Velkommen til Bergdølmo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
    Nei Takk. Har du tenkt å slutte å gå på Åråsen fordi vi har fått en ass.trener som du ikke liker eller har du rett og slett tenkt til å konvertere.. Bli voksen.
    Siden du spør så får du vel få et svar. Nei, jeg kommer ikke til å slutte å gå på Åråsen (selv om jeg per dags dato bor i underkant av 60 mil unna). Nei, jeg slutter ikke å støtte LSK. Nei, jeg velger aldri bort LSK, LSK kommer alltid til å være mitt lag. OG nei, jeg kommer hverken til å pipe, bue eller komme med stygge ytringer mot LSK selv om de har ansatt Bergdølmo. Blir det klapping for Berdølmo kommer jeg til å forholde meg helt rolig, blir det applaudert for han likeså, inntil han viser at han fortjener den posisjonen han har fått i klubben.

Videre aner jeg ikke hva du mener med "bli voksen", jeg mener selv jeg bør få lov til å ha mine egne meninger og stå for dem, uavhengig av hvilket stadie i livet jeg befinner meg på. Bergdølmo har kommet med en unnskyldning, og jeg skulle gjerne kjøpt den. Men jeg lar meg dessverre ikke overbevise av en times "flørting med fansen", gi meg istedenfor resultater over tid så spiser jeg glatt min kamel med hud, hår og tabasko og glede. Ingenting gjør meg mer glad enn om Sportsklubben har suksess, da blir jeg også gjerne med på å vaske ut elleve år gamle skjeletter av skapet. For godt.

Klubben er viktigere enn enkeltpersoner, alltid, enten det gjelder meg, deg, Bjarmann eller Bergdølmo. Heldigvis. Fornøyd nå?
    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Jeg ønsker André velkommen. Med tanke på historikken og grumset, så jeg nok helst at Henning hadde valgt en annen, om ikke annet for å holde ro i klubben, men når jeg så hvordan folk snudde bare i løpet av det møtet på Martins, så tror jeg dette kommer til å gå seg til.

Jeg pratet jo med André før kampen mot FCK i R.L. i 2005 og husker at jeg snakket om han i positive ordlag til han som nå går under navnet Der Führer.

Noen som husker "feiringen" til André på Åråsen i år?
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

Ok Andrè!

Jeg har ingen problemer med å önske deg velkommen til klubben, og tror faktisk at du kan tilföre klubben og laget en del i form av din erfaring og dine fotballkunnskaper. Jeg stoler til og med på din versjon når du prater om hva som skjedde da du gikk til RBK. Velkommen.

Men en ting skal du ha klart for deg:

Om du skal fortsette å springe rundt på Åråsen i denne jakka...

..så sverger jeg at jeg skal stå med Judasbanner rett bak LSK-benken annenhver söndag neste år. Ärlig talt Andrè; du er ikke i Drammen lenger.

Lykke til med jobben forresten!
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Vicarious
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 391

Helvete heller, jeg svelger en kamel til lunsj og sier velkommen til Bergdølmo.

Det kommer da for faen ikke noe godt ut av å hate en av trenerne som klubben faktisk har valgt å ansette.

Dessuten burde alle her vite bedre enn å basere meninger på noe som har stått i media, og da spesielt en barte-avis som Adressa.

Kommentar

• chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

Moderatormelding:

En del innlegg er slettet. Det blir hypotetisk å snakke om alle man ikke ville hatt i LSK. Diskutér Bergdølmo.
            Bølerkanaris

Kommentar

• chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

Moderatormelding:

Dette er en velkomstråd for Bergdølmo. Man kan være så uenig man bare vil i at han er ansatt, men det ikke et tema for denne tråden.

Det er ikke vår oppgave å opprette tråder. Har dere et nytt tema å diskutere; be my guest og opprett en ny tråd.
              Bølerkanaris

Kommentar

• Fuglegutt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2008
                • 863

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                Du har sletta en god del innlegg til ser jeg :???:.
                Bergdølmo får ta den velkomsten han får, sensurere bort det som ikke er positivt er som å skrive 1/10 av sannheten. Min måte å si velkommen og takk for sist er å si at Bergdølmo ikke er velkommen.

Greit nok det, og jeg forstår den også ,men tror ikke det hjelper Bergdølmo nevneverdig at du ikke ønsekr mannen velkommen !! Men igjen, null problem å skjønne din(og mange andres)reaksjon!!
                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

Opprinnelig skrevet av holmiz
                  Siden du spør så får du vel få et svar. Nei, jeg kommer ikke til å slutte å gå på Åråsen (selv om jeg per dags dato bor i underkant av 60 mil unna). Nei, jeg slutter ikke å støtte LSK. Nei, jeg velger aldri bort LSK, LSK kommer alltid til å være mitt lag. OG nei, jeg kommer hverken til å pipe, bue eller komme med stygge ytringer mot LSK selv om de har ansatt Bergdølmo. Blir det klapping for Berdølmo kommer jeg til å forholde meg helt rolig, blir det applaudert for han likeså, inntil han viser at han fortjener den posisjonen han har fått i klubben.

Videre aner jeg ikke hva du mener med "bli voksen", jeg mener selv jeg bør få lov til å ha mine egne meninger og stå for dem, uavhengig av hvilket stadie i livet jeg befinner meg på. Bergdølmo har kommet med en unnskyldning, og jeg skulle gjerne kjøpt den. Men jeg lar meg dessverre ikke overbevise av en times "flørting med fansen", gi meg istedenfor resultater over tid så spiser jeg glatt min kamel med hud, hår og tabasko og glede. Ingenting gjør meg mer glad enn om Sportsklubben har suksess, da blir jeg også gjerne med på å vaske ut elleve år gamle skjeletter av skapet. For godt.

Klubben er viktigere enn enkeltpersoner, alltid, enten det gjelder meg, deg, Bjarmann eller Bergdølmo. Heldigvis. Fornøyd nå?
                  Da fikk jeg ihvertfall en bekreftelse på at vi er på samme bølgelengde, og en forklaring på det jeg stilte spørsmål ved.
                  Fugla Forever

Kommentar

• ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

André.. jeg var ung, du var en helt
                    Du blé et judas svin
                    Du kom tilbake og har i mine øyne vært annonym..

Disse bildene forteller oss at du for to år på rad har gjort en jævlig god jobb.

Tilgir deg nok aldri helt, men respekten har økt betraktelig når man tenker over hvilken insats du har lagt ned, resultatene du har skapt, og gleden du ser ut til å få fra det.
                    Lykke til hvor hen du drar videre.
                    Takk for gull*2

http://www.lsk.no/no/sportslig/junior_elite/nyheter/Se+jubelscenene+her.b7C_wlvY5m.ips

*Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2131

Regner med at de har lært mye om lojalitet og gleder meg allerede til alle spillerne skaffer seg jobb med å selge mobiltelefoner.
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

Jeg kommer til å savne betongmannen med det grå håret langt mer enn Bergdølmo. Det er jeg redd LSK kommer til å gjøre, også.
                        Knurr...

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Opprinnelig skrevet av Leif A
                          Jeg kommer til å savne betongmannen med det grå håret langt mer enn Bergdølmo. Det er jeg redd LSK kommer til å gjøre, også.
                          Hva i alle dager har han gjort for LSK??? Det virker ikke som om Erland Johnsen har løftet en finger de siste fem årene. (Bortsett fra et mislykket vikariat som hovedtrener i 08 og én sesong som assistenttrener på juniorlaget.)

Godt det er NFF som har betalt mesteparten (?) av lønna hans.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av heidar
                            Regner med at de har lært mye om lojalitet og gleder meg allerede til alle spillerne skaffer seg jobb med å selge mobiltelefoner.
                            O.M.G..... Hva for deg til å være så veldig mye bedre? Samme jobb livet gjennom?Bergdølmo har uten tvil gjort en veldig god jobb med juniorene!

Kommentar

Working...