Kanarifansen -en hyllest-

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Kanarifansen -en hyllest-

    Jeg vet at denne tråden blir trenert ned i systemet, men vil på min måte hylle norges beste supportere. Ta det fra en som hverken har tid eller baller til å joine. Men av og til havner jeg blant dere, som feks kvarten mot Lyn i fjor og ble revet med. Du klarer ikke å så rolig når dere setter igang men man blir revet med. Drømmen min er at jeg en dag joiner dere og tatoverer klubbmerket på huden og brøler i 2x45 min og at hele jernbanesiden på åråsen fylles av kanaris.

    Dere er årets spiller og KLASSE.

    mvh Dollyholly
    Last edited by iL; 21.11.2008, 12:51. Begrunnelse: dårlig trådtittel
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #2
    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Jeg vet at denne tråden blir trenert ned i systemet, men vil på min måte hylle norges beste supportere. Ta det fra en som hverken har tid eller baller til å joine. Men av og til havner jeg blant dere, som feks kvarten mot Lyn i fjor og ble revet med. Du klarer ikke å så rolig når dere setter igang men man blir revet med. Drømmen min er at jeg en dag joiner dere og tatoverer klubbmerket på huden og brøler i 2x45 min og at hele jernbanesiden på åråsen fylles av kanaris.

    Dere er årets spiller og KLASSE.

    mvh Dollyholly
    hvis du havner på feltet og lar deg rive med og ikke klarer å stå rolig, hva i helvete gjør du utenfor feltet da , kom deg på feltet , la deg rive med, gå bananas, syng som faen og ha det morro, ingenting er bedre enn det.
    Man trenger ikke baller for å joine KFL, det holder at du elsker klubben, baller har ingenting med dette å gjøre, er jo mange pene damer i KFL :-)

    Hvis KFL er som du sier er Norges beste ( jeg er enig) så trenger KFL flere av samme type som deg på feltet i stedet for på sittan, da blir KFL enda bedre.
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • gutt94
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2007
      • 3272

      #3
      Kom deg på kamp bli med i lsk/kfl. Første året mit og jeg har allerde funnet ut av hva jeg skal hver søndag resten av mitt liv.
      KnutHSolberg

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Årets viktigste bidragsyter og beste "spiller" er helt klart Kanarifansen

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          Hvis KFL er som du sier er Norges beste ( jeg er enig) så trenger KFL flere av samme type som deg på feltet i stedet for på sittan, da blir KFL enda bedre.
          Det er vel egentlig på sittan man trenger fler engasjerte folk! Men det har blitt mye bedre. Var helt rått å se tre tribuner hoppe mot bartejævlene.

          Men nå håper jeg ikke dette blir en tråd der vi skal skryte av oss selv. Det har ikke bare vært bra i år heller. Håper 2009 blir enda bedre på tribunene og MYE bedre på banen.

          Kommentar

          Working...