Krever granskning av KFLs økonomi

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    Stemmer ikke det knut?
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Jeg var på Årsmøtet og kan bekrefta at penger er borte hvem som har gjort hva vil jeg ikke ut med .. Men kan si så mye som at en betalingsordning er inngått og pengen kommer tilbake.... Styret får legge ut mere om dem føler for og innformere de medlemme som ikke var på møtet.

      Kommentar

      • plantemiddel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2012
        • 806

        Bør ikke underslag politianmeldes?

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9453

          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Stemmer ikke det knut?
          Joa, men tullebukk etterlyser referat fra møtet.

          Kommentar

          • kingkong
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jul 2009
            • 29

            Kunne vel bekreftet at dette har skjedd i årevis. Ikke bare "penger er borte" dette burde ikke dysses ned som vanlig men heller la alle få sannheten om vår alles kjære *** ****** og forumkongen ******.

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5916

              Opprinnelig skrevet av kingkong
              Kunne vel bekreftet at dette har skjedd i årevis. Ikke bare "penger er borte" dette burde ikke dysses ned som vanlig men heller la alle få sannheten om vår alles kjære *** ****** og forumkongen ******.
              For det første synes jeg du kan si litt om formålet ditt med innleggene dine. Hvis man ikke er medlem av KFL, er det ikke bekymring for medlemmenes økonomi som ligger bak. For det andre bør man være forsiktig med å legge ut mer enn man vet i blodrusen. Til nå har du erklært at flere antakelig er involvert og at det har pågått i årevis.

              Med mindre du er ansatt i Kripos (noe jeg tviler sterkt på) kan du overlate en eventuell etterforskning til de som har kompetanse til sånt og spare slarvet. "Slarvkjerringer" finnes det nok av.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • jeykey
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2012
                • 452

                Er det urimelig å kreve revisor heretter da? Ikke er det dyrt heller.
                "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                - Sitat Grusom B

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  I årsmøtepapirene står det at regnskapet for 2012 er gjennomgått av et regnskapsfirma.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Opprinnelig skrevet av kingkong
                    Kunne vel bekreftet at dette har skjedd i årevis. Ikke bare "penger er borte" dette burde ikke dysses ned som vanlig men heller la alle få sannheten om vår alles kjære *** ****** og forumkongen ******.
                    Tja, når det gjelder hva du kan bekrefte eller ikke, så er vel det strengt tatt ikke veldig mye angående KFLs økonomi.

                    Selv satt jeg i kontrollkomiteen for 2011 og det var ingenting som tydet på at penger var blitt borte.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av jeykey
                      Er det urimelig å kreve revisor heretter da? Ikke er det dyrt heller.
                      Alt er relativt. Ville heller brukt en ekstern regnskapsfører for jevnlig bokføring. Vil sannsynligvis ha en like god effekt.

                      Kommentar

                      • jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Alt er relativt. Ville heller brukt en ekstern regnskapsfører for jevnlig bokføring. Vil sannsynligvis ha en like god effekt.
                        Det kan jeg være enig i. Såfremt det er en ekstern person.
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          Jeg gadd ikke å dra på Årsmøtet siden det vanligvis ikke skjer en dritt, og ting tar så jævla med tid pga av folk.

                          Kommer det noen redgjørelse rundt penge-styret? (ordspill)

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            Har hørt rykte om at underslaget dreier seg om 75 000.- tusen.
                            Har hørt rykte om at KFL har betalt boten fra kampen mot Vif, og at kassen til KFL er tom.
                            Noen som kan bekrefte avkrefte dette, er kfl i ferd med å gå konk ??

                            Kommentar

                            • sten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 873

                              Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Har hørt rykte om at underslaget dreier seg om 75 000.- tusen.
                              Har hørt rykte om at KFL har betalt boten fra kampen mot Vif, og at kassen til KFL er tom.
                              Noen som kan bekrefte avkrefte dette, er kfl i ferd med å gå konk ??
                              LSK fikk vel boten på 75.000 kroner. mener det ble sagt at dem hadde god kontroll og viste hvem som hadde vært med på bråket og at dem ville få boten. Mulig KFL har betalt boten for LSK og at dem tar seg av saken videre.Dette vet jeg ingenting om, men er helt sikkert noen andre her som kan svare

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Kfl har ikke betalt bot.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9453

                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Har hørt rykte om at underslaget dreier seg om 75 000.- tusen.
                                  Har hørt rykte om at KFL har betalt boten fra kampen mot Vif, og at kassen til KFL er tom.
                                  Noen som kan bekrefte avkrefte dette, er kfl i ferd med å gå konk ??
                                  Tok en tlf grunnet denne posten.

                                  KFL har aldri brukt en medlemskrone eller noen innsamla midler på bot, og kommer aldri å gjøre det.
                                  KFL er ikke konk.

                                  Kommentar

                                  • UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

                                    Bota blir betalt og det går IKKE utover LSK eller KFL. Det er skrevet sikkert 100 ganger rundt på forumet her. Samme som pyroen ifjor! Slapp av folkens!
                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5916

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Kfl har ikke betalt bot.
                                      LSK skal ikke betale bot. KFL skal heller ikke betale bot. Og som nevnt utallige steder her; Boten blir betalt.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Jeg gadd ikke å dra på Årsmøtet siden det vanligvis ikke skjer en dritt, og ting tar så jævla med tid pga av folk.

                                        Kommer det noen redgjørelse rundt penge-styret? (ordspill)
                                        Det er blitt redegjort for dette i årsberetningen som er for medlemmene og som kunne hentes på LSK-Shop'n eller ble utdelt på årsmøtet. Referatet fra årsmøtet vil sikkert ha noen punkter rundt dette, regner med at referatet vil bli lagt ut elektronisk.
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9453

                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Det er blitt redegjort for dette i årsberetningen som er for medlemmene og som kunne hentes på LSK-Shop'n eller ble utdelt på årsmøtet. Referatet fra årsmøtet vil sikkert ha noen punkter rundt dette, regner med at referatet vil bli lagt ut elektronisk.
                                          Du veit hvor jeg bor. Tror du jeg orker å dra på shoppen for morro?

                                          Tror det blir sånn at den som vil ha referat/anna finere ord, tar kontakt, så får'n det. Kommer mer info etterhvert. Ække ferdig.

                                          Kommentar

                                          Working...