Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er nesten 100 % sikker på at Hansen ikke er så høy som 194cm, ei heller at han veier 93kg. Jeg tror det er noe som henger igjen fra profilen til Moldskred...
Jeg er nesten 100 % sikker på at Hansen ikke er så høy som 194cm, ei heller at han veier 93kg. Jeg tror det er noe som henger igjen fra profilen til Moldskred...
Kanskje noen vet?
– Jøss, er du høyere enn meg også? utbrøt Frode Grodås da Romerikes Blad samlet "den gamle og nye" til fotoseanse etter onsdagens trening i storhallen.
– 1,88 og det vet jeg for jeg har akkurat vært på sesjon, svarte Hansen, som allerede stortrives i sin nye klubb.
Nosa Emanuel Igiebor er ført inn i rullene. Da venter jeg på tips om draktnummer, hvilken dag i november 1990 han er født, høyde og vekt.
Lista mangler fortsatt vekt for André Hansen (som nå er krympa til "bare" 1,88 høy) og Ringstad, bekrefta kontraktlengde for Tokstad og høyde for Bolly.
Nosa Emanuel Igiebor er ført inn i rullene. Da venter jeg på tips om draktnummer, hvilken dag i november 1990 han er født, høyde og vekt.
Lista mangler fortsatt vekt for André Hansen (som nå er krympa til "bare" 1,88 høy) og Ringstad, bekrefta kontraktlengde for Tokstad og høyde for Bolly.
gilbert
Nestemann som er på trening får ansvar for å spørre spillerne om dette.
Hvor gammel er egentlig Björn Bergmann Sigurðarson?
Ser at RB i dag skriver at den 17 år gamle islandske angrepsspilleren trolig starter kampen mot Tromsø.
LSK.no mener at han er født 26.12.91.
Andre kilder (altomfotball.no/wiki) mener 26.02.91.
Jeg har hele tiden ment og trodd 26.02.91, og at han har fylt 18 år. Det er også det de fleste kilder på nettet sier.
Sjekka det opp når wonderkid-Vikingur kom på banen, var litt fiffig at han var født på samme dag som en annen notorisk målscorer. Mistenker lsk.no for å ha kuk i computeren.
Nosa er født 9. november 1990 - fra dagens artikkel i RB:
"Han blir 19 år først 9. november........"
Og korrekt navn skal visstnok være: Emmanuel Nosakhare Igiebor.
Kommentar