Velkommen som Assistentrener Håper du kan gjøre en like god jobb for oss som du gjorde med stabæk
Velkommen Petter Belsvik
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Lillehammerkanaris bør sette stor pris på dette..Det er frakt!Kommentar
-
Tippeligaens nest mestscorende spiller gjennom tidene scorte sitt siste tippeligamål for nettopp LSK i 2003. Nå vender Petter Belsvik tilbake, ingen tvil om at jeg har tro på at du i spann med Henning Berg kan bidra til at et noe uforløst angrepsspill vil bedres. Lykke til!!Kommentar
-
Tippeligaens nest mestscorende spiller gjennom tidene scorte sitt siste tippeligamål for nettopp LSK i 2003. Nå vender Petter Belsvik tilbake, ingen tvil om at jeg har tro på at du i spann med Henning Berg kan bidra til at et noe uforløst angrepsspill vil bedres. Lykke til!!
Mener Rushfeldt er foran også...
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Ikke slik det ser ut her ihvertfall...
http://fotball.aftenposten.no/elites...type=histgoals
My bad, beklager det, aner ikke hva og hvor jeg har lest det.
PetterKommentar
-
Tror ikke Lillestrøm kunne klart å fått tak i en bedre assistenttrener med tanke på den kunnskapen han har med angrepsspill. Det at han har scora mange mål mot LSK håper jeg kan være en fordel for oss med tanke på det deffensive også. Velkommen til ÅråsenKommentar
-
Velkommen Petter.
Nå trur jeg jammen at vi kommer til å score noe mer neste år, for uttellingen vår forran mål har i år vært begredlig..
Forza Fugla inn med kula !!Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar