Keeperproblem?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #21
    Ikke så mye å tilføye, annet enn at jeg håper inderlig at Jansen får sjansen nå.
    Skulle vel hatt den med en gang Müller ble skadet, men det er historie.

    Og det blir en stadig større gåte hvordan LSK kunne signere ny kontrakt med Misund i fjor...
    Knurr...

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #22
      Jansen står i kveld, skriver RB. Trolig blir også Misund sykmeldt, og det åpner for Claus mot pEnga.
      Ellers sitter Koren og Mifsud på benken fra start mot Strømmen. JP kommer inn, trolig også Myklebust - men det kan også være duket for Powell og Gilbert sammen på topp.

      mvh
      perta
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #23
        Synes det er råttent å henge ut Misund etter en dårlig kamp. Han er ikke like god som han var i f.eks. 2001, men han gjorde da en grei kamp mot Ham Kam, gjorde han ikke? Det var MANGE som spilte langt under pari mot Brann, ikke bare Misund (og, ja; jeg er enig i at han er over toppen).

        Allikevel kan jeg ikke annet enn å si meg enig i at enten en gammel tysker eller en ung nordmann bør spille neste kamp. Synes også flere burde byttes ut etter forrige match, men det er en annen sak...

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #24
          Nå er det vel ikke helt riktig å påstå at vi henger ut Misund etter én dårlig kamp. Såvidt jeg husker er det flere av de som har utrykt sin misnøye nå, som også gjorde det samme i fjor høst.
          Men det er vel heller ikke mange som er uenige i at Misund en stund var landets desidert beste andrekeeper.

          Men det man virkelig kan stille et spørsmålstegn ved er om det er riktig å satse på en keeper som er mer enn halvskadet, fremfor en junior som ihvertfall er frisk.
          Knurr...

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #25
            Desidert mest lojale andrekeeper er vel mer presist. Misund kan ikke fortsette å stå så lenge han både er skadd og aldri kommer til å lære seg å opptre stødig i feltet. Gi ham jobb som keepertrener og behold ham i klubben, det har han fortjent for lang og tro tjeneste, men keeperdagene hans bør snart være forbi.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • GulMakt
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 115

              #26
              Opprinnelig skrevet av Sem
              Synes det er råttent å henge ut Misund etter en dårlig kamp. Han er ikke like god som han var i f.eks. 2001, men han gjorde da en grei kamp mot Ham Kam, gjorde han ikke? Det var MANGE som spilte langt under pari mot Brann, ikke bare Misund (og, ja; jeg er enig i at han er over toppen).

              Allikevel kan jeg ikke annet enn å si meg enig i at enten en gammel tysker eller en ung nordmann bør spille neste kamp. Synes også flere burde byttes ut etter forrige match, men det er en annen sak...
              Mot Ham-Kam fikk han vel ikke akkurat like mange utfordringer som mot Brann, og som han trolig vil få mot Vif. Misund er en god keeper, men som du/dere sier, desverre "over the top". Hans store svakhet er høye baller, men han er fortsatt reaksjonssterk som få. Mot Søpla vil det desverre bli mange høye baller, de spiller mye på akkurat det. Er Jansen god nok for å trene med A-laget så ung bør han få sjansen fra start mot Vif. Hadde vært råtøft om han sto en kjempekamp

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #27
                RB skriver at Reitmaier nå er spilleklar, men at det fortsatt er usikkert om han kan spille allerede i kveld.



                mvh
                perta
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #28
                  Jeg forstår at Uwe vil ha en rutinert keeper nå som Heinz er skadet. Men å la en 41-åring stå i mål fremfor unge lovende Eirik Jansen er en skandale. La Jansen stå mot Strømmen, og om han ikke driter seg ut i den kampen, vil jeg gjerne se han mot enga den 22.mai. Iker Casillas ble jo fast når han som 17-åring måtte spille etter en lignende skadesituasjon i real madrid. Og hvem der angrer på å satse ungt nå?
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • Hertis
                    I karantene
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 173

                    #29
                    Enig Hoyt, Jansen fortjener en sjanse

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #30
                      Støttes..jansen bør få spille.

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #31
                        Dersom Uwe mener at Reitmaier er bedre enn Jansen i den akutte krisen vi er i, så må selvfølgelig Reitmaier også få spille mot Strømmen - dersom han er klar.
                        Det er lite klokt og ikke bruke en slik mulighet til å bli kjent med lagkameratene i kampsituasjon.
                        Synes jeg.

                        mvh
                        perta
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #32
                          Spilte han og hvordan var gamle mann? :lol:

                          Kommentar

                          • Baron
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Nov 2003
                            • 187

                            #33
                            Jansen sto i mål, uten og imponere noe spessielt...
                            Baron!

                            Kommentar

                            Working...