Tanker

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Tanker

    Sesongen har begynt litt under forventing med 6 poeng til nå.Det er selvfølgelig litt under det man kunne håpe på før sesongstart.Jeg syntes før sesongen begynte at vi hadde på pairet en tøff start.Rosenborg hjemme+Tromsø,Molde og Viking borte er ikke noe lett åpningsprogram.Ennå er jeg ikke bekymret med bare en seier hittel i år.Men det er jo snart på tide at vi vinner igjen.Nå syntes jeg kampene fremover ser mye lettere ut og er ganske sikker på at seierne nå kommer.Det er jo selvfølgelig svakt at vi ikke har klart å avgjøre jevne kamper til nå som et vinnerlag bør gjøre emn uavgjort i Molde og Stavanger syntes jeg slett ikke er verst.

    Ja,hva nå.Sitter nede på jobben i Sveits og nervene har allerede begynt å komme sterkt til kampen på Søndag.Selvfølgelig er det et krav om at vi skal vinne.Lillestrøm bør absolutt slå Vålerenga hjemme.Ellers så skal Erlandsen få høre det.Såpass krav må man stille til dagens lskmannskap.Jobber nå med en investorgruppe som kan komme til å spytte inn noen millioner i spillesalg til sommern men det er fortsatt ikke avklart noe som helst å jeg jobber i det stille.Ser ihvertfall ut som om stallen per dato er sterk selv om behove for en spiss er tilstedet til sommeren.Syntes ikke at Powell har imponert til nå.På fem kamper har han ingen mål eller assist.Det holder ikke,men han trenger vel litt tid på seg etter alle skadeproblemene han har hatt.Til søndag syntes jeg Werni bør settes ut og at sjansen skal gå til Thorud.Trenger sikkert en opplagt Gylfi til andre omgang da det sikkert blir krig.For en ting er sikert og det er at Fugla knuser og sender disse drittunga fra Etterstadsletta hjem med null poeng klokken 2145 søndag.Lykke til.
  • Busk
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2004
    • 134

    #2
    Re: Tanker

    Opprinnelig skrevet av stiandahl
    Syntes ikke at Powell har imponert til nå.På fem kamper har han ingen mål eller assist.Det holder ikke,
    Er ikke helt enig med deg der. Powell jobber knallhardt i 2x45 uansett. Vi vet alle at han kan. Og det du sier om at han ikke har noen assists stemmer ikke. Han vant duellen mot Riseth og Stensås og headet til Sundgot som scora mot RBK.
    www.koren-robert.com

    Kommentar

    • stiandahl
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2004
      • 61

      #3
      ja det stemmer

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Er heller ikke enig i det. Etter min mening har Powell vært en av de aller viktigste spillerene i år. Han er vanvittig god i duellspillet, ingen er i nærheten av ham der, det skaper ofte farlige situasjoner. Dessuten er han, som sagt i et annet innlegg, en fighter uten like. Han er en av de som holder "gamle LSK-myten" med kraftige, duellsterke spillere gående.

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          #5
          Hvis vi alt nå skulle begynne å vurdere hvilke spillere som har innfridd ifht forventningene, ville min liste ha Powell på eller nær toppen. At han ennå ikke har skåra, tar jeg med ro; det kommer. Garantert.

          Stort sett innfridd (eller bedre): Kippe (stø som fjell og rask som lynet), Søgård (med stor innsats, langt mer ro med ballen og med 2 mål), Powell (knallhard i duellene og full innsats hele tida) og Sundgot (tar i mot og holder på ballen, selv med ekstra stor oppmerksomhet og til dels ufin oppvartning, 3 mål på 5 kamper).

          Godkjent. men mer å gå på: Stefanutto og Andersson trenger begge fortsatt litt tilvenning til LSKs (nye) spillestil for å få ut sine potensialer. Strand har vist i noen av kampene (f.eks. mot RBK) at han er på gang igjen, mens Andresen har litt igjen til de to praktkampene som midtstopper i fjor, men begge disse har klart stigende tendens. Baron har et par tabber, men likevel klart godkjent.

          Koren venter jeg meg langt mer av, men han har kanskje den vanskeligste oppgaven, som nøkkelspiller i en omlegging av spillet, og er mer avhengig av at resten av laget gir ham rom og pasninger. Werni er der jeg "frykta", nesten tilbake på gammalt (jevngodt) nivå, men ikke godt nok, særlig ikke framover. (Så lenge Fugla ikke la opp til spill med offensive backer, var Werni en solid, defensiv back. Med krav om offensive backer blir Werni avslørt: Han er best som midtstopper. Sammen med en rask stopper, naturligvis. )

          gilbert (plutselig bare "bøffelpromp" igjen ?)

          som snarest vil ha en høyrekant: Berget, Winsnes, Gylfi (?) eller en ny (etter 1. juli), slik at Christoffer Andersson kan få spille offensiv høyreback.

          Kommentar

          Working...