Sesongen 2009 starter nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #41
    Opprinnelig skrevet av knut
    Når broren, faren og et par av fettera mine også får lue, da snakker vi skala.

    Regner uansett med at "UL" dro inn millioner av kroner på klesgesjeften, og at det ikke gikk i minus.
    Hvor mye eller lite det tjenes på dette interesserer meg midt på ryggen, poenget er at LSK-shopen har enerett på salg av supporterutstyr. Og truer med å velte avtalen pga fraksjoner som ikke respekterer dette.

    Kommentar

    • synøve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 425

      #42
      Opprinnelig skrevet av T.Pennant
      Ja. Og hvem fikk dere disse listene av, og hvem satt igang dette...?

      Tro meg, flere jeg kjenner har vært igjennom akkurat det samme før. Man er nye, denne personen tar godt vare på deg, gir deg viktige oppgaver og bruker deg som ressursperson. Så fort du er uenig er det ut, og nye som hører på han kommer inn.

      Alt i alt utgjør arbeidet du gjør, en god greie for denne personen selv.

      igjen,vi fikk ingen lister, vi har tatt kontakt med de vi kjenner selv, noen velger å støtte, andre ikke.. Du må nok snart begynne å innse at vi er mange sterke stemmer som faktisk møter opp og sier det vi mener om saker som blir drøftet. så vidt jeg kan se er det ingen som blir kastet ut på grunnlag av uenighet med ett av styremedlemmene. er på tide at du legger denne påstanden død, for du har ingen ting å vise til som på noen måte bekrefter dette, og helt ærlig er det en påstand som nå er helt utslitt. Den er kraftløs og usakelig!kom med noe nytt nå..

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #43
        Opprinnelig skrevet av T.Pennant
        Den lista er det garantert et styremedlem i KFL som har brukt flere timer på å ringe rundt til folk, og spørre om de tar motstand mot vold, hvor de har sagt ja, så har han skrevet de opp på en liste, hvor det virker som at de er enig i alt som står ellers i "nyheten".

        H.AM
        Nå må du ta deg sammen.

        Personen du refererer til, uten at jeg helt skjønner hvorfor du ikke bruker navn, kan ikke ta noen større del av æren for dette dokumentet, og påfølgende underskriftskampanje, enn resten av oss. Jeg har selv ringt rundt og fått med folk på denne lista, på lik linje med mange andre.

        Et vennlig tips til deg, T.Pennant, er å komme med en konkret tilbakemelding på hva du er uenig i, i dette skrivet.

        Avskaff anarkiet nå!
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #44
          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
          Tro meg, flere jeg kjenner har vært igjennom akkurat det samme før. Man er nye, denne personen tar godt vare på deg, gir deg viktige oppgaver og bruker deg som ressursperson. Så fort du er uenig er det ut, og nye som hører på han kommer inn.
          Alt i alt utgjør arbeidet du gjør, en god greie for denne personen selv.

          Slutt med dette våset om at én person står bak erklærigen som er kommet ut i dag. Mange har gjennom lengre tid mast på KFL-styret at et slik grep måtte tas. Og vi har gjort det på eget initiativ.
          Dette er ikke noe soloutspill, men en massiv manifeststasjon fra flere hundre personer som er glad i Sportsklubben og som er dritt lei av at vårt rykte, omdømme og profil skal bli ødelagt av en håndfull.
          For oss er nemlig LSK det viktigste ved å være Kanarifan!
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Ellef
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Feb 2006
            • 112

            #45
            Opprinnelig skrevet av T.Pennant
            Ja. Og hvem fikk dere disse listene av, og hvem satt igang dette...?

            Tro meg, flere jeg kjenner har vært igjennom akkurat det samme før. Man er nye, denne personen tar godt vare på deg, gir deg viktige oppgaver og bruker deg som ressursperson. Så fort du er uenig er det ut, og nye som hører på han kommer inn.

            Alt i alt utgjør arbeidet du gjør, en god greie for denne personen selv.
            Her er det snakk om en masse folk, med lang fartstid i KFL.
            Wenche Myhre

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #46
              Tenk om all denne sløsingen av krefter heller ble tatt i bruk som støtte på kampdagene...
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #47
                Opprinnelig skrevet av T.Pennant

                Dog uansett hvor mye bra man har gjort, så må alle dømmes på lik linje når de gjør noe galt.
                denne personen ble vel dømt strengere nettopp pga hvem han er.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Messias
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 624

                  #48
                  Dette skrivet kommer fra STYRET, og ikke en enkeltperson i KFL.
                  Jeg ble lest opp skrivet når jeg mottok telefonen om underskriftskampanjen, og var enig i samtlige punkter.
                  For å presisere så var det ikke den enkeltpersonen du sikter til som ringte meg, men en annen fra styret.

                  Kommentar

                  • T.Pennant
                    I karantene
                    Forumsadist
                    • Jul 2008
                    • 121

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    denne personen ble vel dømt strengere nettopp pga hvem han er.
                    Vet ikke om du tenker på stabæk borte da, men det finnes personer som ikke engang var på kampen som ble utestengt ut året, mens denne personen ble utestengt noen kamper.

                    Vis du da legger til alt det andre han har gjort gjennom åra, som er blitt hysjet ned, og få vet om, så var straffen hans meget liten tatt i betraktning av alt.

                    Men dette er uansett off topic.

                    Kommentar

                    • Messias
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 624

                      #50
                      Nå glir vi vel kanskje litt ut fra det opprinnlige samtaleemnet vel?
                      I tilegg er det som mange nå har påpekt feil at dette er fra en enkelt person i KFL.
                      Og han er egentlig ikke samtaleemnet i dette.
                      Så dropp det?

                      Kommentar

                      • Kvittre
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 265

                        #51
                        Fatter ikke at det er noe å diskutere egentlig. Det har kommet et samlet manifest fra KFL-styret og som man kan velge å forholde seg til eller ikke.. Velger du "ikke", velger du bort ditt medlemskap i KFL. Om du velger å være med, velger du å forholde deg til de regler som er satt.
                        Ikke veldig hokuspokus igrunn!

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                          Vis du da legger til alt det andre han har gjort gjennom åra, som er blitt hysjet ned, og få vet om, så var straffen hans meget liten tatt i betraktning av alt.
                          At det ikke var første gang ble også vektlagt i straffeutmålingen, som ble straffet hardere enn noen annen for det som skjedde på Nadderud. I tillegg med klar advarsel om å skjøtte seg, eller bli banned for life.

                          SKF ble utestengt, men ikke pga Nadderud-episoden. De ble utestengt fordi det er en gruppering med organisert slåssing og vold på agendaen. Da spiller det ingen trille hvorvidt de aktuelle var innenfor portene på Nadderud eller ei. Alt dette du drar frem er yesterdays news, og måten du legger det frem på er høyst spekulativ.

                          Kommentar

                          • Max Cavalera
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Nov 2008
                            • 6

                            #53
                            Kjempetiltak!
                            Alle som var på allmøte etter stabækkampen vet at dette er noe de ALLER fleste KFL-medlemmer støtter. Har ventet lenge på noe slikt. Skremmende lesning alle disse episodene som blir listet opp. Trodde toppen var nådd etter Nadderud, men snarere tvert imot ser dette ut til bare å ha vært starten.
                            Vil allikevel benytte anledningen til å rekke ut til alle ultras o.l. "Ultras" er i utgangspunktet et positivt lada uttrykk, og de fleste UL-medlemmer o.l. er positive supportere som har gjort MASSE positivt for KFL. Håper så mange som mulig av disse blir med videre under SAMME paraply som felleskapet, for å løfte KFL videre til nye høyder!
                            Etter to år med sammenhengende nagativ publisitet for LSK, av forskjellige årsaker, er jeg i dag stolt over å være kanarifan! Modig gjort av styret! Håper jeg er like stolt om ett år...
                            Last edited by Max Cavalera; 16.11.2008, 18:34.

                            Kommentar

                            • robbie
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2006
                              • 168

                              #54
                              Kjempe tilltak!

                              Ikke legg skylda på enkelt mennesker. Dette er ikke noe solo utspill fra en i styre. Hvis han har klart å hjernevaske alle 300 som har skrevet under (meg selv inkludert) da er han i feil bransje. Gleder meg til 2009, nå må alle dra i samma retning.

                              Jeg har ingenting imot noen personer fra ufc, det er måten dere har opptred som gruppe som jeg ikke liker. Bli med KFL og skap magisk stemmning på åråsen og alle andre arenaer i norge.
                              LengeLeveLsk

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9453

                                #55
                                Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.

                                Kommentar

                                • robbie
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2006
                                  • 168

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.
                                  Hmmm. Har styret trua oss som har den meninga til å mene det? Dette er noe jeg regner med at flertallet i KFL støtter
                                  LengeLeveLsk

                                  Kommentar

                                  • UFM1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 2008

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av knut
                                    Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.
                                    det er rom for mange meninger. hvis du har noe du vil si så møt opp på tribunemøter, der alle for si meningene sine
                                    Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.
                                      Herlig! La mytene komme til meg...

                                      Tror jeg kan svare enkelt og greit at hvis du tror det brede flertallet på 5000 medlemmer er hjernevasket/diktert av styret i dette spørsmålet, så benytter de metoder jeg gjerne vil lære meg...

                                      Dette er MEDLEMMENE som har talt!

                                      Kommentar

                                      • Fridtjof
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2005
                                        • 2120

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.
                                        Det største problemet til KFL har, inntil i dag, vært den naive troen på at mindre grupper mennesker kan få en lillefinger, uten å ta hele hånden.

                                        Fridtjof - For et bedre KFL!
                                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #60
                                          Endelig kan jeg være stolt av og være en del av KANARIFANSEN.

                                          Kommentar

                                          Working...