Fremtidens supportere!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Ser at vrangforestillingene lever i beste velgående hos enkelte utafor KFL.

    Jeg kjenner ingen Hitler i KFL. Ingen i styret, ingen ellers. Det nærmeste man kommer er forsangera våre på kamp. Der har du idioter. Folkelige, positive gærninger. Akkurat sånn KFL vil ha det.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

      Opprinnelig skrevet av skotten
      Det finnes enda noen gråsonefolk og sympatisører som ikke er utestengt fra Martins. Har selv vært i diskusjon med gråsonefolk der i sommer, dog uten å bli rettet trusler mot.
      Er man i gråsonen hvis man har et annet syn på hvordan man skal løse problematikken rundt casuals?

      Finnes endel som er uenige i hvordan dette skal løses uten at de av den grunn er sympatisører eller i gråsonen.

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2127

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Jeg noterer meg reviderte tribuneregler. Hentet fra nyhetstråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...4&postcount=92

        Legg spesielt merke til setningen:
        "Følgende effekter er forbudt å ha med seg inn på Åråsen:
        [Masse. Klipp-klipp]
        - usaklig hets mot politiet, NFF eller andre myndigheter. "

        Slik jeg tolker dette åpnes det dermed for saklig kritikk av NFF. Ettersom NFF gjennom sine elendige disposisjoner gjør seg konstant fortjent til kritikk, så bør det derfor være duket for flere bannere fremover?
        Anti-Judas-bannere omtales heldigvis ikke heller!
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          Opprinnelig skrevet av Felt C
          Er man i gråsonen hvis man har et annet syn på hvordan man skal løse problematikken rundt casuals?

          Finnes endel som er uenige i hvordan dette skal løses uten at de av den grunn er sympatisører eller i gråsonen.
          Det er jeg enig 100 % enig med deg i, men det fins også enkelte både inne på forumet og på pubber rundt omkring som tåkelegger sin egen rolle når de snakker om casuals. Jeg tror virkelig ikke du er en av dem.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Felt C
            Er man i gråsonen hvis man har et annet syn på hvordan man skal løse problematikken rundt casuals?

            Finnes endel som er uenige i hvordan dette skal løses uten at de av den grunn er sympatisører eller i gråsonen.
            Så lenge man tar avstand fra casuals så er man ikke i noen som helst gråsone. At folk har forskjellige syn på hvordan man skal komme dette problemet til livs er bare bra. da får man en debatt rundt det og flere innspill på hvordan man skal jobbe mot dette. Men som sagt, det viktigste er at man innser at det er ett problem og at man ikke godtar slikt.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Han er ikke den første som opplever dette. Den eneste måten å møte dette på, er å stå samlet mot casualsene. Håper ingen slutter å si eller vise meningen sin på grunn av slike trusler.
              Dette er virkeligheten. Mytene skapt av naive forumronkere om at gutta fra SKF er gjengs som den vanlige mannen i gata bør legges død. Vi snakker om folk som kommer med trusler om lemlestelse og drap ovenfor folk de ikke liker. Og når man blir utsatt for trusler basert på at man offentlig har uttalt at man tar avstand fra SKFs måte å støtte Sportsklubben på, så sier det seg selv at vi har å gjøre med et miljø som definitivt har noen "issues".
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Dette er virkeligheten. Mytene skapt av naive forumronkere om at gutta fra SKF er gjengs som den vanlige mannen i gata bør legges død. Vi snakker om folk som kommer med trusler om lemlestelse og drap ovenfor folk de ikke liker. Og når man blir utsatt for trusler basert på at man offentlig har uttalt at man tar avstand fra SKFs måte å støtte Sportsklubben på, så sier det seg selv at vi har å gjøre med et miljø som definitivt har noen "issues".
                Før var folk nazister..Det var mye tøffere.
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                Working...