Allmøte i KFL tirsdag 18. nov kl 19 på Martins
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
PetterKommentar
-
PetterKommentar
-
SKF skulle LSK fortsatt prate mere om og ha et møte med "lederne" i "SKF" om ogsen de skulle fremstå neste sesong.
Tilgi meg hvis jeg tar feilKommentar
-
Kommentar
-
Hvis vedkommende er utestengt fra Åråsen, iflg LSKs tribuneregeler anno 2009, blir vel det neppe en problemstilling. Hvis vedkommende derimot er utestengt fra KFL vil man kunne stå/sitte på en annen tribune, så fremt man ikke fremstår som ultras eller casuals.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
klart du kan!
føler egentlig det svaret sier seg selv.
1: alternativet til og ikke være på bortetribunen er og sitte sammens med bortelagets supportere, eller mixed zone. ikke akkurat gromt.
2: jeg er sammen med LSK og er der for og heie på LSK! hvor hører man hjemme på en bortebane da? jo på bortesupporterdelen.
3: dessuten så regner jeg med at ultras blir og finne på bortetribunen til neste år, noe jeg ser frem til! flinke både visuelt og verbalt!!
Jeg håper medlemmene fra UFC og MB også blir å finne på KFL-feltet neste år. Ikke bare sammen med KFL på bortebane...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Du kjenner nok ansiktet mitt godt (uten negative tilknytninger), men jeg ønsker ikke og stå opp her med fullt navn eller med bilde. grunnen til det er at da vil jo folk jeg står med på martins/feltet få mine meninger (i andres øyne), og det er jo ikke heldig. (man veit jo hvordan jungelparagrafen fungerer)."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Du kjenner nok ansiktet mitt godt (uten negative tilknytninger), men jeg ønsker ikke og stå opp her med fullt navn eller med bilde. grunnen til det er at da vil jo folk jeg står med på martins/feltet få mine meninger (i andres øyne), og det er jo ikke heldig. (man veit jo hvordan jungelparagrafen fungerer).Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg kan love deg at sist jeg var på Martins var jeg den som ble mobbet for "kanarifrøkner-tråden" min. Det lever jeg godt med. Har en tatt et valg eller driti seg ut, så får en stå for det."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar