Er så dritt lei alle dere kverulanter, innse at dere har tapt...Neste år kommer dere ikke inn på feltet uten medlemskap og for meg så merker jeg mer og mere at jeg faktisk driter i om dere må stå utenfor .:???::evil:Liten rettelse dere kan komme inn med et dagspass-
Sesongen 2009 starter nå
Collapse
X
-
fordi til neste år så MÅ jeg være medlem for og stå der jeg har stått i alle år!!
og da blir jeg brått litt engasjert i det jeg plutselig skal være medlem av."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
det jeg også spør meg selv er:
blir det fler eller færre på feltet av at man MÅ være medlem?
svaret på det får jo liksom ikke blitt ja, da de som kun kommer på 1-2-3 kamper i året ikke kommer inn. og prisene for sitteplass er jo rimelig høye, så kanskje vi mister noen der. og tiltak som gjør at en kan miste tilskuertall, det er jo ikke noe noen vil. kanarifeltet var vel fullt to ganger i år?
Jeg mener at det med påtvunget medlemskap hadde vært mer på sin plass når feltet er smekkfullt hver gang, da kunne man begynt og luke unna 'turister' og 'flagghatere' osv.
men nå sa jeg at jeg ikke skulle diskutere mer, så prøver igjen jeg."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Kan skjønne den,men det er bare og melde seg inn og gå på møtene og fronte ideene dine der.....Og ikke bare komme med dritt her på nettet gjømt bak et nickKommentar
-
det jeg også spør meg selv er:
blir det fler eller færre på feltet av at man MÅ være medlem?
svaret på det får jo liksom ikke blitt ja, da de som kun kommer på 1-2-3 kamper i året ikke kommer inn. og prisene for sitteplass er jo rimelig høye, så kanskje vi mister noen der. og tiltak som gjør at en kan miste tilskuertall, det er jo ikke noe noen vil. kanarifeltet var vel fullt to ganger i år?
Jeg mener at det med påtvunget medlemskap hadde vært mer på sin plass når feltet er smekkfullt hver gang, da kunne man begynt og luke unna 'turister' og 'flagghatere' osv.
men nå sa jeg at jeg ikke skulle diskutere mer, så prøver igjen jeg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ikke folk slutte å klage på at man må være medlem av LSK eller KFL for å stå på feltet. KFL/LSK samarbeider for at det skal være et ståfelt på Åråsen for sine trofaste supportere, som får billigere sesongkort, fugla tifo får 100 kr av lsk for hvert solgte. Hva er da problemet med å betale de 200 kr det koster. Vil man ikke være medlem av KFL/LSK fordi man ikke liker det de står for, får man finne seg en annen tribune. Så enkelt er det.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Det er KFL som har arbeidet fram at vi Norges beste ståfelt. Med Norges beste mener jeg plasseringen, på langsida, dog vet jeg at enkelte mener bak mål er en bedre plassering. Uansett, det er KFLs arbeid som har gjort at vi har dette feltet og da er det ikke mer enn rett og rimelig at det er KFLs medlemmer som får stå på dette feltet. At du må være medlem av LSK eller KFL for å få stå på feltet synes jeg ikke er annet en rett og rimelig. Snylter? Ja, hvis du står på feltet hver hjemmekamp uten medlemskap, da er det det du er, i mine øyne.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Da forstår jeg ikke at du prater på forumet,for her har du nå fremmet dine syn flere ganger, så om du skal følge dine egne regler, så er det stille fra deg om denne saken fra nå.Kommentar
-
Ja, og du skulle ha vært medlem i alle de årene du har stått der og. Så da skylder du KFL 200 ganger antall år.
Kan ikke folk slutte å klage på at man må være medlem av LSK eller KFL for å stå på feltet. KFL/LSK samarbeider for at det skal være et ståfelt på Åråsen for sine trofaste supportere, som får billigere sesongkort, fugla tifo får 100 kr av lsk for hvert solgte. Hva er da problemet med å betale de 200 kr det koster. Vil man ikke være medlem av KFL/LSK fordi man ikke liker det de står for, får man finne seg en annen tribune. Så enkelt er det.
Det har hele tiden vært mulig å betale full pris på feltet, og da kan man stå der uten medlemsskap av noe sort.
PetterKommentar
-
Ja, men i utgangspunktet blir det nå en dagspassordning for 2009, som vel egentlig ikke er ment for at enkeltpersoner skal benytte seg av en hel sesong, men for å rekruttere nye supportere.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det er KFL som har arbeidet fram at vi Norges beste ståfelt. Med Norges beste mener jeg plasseringen, på langsida, dog vet jeg at enkelte mener bak mål er en bedre plassering. Uansett, det er KFLs arbeid som har gjort at vi har dette feltet og da er det ikke mer enn rett og rimelig at det er KFLs medlemmer som får stå på dette feltet. At du må være medlem av LSK eller KFL for å få stå på feltet synes jeg ikke er annet en rett og rimelig. Snylter? Ja, hvis du står på feltet hver hjemmekamp uten medlemskap, da er det det du er, i mine øyne.
isåfall hipp-hipp-hurra!!!!!!!!"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
PetterKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Såklart du kan!
Jeg er på åråsen for og se på og støtte lillestrøm sk.
Har alltid sett på ståfeltet som nettopp det, ståfelt, eller 'kanari-feltet', ikke 'være-medlem-av-kfl-feltet'. Da jeg mener det er mye surr og rot i kfl (hvertfall det inntrykket jeg får) så føler jeg ikke at og være medlem der er riktig for meg (selv om helt sikkert alle er genuint interessert i og gagne klubben).
jeg kjører også egen bil til bortekamper, så bruker forsåvidt ikke noen 'goder' kfl jobber for. Betaler også 'ikke-medlempris' på sportshuset. tifo-gruppen sponser jeg med penger til bøsser.Kommentar
-
å ja!! så hvis jeg syns kristin halvorsen sier en hel masse dritt, så skal jeg bli medlem av SV og ordne opp???"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Obskur sammenligning, synes nå jeg da.
Hehe.. Jeg ville heller formulert det slik at hvis du synes fagforeninga di ikke gjør en go' nok jobb så får'u tråkke opp og gjøre en innsats.
KFL er jo en interesseorganisasjon for LSK-supportere - som bl.a. å kjempe for ståfelt. KFL kjemper for supporternes interesser.
Røssla!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
Kommentar