Sesongen 2009 starter nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Junior Kanaris
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 143

    #61
    Utrolig digg! Gleder meg virkelig til sesongen 09!!!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9453

      #62
      Opprinnelig skrevet av skotten
      Herlig! La mytene komme til meg...

      Tror jeg kan svare enkelt og greit at hvis du tror det brede flertallet på 5000 medlemmer er hjernevasket/diktert av styret i dette spørsmålet, så benytter de metoder jeg gjerne vil lære meg...

      Dette er MEDLEMMENE som har talt!
      300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.

      Kommentar

      • Armando
        Medlem
        Møteplager
        • Jul 2008
        • 88

        #63
        Fantastisk tiltak av KFL-styret!! Vi får nå håpe på at ting forandrer seg etterhvert, dette er ikke noe som forandrer seg over natten akkurat.

        PS. Det er bare BULLSHIT at det er èn som har hjernevasket/rævslikket alle medlemmene for å få sin egen mening. Jeg har ønsket en samlet supporterklubb helt siden 2007, og jeg er sikker på at mange andre vil bidra til et mer positivt miljø.

        2008 har vært et helvete. I Fredrikstad, Bærum, København, sportslige prestasjoner, rævva trenere, bråk rundt Pål Strand og Dan Anton Johansen og den største dritten av dem alle; Frank Grønlund.

        FOR en samlet supporterklubb som jobber for å støtte klubben sin i tykt og tynt!

        MOT 10-12 forskjellige enheter i feltet som ikke er innstilt på å støtte LSK.

        Kommentar

        • robbie
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 168

          #64
          Opprinnelig skrevet av knut
          300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.
          Dette veit du ingenting om! Jeg fikk opplest hele oppropet. Kan ikke du bruke "kompisteknikk" og møte opp på Martins og si din mening.
          LengeLeveLsk

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #65
            Opprinnelig skrevet av knut
            300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.
            All informasjon ble oppgitt!
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • RuneK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 861

              #66
              Utrolig hyggelig å lese så mange positive tilbakemeldinger til dette oppropet.
              Endelig har KFL styret valgt å ta et standpunkt i en svært vanskelig sak. KFL styret har her gjort en fenomenal jobb, der de har brukt masse tid på å evaluere alle faktorer fra fortid og nåtid. Dette for å kunne stake ut en ny og riktig retning for hvordan Kanari-Fansen Lillestrøm skal fremstå i fremtiden.

              Nå ser jeg frem til 2009 sesongen
              Støtt FuglaTifo
              Kontonr: 6201 05 41919

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                #67
                Opprinnelig skrevet av knut
                300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.
                Hvis du har noen som helst tro på at bildet blir mindre entydig ved å gå utover de 300 som foreløbig har skrevt seg på opprop, be my guest...

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.
                  Hvordan i all verden kan du påstå at informasjon har blitt utelatt for å få flere navn på lista?
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9453

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av robbie
                    Dette veit du ingenting om! Jeg fikk opplest hele oppropet. Kan ikke du bruke "kompisteknikk" og møte opp på Martins og si din mening.
                    Dette vet jeg alt om. Fikk ikke vite en dritt under tlfsamtalen min, så jeg skreiv meg selvfølgelig ikke på.

                    Kjenner flere på listen som opplevde det samme, men skreiv seg på for å være hyggelig mot hun/han som ringte.

                    Kommentar

                    • LasseN
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 1610

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av knut
                      300 har talt, og alle er ikke medlemmer engang. Dette representerer jo ikke Kanarifansen hvis vi er 5000. Representer styret med venner, som det virker har brukt kompisteknikk til å få folk på lista, uten å gi all informasjon fra oppropet.
                      Ikke alle som er på forumet er KFL medlemmer heller.
                      Ìkke alle som er medlemmer av KFL er på forumet heller.
                      Skal vi endre navn på forumet da, siden ikke alle er representert her?

                      Jeg er sikker på at den lista med underskrifter fint kan både triples og mere til uten nevneverdig problem.
                      LasseN

                      Kommentar

                      • Max Cavalera
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Nov 2008
                        • 6

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av knut
                        Det største problemet til KFL er at det ikke er rom for andre meninger enn styrets meninger.
                        Er det ikke rom? Hva handler denne debatten om da? Stem på et annet styre på årsmøtet da vel! Eller aksepter at du er i mindretall. Møt opp på tirsdag! Slutt og syt, SPEAK UPP!

                        Kommentar

                        • robbie
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Apr 2006
                          • 168

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Dette vet jeg alt om. Fikk ikke vite en dritt under tlfsamtalen min, så jeg skreiv meg selvfølgelig ikke på.

                          Kjenner flere på listen som opplevde det samme, men skreiv seg på for å være hyggelig mot hun/han som ringte.
                          Da regner jeg med at du søkte innformasjon hos den som ringte deg. Synd du ikke fikk all innformasjon. Regner med at dere som er mot dette kommer med saklig begrunnelse og argumenter for deres sak.
                          LengeLeveLsk

                          Kommentar

                          • RuneK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 861

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Dette vet jeg alt om. Fikk ikke vite en dritt under tlfsamtalen min, så jeg skreiv meg selvfølgelig ikke på.

                            Kjenner flere på listen som opplevde det samme, men skreiv seg på for å være hyggelig mot hun/han som ringte.
                            For noe sludder !!

                            Enten har du ikke blitt ringt til, ellers tror jeg du i utgangspunktet var uinteressert i hva som ble sagt.
                            De som evt står på listen, men som egentlig har en annen mening vil jeg si er rimelig uselvstendige. Det handler ikke om å være hyggelig i slike tilfeller!!

                            Av 5000 medlemmer er det også mange barn, foreldre som ellers ikke er på kamp, men som er der til støtte for fansen og samholdet. Kjernen i medlemsmassen er mye mindre når det kommer til avgjørelser som vi her snakker om.
                            Støtt FuglaTifo
                            Kontonr: 6201 05 41919

                            Kommentar

                            • Max Cavalera
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Nov 2008
                              • 6

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Dette vet jeg alt om. Fikk ikke vite en dritt under tlfsamtalen min, så jeg skreiv meg selvfølgelig ikke på.

                              Kjenner flere på listen som opplevde det samme, men skreiv seg på for å være hyggelig mot hun/han som ringte.
                              På allmøtet etter Nadderud var minst 90 % allerede enige i alt dette. Tenk hvor utbredt dette er nå!

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                #75
                                er det bare enkelte som får en telefon?
                                skulle gjerne ha skrevet meg opp på den lista, for er det noe jeg er drittlei så er det all den negative oppmerksomheten LSK har fått grunnet enkeltindivider som driver en annen retning en KFL.

                                Kommentar

                                • UFM1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 2008

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                  er det bare enkelte som får en telefon?
                                  skulle gjerne ha skrevet meg opp på den lista, for er det noe jeg er drittlei så er det all den negative oppmerksomheten LSK har fått grunnet enkeltindivider som driver en annen retning en KFL.
                                  foreslår at du ringer en i styret som kan redigere sia, så kan de sette deg opp

                                  send en PM til gulost
                                  Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • vedkasse
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Jan 2007
                                    • 11

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av robbie
                                    Dette veit du ingenting om! Jeg fikk opplest hele oppropet. Kan ikke du bruke "kompisteknikk" og møte opp på Martins og si din mening.
                                    Ok, har jeg forstått det riktig at noen av KFL-toppene satt seg ned foran telefonen sin og leste opp et opprop på 2 A4-sider over telefon? I så fall er det ikke rart at folk skriver under. Hvis du føler du har valget mellom å høre 1000 ord bli lest opp via telefon eller å si at du støtter saken deres er valget enkelt.
                                    Idrettsklubben Start

                                    Kommentar

                                    • Messias
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 624

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      er det bare enkelte som får en telefon?
                                      skulle gjerne ha skrevet meg opp på den lista, for er det noe jeg er drittlei så er det all den negative oppmerksomheten LSK har fått grunnet enkeltindivider som driver en annen retning en KFL.
                                      Det med telefonene har vel gått utfra bekjentskaper osv. jeg fikk min telefon fra en god kamerat som sitter i styret, vet også at andre gjorde det.

                                      Ellers veldig enig i det andre du sier

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                        er det bare enkelte som får en telefon?
                                        skulle gjerne ha skrevet meg opp på den lista, for er det noe jeg er drittlei så er det all den negative oppmerksomheten LSK har fått grunnet enkeltindivider som driver en annen retning en KFL.
                                        Hvis ønskelig kan jeg også videreformidle navnet ditt til den som oppdaterer siden, hvis du sender meg det på PM.

                                        Kommentar

                                        • robbie
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Apr 2006
                                          • 168

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av vedkasse
                                          Ok, har jeg forstått det riktig at noen av KFL-toppene satt seg ned foran telefonen sin og leste opp et opprop på 2 A4-sider over telefon? I så fall er det ikke rart at folk skriver under. Hvis du føler du har valget mellom å høre 1000 ord bli lest opp via telefon eller å si at du støtter saken deres er valget enkelt.
                                          Hehe. Det er ikke sånn det funker. Regner med at alle som har skrevet under har fått med seg essensen i det. Og vær så snill å ikke lag en klesdebatt ut av dette.( ref. innlegg fra deg tidligere i tråden)
                                          LengeLeveLsk

                                          Kommentar

                                          Working...