Sesongen 2009 starter nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rosapanter
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2007
    • 40

    #21
    Effekten blir bra, Det er vår jobb og få dette til,TENK KUN ROSAPANTER TANKER, VÆR POSETIV

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #22
      Dette er glimrende, og på høy tid at vi tar tak i denne problematikken.

      Nå gleder jeg meg til et KFL bedre enn noen gang!
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • T.Pennant
        I karantene
        Forumsadist
        • Jul 2008
        • 121

        #23
        Du er 14 år. Ikke prat om noe du ikke veit noe om. Mulig du tror det, men jeg kan komme med en rekke eksempler som du garantert ikke vet om som har skjedd i kulissene her, men som jeg velger å droppe ettersom det ville blitt sett på som person angrep og derav slettet.

        Kommentar

        • robbie
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 168

          #24
          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
          Du er 14 år. Ikke prat om noe du ikke veit noe om. Mulig du tror det, men jeg kan komme med en rekke eksempler som du garantert ikke vet om som har skjedd i kulissene her, men som jeg velger å droppe ettersom det ville blitt sett på som person angrep og derav slettet.

          Jeg er 31 år! Du kan komme på Martins på tirsdag og snakke der. Alle har rett til å komme med sin mening om saken. Ytringsfrihet i norge.
          LengeLeveLsk

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9453

            #25
            Produksjon av eget utstyr. LSK-shopen er KFLs største sponsor. Avtalen er klokkeklar. Ingen i KFL skal produsere utstyr uten at Shopen har godkjent det. UL har lagd flere foskjellige produkter stikk i strid med dette. Shopen har gitt KFL klar beskjed: Mere av dette og det blir ingen avtale for 2009.
            Så når tanta mi gir meg hjemmestrikka LSK-lue til jul, så er det over og ut?
            Faen for no vås.

            Uansett, lenge leve homogene masser...

            Kommentar

            • T.Pennant
              I karantene
              Forumsadist
              • Jul 2008
              • 121

              #26
              Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".

              H.AM

              Kommentar

              • synøve
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 425

                #27
                Dette er klare retningslinjer utarbeidet på grunnlag av hva kfl ønsker og hva LSK stiller som krav til oss.

                Flott formulert, og da satser jeg på at 2009 sesongen vil bli preget av et positivt omdømme og masse moro

                Kommentar

                • T.Pennant
                  I karantene
                  Forumsadist
                  • Jul 2008
                  • 121

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av robbie
                  Jeg er 31 år! Du kan komme på Martins på tirsdag og snakke der. Alle har rett til å komme med sin mening om saken. Ytringsfrihet i norge.
                  Sorry, jeg er utestengt, UTEN å ha laget noe som helst bråk på stedet.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Så når tanta mi gir meg hjemmestrikka LSK-lue til jul, så er det over og ut?
                    Faen for no vås.

                    Uansett, lenge leve homogene masser...
                    Regner med du også forstår forskjellen på hjemmestrikka, og distribusjon/salg - og rettighetslovene for kommersiell virksomhet.

                    Kommentar

                    • synøve
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 425

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                      Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".

                      H.AM
                      FEIL, det var mange av oss som tok disse telefonene og vi hadde også hele programmet foran oss!!ikkenoe som er utelatt her

                      Kommentar

                      • Fuglegutt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2008
                        • 863

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av synøve
                        FEIL, det var mange av oss som tok disse telefonene og vi hadde også hele programmet foran oss!!ikkenoe som er utelatt her
                        keep up the good work!!
                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                        Kommentar

                        • Bjornardo
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jul 2008
                          • 56

                          #32
                          stryk
                          Last edited by Bjornardo; 17.11.2008, 00:56.
                          En folkelig enkeltperson. :)

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                            Sorry, jeg er utestengt, UTEN å ha laget noe som helst bråk på stedet.
                            Du må ta et VALG, inntil du har tatt det valget kan du ikke påberope deg å være utestengt.

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Så når tanta mi gir meg hjemmestrikka LSK-lue til jul, så er det over og ut?
                              Faen for no vås.

                              Uansett, lenge leve homogene masser...
                              er vel mere ment som når man får noen, som i en fabrikk e.l, til å produsere det for seg, og selge det videre..
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • T.Pennant
                                I karantene
                                Forumsadist
                                • Jul 2008
                                • 121

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av synøve
                                FEIL, det var mange av oss som tok disse telefonene og vi hadde også hele programmet foran oss!!ikkenoe som er utelatt her
                                Ja. Og hvem fikk dere disse listene av, og hvem satt igang dette...?

                                Tro meg, flere jeg kjenner har vært igjennom akkurat det samme før. Man er nye, denne personen tar godt vare på deg, gir deg viktige oppgaver og bruker deg som ressursperson. Så fort du er uenig er det ut, og nye som hører på han kommer inn.

                                Alt i alt utgjør arbeidet du gjør, en god greie for denne personen selv.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9453

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Regner med du også forstår forskjellen på hjemmestrikka, og distribusjon/salg - og rettighetslovene for kommersiell virksomhet.
                                  Når broren, faren og et par av fettera mine også får lue, da snakker vi skala.

                                  Regner uansett med at "UL" dro inn millioner av kroner på klesgesjeften, og at det ikke gikk i minus.

                                  Kommentar

                                  • Christa
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 326

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                                    Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".

                                    H.AM
                                    Synes det må være slutt på denne hetsinga av et visst styremedlem jeg.
                                    Dette er en mann som har lagt ned tusenvis av timer for Kanarifansen i mange år.
                                    Skulle likt og sett deg gjøre det samme uten betalt.

                                    Som Synøve sier, vi er mange som støtter dette og har lagt ned mye jobb for dette oppropet.

                                    Kommentar

                                    • T.Pennant
                                      I karantene
                                      Forumsadist
                                      • Jul 2008
                                      • 121

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Du må ta et VALG, inntil du har tatt det valget kan du ikke påberope deg å være utestengt.
                                      Trenger ikke ta noe valg, da jeg ikke har gjort noe galt på stedet.

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Når broren, faren og et par av fettera mine også får lue, da snakker vi skala.

                                        Regner uansett med at "UL" dro inn millioner av kroner på klesgesjeften, og at det ikke gikk i minus.
                                        Det går på at KFL ikke får "goder" av shopen hvis noen innenfor KFL driver konkurerende virksomhet..
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • T.Pennant
                                          I karantene
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2008
                                          • 121

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Christa
                                          Synes det må være slutt på denne hetsinga av et visst styremedlem jeg.
                                          Dette er en mann som har lagt ned tusenvis av timer for Kanarifansen i mange år.
                                          Skulle likt og sett deg gjøre det samme uten betalt.

                                          Som Synøve sier, vi er mange som støtter dette og har lagt ned mye jobb for dette oppropet.
                                          Aldri påstått at denne personen ikke har gjort mye bra for KFL. KFL hadde ikke vært det de er i dag uten han. Har jeg aldri sagt noe på. Dog er det uansett feil at en så stor organisasjon i praksis styres av en person. Denne personen er også en av de som ble ARRESTERT på Stabæk Away, slo ned en vålerenga jente for et par år siden, lista kunne blitt lang men jeg har ikke lyst til å legge ut alt om denne personen til hvem som helst. Vet du hvorfor? Pga alt han har gjort for KFL.

                                          Dog uansett hvor mye bra man har gjort, så må alle dømmes på lik linje når de gjør noe galt.

                                          Kommentar

                                          Working...