås) skal ta oss videre. Noen av de har vist klare lederegenskaper på banen tidligere, men å være sjef på banen betyr ikke det samme som å kunne lede utenfor banen. Ser ut som at norske klubber automatisk antar at en bra spiller også blir en bra leder. Jeg er ikke overbevist, hele rekrutteringsprosessen i nesten samtlige norske klubber minner mest om et slags litt naivt kamerateri.

Men i dette tilfellet får vi håpe det stemmer og at Berg som øverste sjef klarer å få alle til å trekke i samme retning.

Foreslår forøvrig at Bergdølmo får bli igjen hjemme før neste års bortekamp mot RBK, man vet jo ellers aldri helt om han blir med tilbake igjen... ;-)
                          Poenget han nemlig ikke helt tok, uansett omstendigheter..: at en LSKer skal aldri, aldri, ALDRI, gjøre noe til fordel for det hersens skamløse kjøpelaget fra nedre nord-Norge. Dette nærmest historieløse, til da høyst middelmådige laget som vha en gevinst i form av uendelige CL-penger plutselig kunne kjøpe opp ifra oss så mange gledestunder på fotballbanen - for deretter å hovere skruppelløst over det etterpå, uten skam, uten ære og uten respekt. Men i 2009 spiller derimot "det eneste laget med Europeiske ambisjoner" (ref. den kledelig ydmyke ? brakkedirektøren Nils Skutle) ikke i Europa i det hele tatt, og taper store inntekter. De samme inntektene som har ført RBK i bresjen av norsk fotball uteblir fullstendig nå.

Takket være LSK. Det er faktisk en fin start på en nokså passelig, og langvarig hevnaksjon.

Velkommen Bergdølmo, du skal få gjøre en fordømt god jobb for å vinne tilbake den fulle og hele respekten du hadde. Forøvrig er det typisk trøndersk/RBKsk å dikte opp en historie gjennom Adresseavisen for å håne og ydmyke LSK på sjofleste mulige vis. Det er ikke noe nytt, og dermed høyst troverdig, selv om Branns TV2 har vært hakket verre de siste årene.

Hjelper du oss høvle over RBK (og andre erkefiender, ingen nevnt ingen glemt) et visst antall ganger, gjerne krydret med litt kledelig arroganse ovenfor HB-bønda ifra nord i pressekonferanser og media etter kampene, så er den nok på plass igjen i løpet av noen år. Og hjelper dette trenerteamet LSK til nye titler, så er nok mye historikk glemt og gleden over den klassiske, gode LSK-fotballen tilbake.
                          Last edited by Hamburg & Kanari; 06.11.2008, 05:04.
                          LSK Norges beste lag

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

Opprinnelig skrevet av Robiwan
                            Nå er hvertfall tvilen lagt til side at Bergdølmo kommer til fugla, må si han har utrolige baller som tørr å vende tilbake når han vet hvor lite likt han er på Åråsen.

Personlig ser jeg på dette som et enormt egasjemang, og som han sier i media har han spilt for LSK i 13 år(fra han var unggutt). Og her er en litt absurd tanke, jeg tror han virkelig er glad i LSK og vil oss alt vel. Kanskje han vil gå igjenom ild(noe jeg mener han har gjort med å stille opp på Martins) for å gjøre sitt for LSK. Dette er en mann med baller, så får heller historie være historie, for det er tross alt fremtiden som er mest viktige i fotball.

Så velkommen André.
                            at han har baller som kommer til Martins er jo noe tull da, var vel ingen som regna med noen skulle angripe han fysisk, verbalt angrep er ingen fare og krever ikke store baller.
                            Og at han går gjennom ild ved å stille opp er også bare tull, han går ikke gjennom ild for fugla ved å stille opp der, han går i så fall gjennom ild for seg selv for og få en jobb han vil ha tross mange ikke vil ha han dit.
                            Han har mye å bevise før jeg vil tenke tanken på å la han slippe lettvindt gjennom nåløyet mitt! Tillit er UTROLIG lett å miste, og vanskelig å få.
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Fuglegutt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2008
                              • 863

Opprinnelig skrevet av Oddis
                              Jeg er ikke gammal nok til å huske det som skjedde for 12 år siden, selv om jeg har hørt jævla mange historier om det.
                              Derfor har jeg ingen problemer med kjøpe forklaringen til vår nye assistent trener, og ønsker deg derfor hjertelig velkommen!

Den satt litt inne men etter mye lesing og et par videoklipp (Her på forumet og TV-sporten) Syntes jeg han ikke har veldig mye å unnskylde, og håper bare han vil gjøre en god jobb for Sportsklubben.

Forza Fugla, og lykke til med oppussinga av laget til neste år!

Lord Oddis?? Dette var ikke en melding deg verdig... trodde ikke du hadde noe tilrs for denne mannen?! Anyways.. Jeg føyer meg inn i rekken, og ønsker A.B velkommen..
                              På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Bibaboy
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 712

Opprinnelig skrevet av Latvijan
                                Uansett om man ønsker ham velkommen eller ikke kan vi vel alle enes om at når han først er her ønsker vi ham suksess!

En ting vil jeg også gi Bergdølmo mye "cred" for, det er at han er langt modigere enn dem som kun kritiserer ham her på forumet. Jeg hørte også et par på Martins i dag som snakket dritt om ham lavt, dette var ikke de samme som reiste seg og konfronterte ham. Om ikke annet tør i det minste Bergdølmo å ta konfrontasjonen.
                                Jeg er så enig med deg... Det er en hel hærskare her på nettet med ekstreme meninger om dette med AB. Flesteparten av de var vel sikkert ikke på Martins engang. All cred til Andre Bergdølmo. Her viser han virkelig styrke og også at han ikke er den feigingen mange på forumet har hevdet.
                                Fugla Forever

Kommentar

• Ellef
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Feb 2006
                                  • 112

Velkommen Andre Bergdølmo. Jeg husker det som det var i går, irritasjonen/sinnet etc. Allikevel har jeg vokst i løpet av årene, var vel 16 når du gikk, og følte det som et sjeldent svik.

En ting har jeg lært meg (spesielt de siste årene). Du skal ikke svelge alt som står i avisen/er på tv (spesielt ikke Adresseavisen). Det er alltid to sider av en sak. Det står respekt av å stille opp på Martins slik du gjorde i går, for å få fortalt historien din. I motsetning til MANGE på dette forumet som ikke turde åpne kjeften snakket du rett fra levra, alle er store bak et tastatur, ikke alle er tydeligvis like store live. "Your balls are OK Andre!"

Du er tilgitt, lykke til.
                                  Wenche Myhre

Kommentar

• Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

Velkommen Andrè.

Du skal ha for at du turte å stille opp, baller har du!

Kommentar

• Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Mitt valg hadde blitt meget enkelt hvis jeg skulle velge hvem som er mest LSK gutt av Andre Bergdølmo og JÅF.
                                      Jammen klarte du ikke å trekke inn fjøra i "Velkommen til Bergdølmo"-tråden også. Flink du, imponerende.

Velkommen AJB. Piss ikke på klubben min.

Kommentar

• Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

Skrev i andre tråden også, forklaringen virker sann.

Velkommen skal du være!
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

Working...