Sesongen 2009 starter nå
Collapse
X
-
Så hvis ultras effekter på åråsen hadde vært forbudt i år så hadde det ikke blitt slossing i fredrikstad, eller ødelegging av stoler på f.eks ullevaal? Det er for meg en utrolig påstand. Jeg veit om en kar med briller som er driting hver eneste kamp og står og hopper på stoler og ødelegger de flere ganger, og kunne ikke se noen tilknytning til ultras der.
men nå er ultras = tribunestemning både med lyd og visuelle ting.
mens det er casuals lsk/kfl vil bli kvitt, noe helt annet.
og nei, jeg har ingen tilknytning til ul eller ufc, bare sier min mening.Kommentar
-
få ting i ordna forhold, derfor også allmøte i dagKommentar
-
derfor."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Og da spør jeg..: Dersom de gutta i UL ikke er medlem av KFL, hvorfor vil de da dra godene av det KFL jobber for å få til for sine medlemmer?
Dersom du er uenig i noe så jobber du innad i organisasjonen ved å bli medlem og si din mening.
Ikke sitte utenfor å sutre fordi man ikke får være med å ta avgjørelser.Kommentar
-
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Kommentar
-
Kanskje ikke spesielt røddig...
Men legg de MB og UFC og de greiene på hylla og bli med å støtt det vi alle er opptatt av: NEMLIG LAGET VÅRT....
Det er allerede mange som har klart det uten de helt store abstinensene...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Ja kan jo begynne med å si noe som :
-billigere sesongkort på feltet
- billigere enkeltbilletter på feltet
- billigere pils.. som du sa..
- billige/subsidierte borteturer..
er ikke det bra nok?
Poenget mitt er i allefall at det nytter ikke å påvirke en organisasjon, eller kritisere en organisasjon, man velger å stå utenfor som medlem.
Enten melder man seg inn og jobber for sitt syn innad, eller så holder man munn og godtar at sånn har det blitt.Kommentar
-
Jeg skal være kompis. Her er en snarvei til informasjonen:
Kommentar
-
Og da spør jeg..: Dersom de gutta i UL ikke er medlem av KFL, hvorfor vil de da dra godene av det KFL jobber for å få til for sine medlemmer?
Dersom du er uenig i noe så jobber du innad i organisasjonen ved å bli medlem og si din mening.
Ikke sitte utenfor å sutre fordi man ikke får være med å ta avgjørelser.Ta deg gjerne bryet med å oppdatere deg på saken før du blir med i debatten. Det gjør det hele mye enklere for oss som er engasjerte, og som følger med.
Jeg skal være kompis. Her er en snarvei til informasjonen:
http://www.kfl.no/omkfl/content.php?id=3
eller??"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
fordi det allerede var bestemt og vedtatt FØR møtet hvordan året 2009 skulle være. Det undergravet hele vitsen med møte spør du meg. Det møtet blir jo da mer som et infomøte. Og så har vel mange i ufc/ul ikke medlemskort i kfl, slik at de da ikke ville være velkommen, noe som igjen undergraver møtet.
derfor.
Du trenger egentlig ikke svare.. Argumentene er liksom brukt opp nå..
Ha en fin kveld!Kommentar
-
De som ikke er medlemmer som du sier, de kommer da inn på feltet,(vil gjerne være der) vil gjerne gå først i opptoget(har med eget banner)Kommentar
-
Det var flere fra både UFC og MB på møte ikveld. Noen ble møtt med drittslenging da de kom og valgte å bruke kvelden sin på andre ting.
Det meste er vel sagt og nye retningslinjer har jo blitt fastsatt så hva som skulle diskuteres skjønner jeg helt ikke.
Vår versjon vil komme ut etterhvert uansett, vi vil dog bruke litt tid på at vi får fakta og dokumentasjon på bordet. Mye som står på forsiden av artikkelen "Sesongen 2009 starter nå" er direkte feil.
I tillegg er det et faktum at drapstrusler, lovbrudd og trakkasering har kommet fra KFL styret mot flere av våre medlemmer.
Dette har vi også dokumentasjon på i form av film og politianmeldelser.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg har i utgangspunktet vært positiv til at "noe" måtte gjøres, men er ikke 100% enig dette manifestet eller reglene fra LSK. Spesielt dette manifestet inngir en meget ubehagelig følelse av totalitarisme når man leser det grundig. Mye LSK kommer med er (som vanlig) bare komisk.
Grunnet mangel på informasjon har jeg foreløpig valgt å følge debatten fra utsiden. Jeg er frem til at folk som Simeone og andre fra UL legger frem sine synspunkter, slik at saken(e) forhåpentligvis blir bedre belyst.
For ordens skyld: jeg har overhodet ikke noe med hverken styret i KFL, LSK, UL, Gullik-klubben eller andre mer eller mindre betydningsfulle grupperinger. Jeg er derimot, som kjent, generelt tilhenger av at noen må gå. Denne saken er intet unntak, spørsmålet er bare hvem.
PS. Denne tråden har nå ca. 200 innlegg, og ach sitt er vel foreløpig blant de som gir mest. Det sier sitt.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg har i utgangspunktet vært positiv til at "noe" måtte gjøres, men er ikke 100% enig dette manifestet eller reglene fra LSK. Spesielt dette manifestet inngir en meget ubehagelig følelse av totalitarisme når man leser det grundig. Mye LSK kommer med er (som vanlig) bare komisk.
Slik jeg ser det er det ingen menneskerett å få være på Åråsen. At noen velger å se på reglementet for 2009 som urimelig er i såfall noe må man ta opp med LSK direkte. Det nytter i hvert fall ikke å klage har på forumet til supporterklubben KFL.
Hadde dette vært reglementet på Åråsen i 2004 ville vi aldri hatt denne diskusjonen i det hele tatt!
Jeg ser på meg selv som en ultras, men har aldri hatt behov for å promotere meg selv med egne ultraseffekter. Slik jeg kjenner dere som er medlemmer av UL er dere alle genuint opptatt av LSK. Nå er det på tide i vise hva som er viktigst, enten å vise 100% støtte til sportsklubben eller velge å være sure for at ultraseffektene ikke lenger er ønsket på Åråsen. Dere klarte det fint før 2005. LSK har gjort et valg og kommer neppe til å gi seg på dette i fremtiden!
Jeg ønsker alle medlemmer av UL velkommen i KFL og på Åråsen. Sammen er vi sterkest!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Til dette svarte han: "...Kun jeg og ****** som kødder på forumet..."
Altså, ingen har gitt uttrykk på at de ikke ville underskrive med underskriften sin. Han hadde derimot prata med en som ikke var enig i alle punktene, det skal man respektere, men altså har ingen henvendt seg til til noen og angret.
Med denne beskjeden ber jeg om at folk tar denne debatten alvorlig og understøtter påstandene sine. Dette er faktisk ganske alvorlig for mange.
KFL, Norges nest største supporterorganisasjon, har tatt en avgjørelse ift hvordan KFL-feltet skal være i fremtiden.
For flere titalls personer er dette avgjørelser som har stor effekt på måten de får foholde seg til et lag de elsker og som de støtter oppom. Mange har en tendens til å demonisere folka i UFC/UL, men husk at dette er folk som oppriktig elsker fotball og Lillestrøm!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Få en slutt på anonym drittslenging mot Arild Myklebust!
Nå er jeg fly forbanna over alle beskyldninger som rettes mot Arild Myklebust, og det betyr ikke en dritt at dere ikke bruker navn. Faktisk er denne innpakninga som "en kar med briller" i mine øyne mye verre. Ikke en kjeft av dere tør å skrive under fullt navn og stå opp for det dere mener.
Arild Myklebust er ikke dritings på match, og ødelegging av stoler er direkte løgn. Alle vi som står rundt Mykebust på Felt C veit at han ikke står på stolene, men på bruskasser (eller annen forhøyning) plassert foran stolraden.
Sjøl om det er nob jeg er provosert over og siterer nå, så gjelder frustrasjonen alle andre anonyme undermålere også. Dere har aldri faktaopplysninger å komme med, men forsøpler debatten med liksomkunnskap som ikke er annet enn myter og røverhistorier man har hørt av noen som har hørt det av andre igjen.
Har dere ikke saklige argumenter i en debatt så foreslår jeg at dere heller hoder kjeft!Vidar Evje
Kommentar
-
1. Stå frem med ditt fulle navn ved grove anklager
Og kom ikke drassende med at du er redd for noen, som unnskyldning for ikke å stå frem med navn når du setter frem grove beskyldninger. Alle i styret, og mangle medlemmer (meg selv inkl) og alle i UL vet hvem Simeone er.
2. Gi anklagene i de rette fora.
Den sjansen hadde du i går, hvis du er medlem vel og merke, og tror du må belage deg på tålmodig venting til neste gang. Hvis det i det hele tatt skulle stemme det du sier om "drittslenging" av enkelte ved ankomst, så er jeg den første til å beklage dette. Men unnskyldningen er likevel tynn i ft å snu i døra, all den tid trusler fra styret er en alvorlig anklage. Hvor mye dritt har ikke styremedlemmene måttet tåle, de jobber videre og svarer for seg likevel. Uten skjemsel legger du frem dette, med henspeiling til beviser du sier at dere har, dagen etter medlemsmøtet.
mvh
Sindre Valsgård - som egentlig ikke kan si meningene sine lenger, fordi Stanley på tribunekultur.com har kunnet avsløre at jeg er enda et talerør for Arild Myklebust. Der Führer har altså fått seg enda en komisk Ali, kall meg heretter hr. FlickKommentar
-
Men hvis denne mannen som tydeligvis heter arild ikke er full på disse kampene, *SENSURERT*, og da er det forferdelig av meg og komme med slike beskyldninger isåfall."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
Kommentar