SVIKTET: Uwe Rösler følte seg sviktet av spillerne etter kollapsen. Dermed bar det rett av sted til trening
Spillerne måtte trene natt til 17. mai
Collapse
X
-
-
Det er ting som dette som gjør at jeg får trua på at Uwe kan gjøre LSK til et topplag. Herlig å se at slike pinlige kolapser får konsekvenser for spillerne, på den måten sendes det ut et signal om at kun 100% innsats holder for å få spille...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Det er ting som dette som gjør at jeg får trua på at Uwe kan gjøre LSK til et topplag. Herlig å se at slike pinlige kolapser får konsekvenser for spillerne, på den måten sendes det ut et signal om at kun 100% innsats holder for å få spille...
Nå skal vi stoppe Strømmen, så skal vi knuse deffensive kjedelige VIF.Kommentar
-
Dette er beviset på at noe stort er på vei, Uwe er en tøff jævel som vet hva som må til for å få resutater,
Et nytt regime er på plass..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Dette er beviset på at noe stort er på vei, Uwe er en tøff jævel som vet hva som må til for å få resutater
mvh
perta - fortsatt hoderystende til at Misund ikke ble sykemeldt forrige uke.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaMen jeg er generelt tvilende til om fysisk avstraffelse hjelper i lengden....Kommentar
-
LSK straffetrening midt på natta er nå også blitt "godt stoff" i Sverige. Først ute med å omtale det er text tv til SR (sveriges svar på NRK)
Klikk inn på side 311.
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Hadde dem bare godt av...når man tjener 500000 - 1000000 i året fortjener dem et par timer overtid i blantKommentar
-
Enig med folket over - dette har de bare godt av! Eller som Hoff sa på Tv2 idag: Vi i LSK var de første som innførte trening på dagtid og nåinnfører vi natt treninger!!!! Hoff`ern sier mye morsomt om rartKommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisEnig med folket over - dette har de bare godt av! Eller som Hoff sa på Tv2 idag: Vi i LSK var de første som innførte trening på dagtid og nåinnfører vi natt treninger!!!! Hoff`ern sier mye morsomt om rartKommentar
-
"... og nå innfører vi natt treninger." hehehe, noen ganger får jeg lyst til å kvele han litt, mens andre ganger så ler jeg så jeg griner.
Enig med du!!!! Denne gang ler jeg rått!!!Kommentar
-
Kommentar