Er det noen spesielle steder vi møtes før kampen?? Martins?? Hadde vært kult å fylt opp hele uteplassen til Baråtti da med LSK supportere. (God reklame for oss foran Strømsveien. Dessuten håper jeg at vi har med Tromma, så vi kan lage litt liv på Strømmen Stadioen. Syntes jeg hører Åååå vi er Lillestrøm, lillestrøm, vi er lillestrøm over halve strømmen. "frysninger på ryggen"
Kampen mot Strømmen IF
Collapse
X
-
Desverre men trur ikke det blir mange på fylla i morgen - men de som skal ramler vel inn døra på Martins 8)Kommentar
-
-
0-0 ved pause..
Ikke imponerende.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LaksenHvor kan en se live oppdateringer?- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LaksenHvor kan en se live oppdateringer?
YES! Mifsud scoret igjen!Kommentar
-
Dette er svakt, men jeg trur det kommer et par mål til på slutten av kampen da Strømmen blir slitne og vi kontrer... Tipper 4-1Kommentar
-
-
Javel, da ser det ut til at vi klarer snu dette. Men ikke bra å ligge under mot Strømmen.
Og faen det irriterer meg, at LSK ikke finnes noen radiokanaler som sender LSK sine kamper direkte på nettet. Det gjøres i Molde. Det gjøres i RBK. Odd gjør det. Det gjøres sikkert andre plasser og. Noen må få ut fingeren og fikse dette for LSK!!Fra BaillsundKommentar
Kommentar