Effekten blir bra, Det er vår jobb og få dette til,TENK KUN ROSAPANTER TANKER, VÆR POSETIV
Sesongen 2009 starter nå
Collapse
X
-
-
Dette er glimrende, og på høy tid at vi tar tak i denne problematikken.
Nå gleder jeg meg til et KFL bedre enn noen gang!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Du er 14 år. Ikke prat om noe du ikke veit noe om. Mulig du tror det, men jeg kan komme med en rekke eksempler som du garantert ikke vet om som har skjedd i kulissene her, men som jeg velger å droppe ettersom det ville blitt sett på som person angrep og derav slettet.Kommentar
-
Du er 14 år. Ikke prat om noe du ikke veit noe om. Mulig du tror det, men jeg kan komme med en rekke eksempler som du garantert ikke vet om som har skjedd i kulissene her, men som jeg velger å droppe ettersom det ville blitt sett på som person angrep og derav slettet.
Jeg er 31 år! Du kan komme på Martins på tirsdag og snakke der. Alle har rett til å komme med sin mening om saken. Ytringsfrihet i norge.LengeLeveLskKommentar
-
Produksjon av eget utstyr. LSK-shopen er KFLs største sponsor. Avtalen er klokkeklar. Ingen i KFL skal produsere utstyr uten at Shopen har godkjent det. UL har lagd flere foskjellige produkter stikk i strid med dette. Shopen har gitt KFL klar beskjed: Mere av dette og det blir ingen avtale for 2009.
Faen for no vås.
Uansett, lenge leve homogene masser...Kommentar
-
Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".
H.AMKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".
H.AMKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tro meg, flere jeg kjenner har vært igjennom akkurat det samme før. Man er nye, denne personen tar godt vare på deg, gir deg viktige oppgaver og bruker deg som ressursperson. Så fort du er uenig er det ut, og nye som hører på han kommer inn.
Alt i alt utgjør arbeidet du gjør, en god greie for denne personen selv.Kommentar
-
Regner uansett med at "UL" dro inn millioner av kroner på klesgesjeften, og at det ikke gikk i minus.Kommentar
-
H.AM
Dette er en mann som har lagt ned tusenvis av timer for Kanarifansen i mange år.
Skulle likt og sett deg gjøre det samme uten betalt.
Som Synøve sier, vi er mange som støtter dette og har lagt ned mye jobb for dette oppropet.Kommentar
-
Kommentar
-
Det går på at KFL ikke får "goder" av shopen hvis noen innenfor KFL driver konkurerende virksomhet..Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Synes det må være slutt på denne hetsinga av et visst styremedlem jeg.
Dette er en mann som har lagt ned tusenvis av timer for Kanarifansen i mange år.
Skulle likt og sett deg gjøre det samme uten betalt.
Som Synøve sier, vi er mange som støtter dette og har lagt ned mye jobb for dette oppropet.
Dog uansett hvor mye bra man har gjort, så må alle dømmes på lik linje når de gjør noe galt.Kommentar
Kommentar