Krever granskning av KFLs økonomi

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #41
    Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
    Men så var det det å stå for det man mener da. Jeg trekker meg ikke bort fordi jeg er uenig eller for den saks skyld forbannet på andre.
    LSK er klubben min, og KFL er den eneste "godkjente" sup.org.
    KFL er ikke det det en gang var. Faktisk ikke i nærheten en gang.
    Og jeg mener det er mange i dagens styre som er skylden i dette.
    Da regner jeg med at du sender inn ditt forslag til valgkomiteen med kandidater du mener kan gjøre en bedre jobb i styret. Og at du deretter stiller opp på årsmøtet og stemmer for ditt eget forslag.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Kvittre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 265

      #42
      Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
      Men så var det det å stå for det man mener da. Jeg trekker meg ikke bort fordi jeg er uenig eller for den saks skyld forbannet på andre.
      LSK er klubben min, og KFL er den eneste "godkjente" sup.org.
      KFL er ikke det det en gang var. Faktisk ikke i nærheten en gang.
      Og jeg mener det er mange i dagens styre som er skylden i dette.
      Flott at du står for det du mener. Men det er stor forskjell på å stå for egne meninger og lire ut av seg påståtte hendelser uten å kunne dokumentere for fakta.

      LSK er min klubb også, og mange tusen andre medlemmer sin.. Det er klart at KFL må ta grep og ta ansvar, når miljøet rundt klubben forandrer seg. Når klubben utvikler seg, medlemsmassen blir større, uønsket adferd begynner å få fotfeste, ser jeg det som helt avgjørende at KFL også må forandre seg. Det er utrolig viktig at man tar avstand fra og setter ned foten mot ukulturen, der regler som er satt for at alle skal trives, er det kuleste man kan drite i. LSK og KFL er for de mange menneskene, ikke for en håndfull gutter som synes de få skal gjøre akkurat som de vil..

      Kritikk er bra og gjør at KFL utvikler seg videre, men den må være relevant og saklig og ikke basert på hva noen tror, har hørt eller hva naboen sa i fjor..

      Kommentar

      • scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

        #43
        Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
        KFL er ikke det det en gang var. Faktisk ikke i nærheten en gang.
        Og jeg mener det er mange i dagens styre som er skylden i dette.
        Du har helt rett! Utviklinga har vært enorm! Dessverre blekner bildet noe, grunnet uheldige episoder fra noen pubertale individer som ikke klarer å følge spillereglene. Cred til styret for jobben de har gjort.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
          Ettersom jeg ikke prater om et nåværende styremedlem i utgangspunktet så; Nei.

          Men mitt siste ord er som jeg nevnte i stad, sagt på dette forumet.
          Siste ord sakt du liksom, du kommer jo stadig tilbake.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #45
            Hvis dere er sikre på at det blir underslått eller hva nå enn, er det vel bare å komme med et forslag på årsmøte hvor man krever at en uavhengig revisor går gjennom og godkjenner regnskapet til KFL. På den måten er man kvitt alle mistanker og slike ting.

            Petter

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              #46
              Opprinnelig skrevet av T.Pennant
              Samtidig skal det sies at det HAR forsvunnet penger fra KFL, ikke i år (som jeg vet) men under fjorårets sessong, men at det ble "funnet en løsning på dette". (...)

              Dokumentasjon vil dere aldri få av meg, ettersom jeg uansett ikke kommer til å nevne noen navn/episoder på hva jeg sikter til.
              Du starta i går, og sa to ganger at ditt siste ord var sagt.
              I dag er det på'n igjen.

              Du fortsetter å påstå at det er et styremedlem som har brukt penger på seg sjøl, og du drar i tillegg resten av styret ned i søla ved å påstå at de har dekka over handlingen og skjult dette for medlemmene.

              I tillegg så later du som om du sitter på faktisk dokumentasjon. Dette er så forkastelig debatteknikk at jeg blir kvalm!

              Du underskriver med Arne Mathisen. Jeg kan ikke huske at noen med dette navnet er valgt inn i KFL-styret. For man trenger vel å ha vært styremedlem for å inneha en slik kunnskap? Eller er det så at styret, etter å ha brukt masse ressurser på å tåkelegge et underslag, plutselig kjenner et voldsomt behov for å betro seg til noen - nemlig deg - sikre som de er på at du vil holde tett?
              Vidar Evje

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Pussig at denne saken skulle dukke opp akkurat i går. Hvorfor benyttet du ikke anledningen til å alarmere da du ble kjent med mislighetene? Dette lukter "angrep er beste forsvar"-taktikk lang vei.

                Kommentar

                • Rosapanter
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Jan 2007
                  • 40

                  #48
                  Du er er bare ute etter kvalm, møt opp på årsmøte og spør i vei(send inn forslag)
                  la nå dette ligge dødt nå, om du er gla i LSK. ikke la surmaga innlegg ødelegge.

                  Kommentar

                  • Rosapanter
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Jan 2007
                    • 40

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                    Kontrollkomiteen som går igjennom dette er selv medlemer i KFL. Dog mener jeg at dette er dyktige personer, så ingen kritikk mot de. Samtidig skal det sies at det HAR forsvunnet penger fra KFL, ikke i år (som jeg vet) men under fjorårets sessong, men at det ble "funnet en løsning på dette". Uansett, så lenge penger har blitt borte, ved at et styremedlem har brukt de på seg selv, så mener jeg at KFLs medlemer, bør få vite dette.

                    Så; Kan styret AVKREFTE at det var en slik episode i fjor?

                    Edit: Legger til en ting til. Jeg kunne godt fortalt store deler av historien (skal ikke påstå at jeg kjenner til HELE). Jeg kunne også fortalt andre historier. Dokumentasjon vil dere aldri få av meg, ettersom jeg uansett ikke kommer til å nevne noen navn/episoder på hva jeg sikter til. Dette vet styret selv. Jeg vil bare at ting skal bli ordnet opp i. Deretter kan det hende jeg vender tilbake til KFL som vanlig medlem.
                    Du kommer jo bare med nye påstander, akurat som rasister gjør, ikke noe holdepunkter, sier mye men enda mer tåke. hold nå kjeft, om du ikke kan komme med noe bedre, men det passer vel bra og prøve og ta fokus bort fra det som startet i går kl 1530 (søndag)Det neste er vel at vi 30-40 som var med og lagde skrivet er kjøpt og betalt og er en gjeng ikke tenkende ikke personer

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #50
                      Uansett litt drøyt å sammenligne han med rasister!
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • T.Pennant
                        I karantene
                        Forumsadist
                        • Jul 2008
                        • 121

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                        Du er er bare ute etter kvalm, møt opp på årsmøte og spør i vei(send inn forslag)
                        la nå dette ligge dødt nå, om du er gla i LSK. ikke la surmaga innlegg ødelegge.
                        En gang til: Jeg kommer ikke inn på stedet hvor møte avholdes, vis ikke skulle jeg med glede forsøkt å få fri fra jobb.

                        Denne saken er ferdig for min del (ja, vet jeg har sagt det før, men lsk betyr faktisk såpass mye, at når jeg vet om noe slikt, så sier jeg ifra. Ferdig snakka). Sannheten vil uansett en eller annen dag komme frem.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #52
                          Uansett er det dumt å slenge ut udokumenterte påstander på nett. Nå kan man risikere (eller garantere) rykter om hvem som kan ha gjort noe, samt at feil personer blir innvolvert uten at det er dokumentert at noen penger er forsvunnet overhode. Å slenge ut slike påstander uten dokumentasjon er under alle omstendigheter, jævlig dumt. Dette kan gi grobunn for usanne rykter.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9453

                            #53
                            Kanskje ikke det beste tidspunket å komme med denne tråden (tar bla bort tia mi fra å krangle om ulluer). Men når tråden først er her, så er den legitim for ryktene har vært der en stund. Og hvis rykter går for lenge uten å bli dementert, så kan det fort bli en "sannhet" for noen.

                            Jan Jensen sin redegjørelse ser forresten solid ut.

                            Kommentar

                            • Jan Jensen
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jun 2004
                              • 43

                              #54
                              Ytterlig presisering

                              Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                              Kontrollkomiteen som går igjennom dette er selv medlemer i KFL. Dog mener jeg at dette er dyktige personer, så ingen kritikk mot de. Samtidig skal det sies at det HAR forsvunnet penger fra KFL, ikke i år (som jeg vet) men under fjorårets sessong, men at det ble "funnet en løsning på dette". Uansett, så lenge penger har blitt borte, ved at et styremedlem har brukt de på seg selv, så mener jeg at KFLs medlemer, bør få vite dette.

                              Så; Kan styret AVKREFTE at det var en slik episode i fjor?

                              Edit: Legger til en ting til. Jeg kunne godt fortalt store deler av historien (skal ikke påstå at jeg kjenner til HELE). Jeg kunne også fortalt andre historier. Dokumentasjon vil dere aldri få av meg, ettersom jeg uansett ikke kommer til å nevne noen navn/episoder på hva jeg sikter til. Dette vet styret selv. Jeg vil bare at ting skal bli ordnet opp i. Deretter kan det hende jeg vender tilbake til KFL som vanlig medlem.
                              I og med at jeg har ansvaret for økonomien ,vil penger som blir borte alltid være mitt ansvar. I 2007 hadde vi problemer på medlemskapssiden en periode, da arbeidsmengden totalt for denne personen ble for stor og vi fikk etterslep med utsending av medlemskort, jeg har også hørt fra denne personen at noen hadde insinuert at penger var borte. Vedkommende oppfattet det iallefall slik.
                              Etter 3-4 uker hadde vi kommet så ajour det var mulig å komme, og alle rutiner som hadde med penger å gjøre ble endevendt ,og vi kunne konkludere at ikke et øre var på avveier. At noen måtte vente på sine medlemskort beklaget vi sterkt ,men vi har forståelse for at et menneske av og til må kaste inn håndkle når det går utover den jobben man skal leve av
                              Jan
                              Økonomi og medlemskap
                              Last edited by Torolf; 18.11.2008, 04:45.

                              Kommentar

                              • Shrap
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Sep 2005
                                • 95

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av seniorfugl
                                Etter 3-4 uker hadde vi kommet så ajour det var mulig å komme, og alle rutiner som hadde med penger å gjøre ble endevendt ,og vi kunne konkludere at ikke et øre var på avveier.

                                Naah. Skeptisk
                                Bergdølmo - VÅR mann!!!

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2776

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Shrap
                                  Naah. Skeptisk
                                  Hvilken forutsetning har du for å være det?

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Shrap
                                    Naah. Skeptisk
                                    Kom med dokumentasjon hvis du skal fortsette å argumentere for dette. Enten det, eller klapp igjen brødsaksa. Når disse ryktene kommer ut, uten at noen sper på med noen som helst form for fakta så kriminaliserer man alle i sittende styre, samt de som har sittet der de senere åra. Kvalmt!
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Fugla- patriot83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2005
                                      • 1241

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Kvittre
                                      Kjenner jeg blir skikkelig motløs og oppgitt jeg.. For en jævla sippegjeng! Så mange hodeløse vanvittige tolkninger av et regelverk har jeg aldri sett.. fra hjemmestrikka lsk-luer til å ikke kunne dra på kamp med en vennegjeng i redsel for å ikke slippe inn eller at man bortviser folk fordi kfl feltet er fullt. Herregud..Det virker som man MÅÅÅ finne på noe drit, bare for å gjøre det. Egentlig skjønner jeg ikke at dere gidder å være medlemer i heletatt jeg.. styret er jo inkompetent og styres av EN mann og penger forsvinner i hytt og pine og det drives aktiv sensur for alle som mener noe annet enn en moderator og og og...
                                      Get a grip!

                                      HER kjente jeg meg med en gang igjen. Meget godt innlegg, Kvittre!

                                      Det irrasjonelle lenge leve!
                                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                      Kommentar

                                      • Nr.10
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 597

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                        Du kommer jo bare med nye påstander, akurat som rasister gjør, ikke noe holdepunkter, sier mye men enda mer tåke.
                                        Og dette var det beste oppstøtet du klarte og komme opp med?
                                        Last edited by Nr.10; 18.11.2008, 08:53. Begrunnelse: Moderering
                                        Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                                        RÅGG 19116

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2776

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Kom med dokumentasjon hvis du skal fortsette å argumentere for dette. Enten det, eller klapp igjen brødsaksa. Når disse ryktene kommer ut, uten at noen sper på med noen som helst form for fakta så kriminaliserer man alle i sittende styre, samt de som har sittet der de senere åra. Kvalmt!
                                          For å sitere et innlegg fra Sharp som tilfeldigvis lå i cachen min på jobben:
                                          Opprinnelig skrevet av Shrap
                                          Jeg vet ingenting om dette, men blei litt nysjerrig når jeg leste om det i en annen tråd, for de ryktene har jo vært omkring en stund...
                                          Så noen dokumentasjon spørs det vel om vi vil få se fra den kanten.

                                          Kommentar

                                          Working...