Sundgot økte til 3-1 på straffe og dermed er vi videre, begynnte nesten å bli nervøs selvom jeg er sikker på seier. Man skal aldri si aldri?! :lol:
Kampen mot Strømmen IF
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisNår jeg så målet Strømmen fikk var det kanskje like greit at ikke Jansen står mot Vif?! :roll:TS05 - Felt CKommentar
-
En enkel oppsumering: Mifsud var god, resten var ræva, dommeren var dårligst av alle på banen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Totti21hvor mange folk var det på strømmen stadion idag a!? Og var det mange i gult?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
NRK var så snille (mot Jansen) at de også viste tilbakespillet.
Blir ikke riktig å legge all skylda på keeperen i den situasjonen, nei. Tilbakespillet var håpløst, og det var neppe enkelt å beregne hvor den ballen skulle falle ned.
Hvordan var Jansen ellers?Knurr...Kommentar
-
Helt enig at Jansen ikke kan ta skylda for det målet, kunne kanskje vært litt bedre på hodet men han er jo vant til å bruke arma :o .
Tilbakespillet kommer nok høyt på lista over de dårligste tilbakespilla i denna sessongen...::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Tilbakespill? Var det virkelig et tilbakespill fra Kasey? Eller var det et jeg-gir-faen-og-sparker-ballen-langt opp-og-tilbake-spark-på-ballen??
For meg minnet det ikke om noe tilbakespill gitt...Kommentar
-
Gutta var elendige i går.. Jeg syns også de spilte veldig klønete, og slo veldig mye langt.. Spesielt kippe lempa ballen opp mot strømmens 16 meter, og som oftest i retning Myklebust, som selvsagt tapte de fleste hodeduellene..
At de ikke engang forsøkte å spille ut strømmen langs bakken er for meg en gåte. Å få lange baller opp mot seg er jo drømmen for (strømmen) et 3.divisjonslag, for duellspillet er det eneste de kan være i nærheten av å matche LSK på.
Winsnes var elendig og klønete og ble bytta ut 20 minutter ut i kampen.. Sasa var også dårlig og ble bytta ut med strekkskade. Mifsud var god og kanskje den eneste på LSK som får godkjent. Jansen var ok, legger ikke skylda på han på baklengsmålet ettersom Wehrman spilte et forferdelig tilbakespill.. Resten av laget var også under pari og bemerka seg hvertfall ikke i positivt.
MEN vi vant, og det er det som teller! At gutta reiser seg mot enga er jeg helt sikker på....................Kommentar
-
Det er kanskje ikke bare jeg som begynner å få nerver før helgas kamp?! Hvis LSK spiller som i de 2 siste så får bank. Gutta må brette opp armene og skjerpe seg. Dette er ingen umulig kamp. Forøvrig litt skuffet over bare 3-1 :roll:Kommentar
-
Er viktig å ha trua, men hvis ingen tør å stå fram og ta tak når det ikke går vår vei kan det bli stygt flere ganger i sessongen.
gutta hever seg nok flere hakk til søndagens kamp, tror nok uwe ikke har vært fornøyd, ög han får det nok fram..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
Kommentar