Treninga søndag 15. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Treninga søndag 15. mai

    På treninga søndag 1600-1700 på Åråsen stilte 19 A-lagsspillere, alle unntatt David (Island), Harald, Pål og Claus. Heinz spilte med med beina, men sto naturligvis ikke i mål med gipsa venstrehånd. Han har for øvrig et godt og hardt skudd, som en kunne vente etter de lange utsparkene, men også med god presisjon.

    Jimmy og Mato trente mye for seg sjøl, roligere enn de andre, ettersom de spilte andrelagskamp i går.

    Etter oppvarming, hurtighet, pasninger og firkantspill øvde Rösler 11'ern i kollektiv og kompakt bevegelse, med et visst tilsnitt av taktikk mot Branns spillere; hva syns dere f.eks. om Shane som motstander Kvisvik ? Dermed har jeg vel alt røpet av Shane er ute igjen, og at laget ser ut til å bli som før Kippes skade, men med Misund i mål. Rösler trener også mer på innøvde trekk og situasjoner, bl.a. ved dødballer (så kan eventuelle Brann-spioner bekymre seg for hva det innebærer, flere detaljer gir jeg naturligvis ikke).

    Resten av laget trente avslutninger mot én keeper, Jansen. Også totalt sett fikk Jansen brynt seg mer enn normalt, dels fordi vi bare har to keepere på trening (Claus stilte ikke), dels fordi Misund nok ble noe spart, dels for å herde Jansen før kampen i morra. Sannsynligheten for at han kan måtte steppe inn er signifikant større enn null, med Misunds ankel som den er, selv om Misund ikke virket veldig plaga i dag.

    Jansen har hatt et hardt program, med såpass trøkk mot seg på treninga i dag, og med en tøff kamp mot opprykkskandidat Raufoss i går. Og minst like tøft vil det bli å debutere foran 16500 gærne bergensere og noen hundre fugler, hvis det blir aktuelt. Men selvtilliten ser ut til å være god; når han i RB sier han er lei seg for at han ikke redda også den andre straffa i går, er det tegn på den rette innstillinga.

    gilbert
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    #2
    glimrende med treningsreferat dagen før kamp..
    Keep up the good work!! :wink:

    Kommentar

    • Do'h
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 1891

      #3
      Første gang jeg har giddi å lest en trenings rapport og jeg må si det lød bra...!
      LSK FOR GULL 2006

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2601

        #4
        Fint at du gjør dette Gilbert. Stå på!
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Opprinnelig skrevet av Do'h
          Første gang jeg har giddi å lest en trenings rapport og jeg må si det lød bra...!
          Jeg leser alle treningsrapportene og er som vanlig veldig fornøyd. Spennende å høre om hva som skjer på treningene..
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Litt i ettertid så var det ikke veldig spennende!! Men veldig bra, gleder meg faktisk til å lese dettte hver gang

            Kommentar

            Working...