Sesongen 2009 starter nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Er så dritt lei alle dere kverulanter, innse at dere har tapt...Neste år kommer dere ikke inn på feltet uten medlemskap og for meg så merker jeg mer og mere at jeg faktisk driter i om dere må stå utenfor .:???::evil:Liten rettelse dere kan komme inn med et dagspass-
    Last edited by tullebukk; 19.11.2008, 20:28.

    Kommentar

    • nob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2007
      • 137

      fordi til neste år så MÅ jeg være medlem for og stå der jeg har stått i alle år!!

      og da blir jeg brått litt engasjert i det jeg plutselig skal være medlem av.
      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

      Kommentar

      • nob
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2007
        • 137

        det jeg også spør meg selv er:

        blir det fler eller færre på feltet av at man MÅ være medlem?

        svaret på det får jo liksom ikke blitt ja, da de som kun kommer på 1-2-3 kamper i året ikke kommer inn. og prisene for sitteplass er jo rimelig høye, så kanskje vi mister noen der. og tiltak som gjør at en kan miste tilskuertall, det er jo ikke noe noen vil. kanarifeltet var vel fullt to ganger i år?
        Jeg mener at det med påtvunget medlemskap hadde vært mer på sin plass når feltet er smekkfullt hver gang, da kunne man begynt og luke unna 'turister' og 'flagghatere' osv.

        men nå sa jeg at jeg ikke skulle diskutere mer, så prøver igjen jeg.
        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Opprinnelig skrevet av nob
          fordi til neste år så MÅ jeg være medlem for og stå der jeg har stått i alle år!!

          og da blir jeg brått litt engasjert i det jeg plutselig skal være medlem av.
          Kan skjønne den,men det er bare og melde seg inn og gå på møtene og fronte ideene dine der.....Og ikke bare komme med dritt her på nettet gjømt bak et nick

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av nob
            det jeg også spør meg selv er:

            blir det fler eller færre på feltet av at man MÅ være medlem?

            svaret på det får jo liksom ikke blitt ja, da de som kun kommer på 1-2-3 kamper i året ikke kommer inn. og prisene for sitteplass er jo rimelig høye, så kanskje vi mister noen der. og tiltak som gjør at en kan miste tilskuertall, det er jo ikke noe noen vil. kanarifeltet var vel fullt to ganger i år?
            Jeg mener at det med påtvunget medlemskap hadde vært mer på sin plass når feltet er smekkfullt hver gang, da kunne man begynt og luke unna 'turister' og 'flagghatere' osv.

            men nå sa jeg at jeg ikke skulle diskutere mer, så prøver igjen jeg.
            Det er fult mulig og komme inn på feltet uten medlemskap,det blir utstedt dagspass så slapp av.

            Kommentar

            • maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 637

              Opprinnelig skrevet av nob
              det jeg også spør meg selv er:

              blir det fler eller færre på feltet av at man MÅ være medlem?

              .
              Spiller liten rolle. Ofte at stmningen er bedre på kamper hvor feltet ikke er fullt.
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 637

                Opprinnelig skrevet av nob
                fordi til neste år så MÅ jeg være medlem for og stå der jeg har stått i alle år!!
                Ja, og du skulle ha vært medlem i alle de årene du har stått der og. Så da skylder du KFL 200 ganger antall år.

                Kan ikke folk slutte å klage på at man må være medlem av LSK eller KFL for å stå på feltet. KFL/LSK samarbeider for at det skal være et ståfelt på Åråsen for sine trofaste supportere, som får billigere sesongkort, fugla tifo får 100 kr av lsk for hvert solgte. Hva er da problemet med å betale de 200 kr det koster. Vil man ikke være medlem av KFL/LSK fordi man ikke liker det de står for, får man finne seg en annen tribune. Så enkelt er det.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  Opprinnelig skrevet av nob
                  fordi til neste år så MÅ jeg være medlem for og stå der jeg har stått i alle år!!

                  og da blir jeg brått litt engasjert i det jeg plutselig skal være medlem av.
                  Det er KFL som har arbeidet fram at vi Norges beste ståfelt. Med Norges beste mener jeg plasseringen, på langsida, dog vet jeg at enkelte mener bak mål er en bedre plassering. Uansett, det er KFLs arbeid som har gjort at vi har dette feltet og da er det ikke mer enn rett og rimelig at det er KFLs medlemmer som får stå på dette feltet. At du må være medlem av LSK eller KFL for å få stå på feltet synes jeg ikke er annet en rett og rimelig. Snylter? Ja, hvis du står på feltet hver hjemmekamp uten medlemskap, da er det det du er, i mine øyne.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Rosapanter
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Jan 2007
                    • 40

                    Opprinnelig skrevet av eLSKer fugla
                    Nei jeg var ikke på møtet i går.... For meg virker det som at det nye "regel" verket til kfl er et endelig standpunk, så da var det ingen vits i å si hva man mener.
                    Da forstår jeg ikke at du prater på forumet,for her har du nå fremmet dine syn flere ganger, så om du skal følge dine egne regler, så er det stille fra deg om denne saken fra nå.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Ja, og du skulle ha vært medlem i alle de årene du har stått der og. Så da skylder du KFL 200 ganger antall år.

                      Kan ikke folk slutte å klage på at man må være medlem av LSK eller KFL for å stå på feltet. KFL/LSK samarbeider for at det skal være et ståfelt på Åråsen for sine trofaste supportere, som får billigere sesongkort, fugla tifo får 100 kr av lsk for hvert solgte. Hva er da problemet med å betale de 200 kr det koster. Vil man ikke være medlem av KFL/LSK fordi man ikke liker det de står for, får man finne seg en annen tribune. Så enkelt er det.

                      Det har hele tiden vært mulig å betale full pris på feltet, og da kan man stå der uten medlemsskap av noe sort.
                      Petter

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        Opprinnelig skrevet av petter
                        Det har hele tiden vært mulig å betale full pris på feltet, og da kan man stå der uten medlemsskap av noe sort.
                        Petter
                        Ja, men i utgangspunktet blir det nå en dagspassordning for 2009, som vel egentlig ikke er ment for at enkeltpersoner skal benytte seg av en hel sesong, men for å rekruttere nye supportere.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • nob
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2007
                          • 137

                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Det er KFL som har arbeidet fram at vi Norges beste ståfelt. Med Norges beste mener jeg plasseringen, på langsida, dog vet jeg at enkelte mener bak mål er en bedre plassering. Uansett, det er KFLs arbeid som har gjort at vi har dette feltet og da er det ikke mer enn rett og rimelig at det er KFLs medlemmer som får stå på dette feltet. At du må være medlem av LSK eller KFL for å få stå på feltet synes jeg ikke er annet en rett og rimelig. Snylter? Ja, hvis du står på feltet hver hjemmekamp uten medlemskap, da er det det du er, i mine øyne.
                          er det sant? får jeg adgang til ståfeltet 2009 om jeg er medlem av lsk (og IKKE kfl)????

                          isåfall hipp-hipp-hurra!!!!!!!!
                          "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                            Ja, men i utgangspunktet blir det nå en dagspassordning for 2009, som vel egentlig ikke er ment for at enkeltpersoner skal benytte seg av en hel sesong, men for å rekruttere nye supportere.
                            Ja, det blir nytt neste år. Jeg bare skriver slik det har vært jeg, for det er mange her som er av den oppfatning at man har snyltet økonomisk ved å kjøpe billige billetter samtidig som man ikke har vært medlem. I teorien har ikke dette vært tillatt. I praksis derimot....

                            Petter

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              Opprinnelig skrevet av nob
                              er det sant? får jeg adgang til ståfeltet 2009 om jeg er medlem av lsk (og IKKE kfl)????

                              isåfall hipp-hipp-hurra!!!!!!!!
                              Såfremt du ikke av en eller annen grunn er utestengt av KFL, vil du som LSK-medlem kunne stå på feltet.
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • Rosapanter
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2007
                                • 40

                                Opprinnelig skrevet av nob
                                Såklart du kan!
                                Jeg er på åråsen for og se på og støtte lillestrøm sk.
                                Har alltid sett på ståfeltet som nettopp det, ståfelt, eller 'kanari-feltet', ikke 'være-medlem-av-kfl-feltet'. Da jeg mener det er mye surr og rot i kfl (hvertfall det inntrykket jeg får) så føler jeg ikke at og være medlem der er riktig for meg (selv om helt sikkert alle er genuint interessert i og gagne klubben).

                                jeg kjører også egen bil til bortekamper, så bruker forsåvidt ikke noen 'goder' kfl jobber for. Betaler også 'ikke-medlempris' på sportshuset. tifo-gruppen sponser jeg med penger til bøsser.
                                Om du synes eller føler det er rot i Kfl, så kan du melle deg inn og hjelpe oss med og rette på det som er"feil" som du sier. nytter ikke og stå utenfor og være missfornøyd

                                Kommentar

                                • nob
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2007
                                  • 137

                                  Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                  Om du synes eller føler det er rot i Kfl, så kan du melle deg inn og hjelpe oss med og rette på det som er"feil" som du sier. nytter ikke og stå utenfor og være missfornøyd
                                  å ja!! så hvis jeg syns kristin halvorsen sier en hel masse dritt, så skal jeg bli medlem av SV og ordne opp???
                                  "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    Opprinnelig skrevet av nob
                                    å ja!! så hvis jeg syns kristin halvorsen sier en hel masse dritt, så skal jeg bli medlem av SV og ordne opp???
                                    Eller stemme et annet parti...
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • Kristiansen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 1332

                                      Opprinnelig skrevet av nob
                                      å ja!! så hvis jeg syns kristin halvorsen sier en hel masse dritt, så skal jeg bli medlem av SV og ordne opp???
                                      Nå er det en veldig stor forskjellgrad mellom en supporterklubb og et politisk parti, da.
                                      Møt opp på tribunemøter etc og da kan du ytre din mening.

                                      Kommentar

                                      • nob
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2007
                                        • 137

                                        Opprinnelig skrevet av the fugla man
                                        Nå er det en veldig stor forskjellgrad mellom en supporterklubb og et politisk parti, da.
                                        Møt opp på tribunemøter etc og da kan du ytre din mening.
                                        mine meninger som 'utenforstående' av kfl er ikke ønsket på møter, da jeg ikke er medlem.
                                        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                        Kommentar

                                        • Fugla- patriot83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2005
                                          • 1241

                                          Opprinnelig skrevet av nob
                                          å ja!! så hvis jeg syns kristin halvorsen sier en hel masse dritt, så skal jeg bli medlem av SV og ordne opp???

                                          Obskur sammenligning, synes nå jeg da.

                                          Hehe.. Jeg ville heller formulert det slik at hvis du synes fagforeninga di ikke gjør en go' nok jobb så får'u tråkke opp og gjøre en innsats.

                                          KFL er jo en interesseorganisasjon for LSK-supportere - som bl.a. å kjempe for ståfelt. KFL kjemper for supporternes interesser.

                                          Røssla!!
                                          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                          Kommentar

                                          Working...