Stallen i 2009
Collapse
X
-
-
-
-
I følge NFF er Ruben Gabrielsen Lunan født 10.03.1992
Kommentar
-
Ut i fra bildene på http://www.lsk.no/?aid=9106208 ser det ut til at Bolly er tildelt nr 26 og Tokstad nr 22 i årets stall. Sikkert noen som har sett nr til Lunan også, så er hvertfall draktene komplette.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ciise og Mold er fjerna helt, og Jon Midttun Lie er nå ført på utlåntlista. Da står vi igjen med 22 spillere og fire A-lagshospitanter, selv om Dan Alberto og Tore Andreano vel fortsatt søkes utlånt.
gilbertLast edited by gilbert; 16.03.2009, 21:26.Kommentar
-
Hvis oversikten skal inneholde fulle navn så kan vi jo fylle opp med Bjørn Helge Semundseth Riise, Mathis Gazoa Kippersund Bolly og Stian Lunder Ringstad.
Forøvrig så fortjener Lars-Kristian Eriksen at bindestreken hans også er med.Kommentar
-
-
Jeg har ført opp at Steinar Pedersen er utlånt til Godset. Jeg går ut fra at grensa på fem utlån etter NFFs regelverk likevel ikke er overskredet, kanskje siden Molds utlån til samme klubb de facto er en overgang/fristilling, siden kontrakten hans går ut i år. Men flere utlån (Dan Fellus har vært forsøkt utlånt) må vel nå vente til 1. august og eventuelle returer av andre utlånte.
Stallen er nå på 2 keepere, 18 utespillere og fire "lærlinger", det var vel det som ble satt som mål for et par måneder siden.
gilbert
PS: TB svarte på nettprat i dag at Molds overgang, som jeg her hadde gjetta, nå er permanent ikke bare "de facto" men også "de jure". DSLast edited by gilbert; 30.03.2009, 13:24.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar