Krever granskning av KFLs økonomi
Collapse
X
-
Selv mener jeg at KFL for fremtiden kan være tjent med at en ekstern revisor ser over regnskapet, ikke fordi jeg ikke stoler på Jan eller noe, men med 5000 medlemmer som betaler 200 så snakker vi en million kroner. Når verdiene blir så store kan det være greit om noen ser på dette med objektive øyne utenfra. Planen er vel også å bli ennå større, og da blir behovet også større for eksterne vurderinger.
Selv stoler jeg på det Jan sier om det som har skjedd, og ser heller mot hva som kan gjøres for fremtiden.Kommentar
-
De er vel flere som kan ta den da i såfall.
Selv mener jeg at KFL for fremtiden kan være tjent med at en ekstern revisor ser over regnskapet, ikke fordi jeg ikke stoler på Jan eller noe, men med 5000 medlemmer som betaler 200 så snakker vi en million kroner. Når verdiene blir så store kan det være greit om noen ser på dette med objektive øyne utenfra. Planen er vel også å bli ennå større, og da blir behovet også større for eksterne vurderinger.
Selv stoler jeg på det Jan sier om det som har skjedd, og ser heller mot hva som kan gjøres for fremtiden.Kommentar
-
KFL har vokst mye de siste årene. I en slik periode er det ikke uvanlig at man i perioder vil oppleve at man ligger litt på etterskudd, før det presser seg fram en ytterligere "profesjonalisering" av styrets oppgaver og hvordan ting løses. Jeg har ingen indikasjoner på at dette ikke er løst tilfredsstillende fra dagens og tidligere styremedlemmer.
Et naturlig sted å ta opp spørsmålet om revisorgjennomgang av økonomien er årsmøtet.
En slik anonym ryktespredning som vi har sett her på forumet uten bevis i verken den ene eller andre retning, er ikke annet enn skammelig.BølerkanarisKommentar
-
Kanskje folk skal konsentrere seg om allmøtet ikveld og temaet der nå. Jævlig viktig for hele KFL.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Da får jeg meg ikke til å ta deg helt seriøst, desverre.Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
Jeg jobber om dagen for Frostad & Skyrud (regnskap), og skal innom de på torsdag. Om ønskelig kan jeg høre med noen der om de kan se over regnskapene de siste årene for en billig penge. Da trenger jeg info om ca hvor mye det er FØR torsdag.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Foreslår at du tar kontakt med styret, fortrinnsvis Jan Jensen. Kontaktinfo står ett annet sted disse sidene. Evt spør han ikveld om du skal på medlemsmøtet.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ja du hadde vel likt at det bare var rykter du
To tatt. Ikke mistenkt tatt. En har allerede inngått avtale om tilbakebetaling så det ikke blir noe sak ut av det. Mere sier ikke jeg. Dere finner nok ut av det. (og innleggene mine blir nok fjernet før morgenen uansett.Kommentar
-
Om dette stemmer så forstår man hvorfor det tidligere i tråden ble sagt at man ikke bør legge ut regnskapet offentlig Ikke rart det var viktig..."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Blir overrasket om sentrale personer i kfl har bedrevet underslag, men samtidig skal en huske at det finnes idioter overalt....Kommentar
-
Kommentar
Kommentar