Herregud noe så pinlig. En forferdelig dag for alle som er glad i riktig lag. MEN! Brann var ekstremt effektive, og resultatet var utvilsomt flatterende. Vi skal ikke glemme at vi faktisk hadde like mange, om ikke flere sjanser, og at disse var like store. Jeg telte seks eller sju 100-sjanser. At Misund ikke lenger er god nok visste vi jo fra før av, men det er jo trist at dette sannsynligvis ble hans sorti, han hadde fortjent bedre. Mange enkeltspillere var rett og slett bedritne, men vi hadde uansett ikke fortjent å tape så mye. Synd for oss, fint for Bergen. Når alt kommer til alt er Brann muligens det laget det gjør minst vondt å tape så stygt for. Men som sagt, dette hadde vi ikke fortjent.
Dette hadde vi faen ikke fortjent!
Collapse
X
-
Dety er en ting som iriterer meg, Brann var faen meg ikke 4 mål bedre enn oss....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLA -
og hvorfor i H"%#%!$ ble ikke powell byttet inn??
og når resultatet så så mørkt ut 10-15 minutter ut i 2. omgang... ja.. da er det bare å få på Eirik JansenLSK 4 everKommentar
-
Re: Dette hadde vi faen ikke fortjent!
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Herregud noe så pinlig. En forferdelig dag for alle som er glad i riktig lag. MEN! Brann var ekstremt effektive, og resultatet var utvilsomt flatterende. Vi skal ikke glemme at vi faktisk hadde like mange, om ikke flere sjanser, og at disse var like store. Jeg telte seks eller sju 100-sjanser. At Misund ikke lenger er god nok visste vi jo fra før av, men det er jo trist at dette sannsynligvis ble hans sorti, han hadde fortjent bedre. Mange enkeltspillere var rett og slett bedritne, men vi hadde uansett ikke fortjent å tape så mye. Synd for oss, fint for Bergen. Når alt kommer til alt er Brann muligens det laget det gjør minst vondt å tape så stygt for. Men som sagt, dette hadde vi ikke fortjent.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Men hvordan går det med Pål Steffen?? Svaret får vi helt sikkert i morgen... Forøvrig setter jeg en krone på at Powell starter til søndag mot VIF. Trenger en som girer opp resten av gjengen... Men jeg er helt enig, vi var gode i store deler av kampen og fortjente mye bedre.. Misund har forhåpentligvis spilt sin siste kamp da...Kommentar
-
Det hjelper liksom så lite å kaste innpå JPW når ting går oss litt imot..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenDety er en ting som iriterer meg, Brann var faen meg ikke 4 mål bedre enn oss....
Men håper guttene deres er så revansjesugne nå at det går ut over pakket fra Oslo Øst til helgen. Slå dem sønder og sammen så blir både dere og vi kjempefornøyde.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FiremanOpprinnelig skrevet av Håkon HenriksenDety er en ting som iriterer meg, Brann var faen meg ikke 4 mål bedre enn oss....
Men håper guttene deres er så revansjesugne nå at det går ut over pakket fra Oslo Øst til helgen. Slå dem sønder og sammen så blir både dere og vi kjempefornøyde.
Tar dere neste år! :PKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kanari guttog hvorfor i H"%#%!$ ble ikke powell byttet inn??
og når resultatet så så mørkt ut 10-15 minutter ut i 2. omgang... ja.. da er det bare å få på Eirik Jansen
Mifsud og Korèn var de to klart beste for oss. Sundgot og Wehrman var de to dårligste.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RSPTakk for det, Fireman ! Alt settes nå inn på at vi skal banke Enga på søndag, både på banen og tribunen ! VIF har ikke imponert spillemessig hittil i sesongen, og jeg mener at oppgaven er overkommelig..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av AlexBergenOpprinnelig skrevet av RSPTakk for det, Fireman ! Alt settes nå inn på at vi skal banke Enga på søndag, både på banen og tribunen ! VIF har ikke imponert spillemessig hittil i sesongen, og jeg mener at oppgaven er overkommelig..LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FiremanOpprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av AlexBergen
Dere banker Enga, og vi vinner over Start. Dermed e SK Brann på topp!
Nei AlexBergen, viste du ikke at Uwe Rösler og LSK har planlagt å tape mot enga KUN for å plage deg?LSK FOR GULL 2006Kommentar
Kommentar