Brenne ja til Odd (VAR: Brenne på vei til Odd)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3492

Opprinnelig skrevet av Del Portro
    Jeg tror han vil blomstre neste sesong, og det er synd om han ikke spiller for oss da. Brenne er god når han får være god. Lukter en ny Trond Olsen-historie her, og enda en blemme fra ledelsen.
    Om Brenne blomstrer neste sesong avgjør han selv. Jeg vil heller si at Brenne er god når han VIL være god. Det er Brenne's vilje til å jobbe for laget som har skuffet meg mest, og grunnen til at jeg ikke har noe problem med å selge han.

Ser man på statestikken så har en spiller som Essediri 3 assist på 931 min. mens Brenne har 1 mål og 2 assist på 1547 min. og det er få her inne som er villig til å gi Essediri en ny sjanse. Får vi opp imot 5 mill. for Brenne så er det et røverkjøp vi ikke har råd til å gå glipp av.

Når det gjelder Trond Olsen, så er det langt ifra sikkert at han hadde blomstret om han hadde blitt på Åråsen. I motsetning til Brenne så fikk vel TO aldri sjansen, samt at han passet ikke inn i diamanten til Uwe.

Solli og Helstad gikk fra flopper i RBK til "totalforvandling" i Brann. Så kan må jo lure på om det er fordi de har vært dårligere fotballspillere eller om det har noe med RBK å gjøre. Selv om det ikke er sammenlignbart, og Brenne ikke har vært stabilt god, stiller jeg allikevel spørsmålet. Det handler om å få maksimalt ut av både laget og hver enkelt spiller, noe Berg har vært veldig klar på siden han tok over.
    Jeg synes sammenligningen er veldig bra. Solli og Helstad hadde nok ikke blitt totalforvandlet i RBK, og da var overgangene til Brann 'riktige'. Om overgangen går igjennom, så blir det feil å si at Brenne ville hatt samme suksess i LSK som han evt. får i Odd.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

forskjellen på solli og helstad kontra brenne er at de to passer bedre i 4-4-2. Spesiellt helstad.
      Når det gjelder brenne så har han fått sjangsen til å spille i sin posisjon i 4-3-3 så jeg tviler på om han kommer til å bli noen høydare i odd.

Kommentar

• Del Portro
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2008
        • 115

Jeg mener Olsen og Brenne har blitt ødelagt av norske fotballillusjoner, der det har vært et tryggere valg å benke en spiller som feiler et par ganger defensivt enn en som ikke bidrar noe offensivt.

For Brennes del kan det virke som Nordlie har tenkt mer på å plassere han der han gjør minst skade defensivt. Han har blitt satt flere ganger som spiss og kant. Brenne har siden starten nærmest blitt plassert fra kamp til kamp, og ikke der han har de samme naturlige forutsetningene for å bli virkelig god, verken stabilt eller i sin rolleferdighet. Det er viktig å være nygjerrig, åpen og se mulighetene framfor å se bare et system - alle ferdigheter Nordlie har manglet. I idretten er det alltid utøveren selv som videreutvikler seg, mens treneren må skape best mulig forutsetninger for at det skal skje.

Jönsson er et godt eksempel på det jeg beskriver. En som er "nygjerrig" og får ut potensialet i laget. Somen var elendig i Odd, men framgangen tjue mil nordøstover til Nadderud hadde aldri skjedd om han ikke var av det kaliberet i utgangspunktet. Han var åpen for at Somen blei flytta fra kant og inn sentralt, der han ble dobbelt så god. Keller ble høyreback. Alanzinho ble ikke ofra til tross for det defenisive og "startproblemer".

Dersom treneren hadde fått bestemme hadde vi kanskje ikke fått sett Boklöv-stilen i skihopping, Borg-stilen i tennis, Fosbury Flop-stilen i langrenn og Alanzinho-måten å utdøve kantrollen på.

Nordlie hadde garantert aldri gitt en spiller som Alanzinho tillit. Men at én klubb og én trener ikke klarer å få ut potensialet til en spiller, betyr ikke at Brenne har blitt noen dårligere fotballspiller mens han har vært her, eller at Alanzinho hadde vært en dårlig spiller. Derimot har de ikke fått mulighet til å ta i bruk og videreutvikle de kvalitetene de "alltid" har hatt i seg. I tillegg har i år den offensive samhandlingen sviktet ofte, nesten i større grad enn det har vært Brenne som har spilt svakt, sikkert på grunn av lite samsvar mellom ferdigheter og posisjon og vingling i uttakene.

Det er viktig å ha enkeltspillere som er gode i enkelte delferdigheter, enn at de må være med begge veier. Dette er mye mer vektlagt i utlandet. Det er bare å se hvordan de beste fotballnasjonene driver. Min mening er at med denne rolletekningen er det lettere å få et bedre lag enn at man skal forvente å ha "Lampard-spilleren" tilgjengelig. Dette har jeg på følelsen av har forspilt Brennes sjanse. Vi kunne sikkert funnet og stilt med enda en midtbanespiller med defensive gener. Ville midtbanen vår automatisk blitt bedre av den grunn?

Av de sentrale midtbanespillerne mister vi et offensivt aspekter ved en Brenne-avgang, eller en som i alle fall kan være det. Å hente en ny spiller i den rollen til den prisen Sportsklubben kan legge seg nå om dagen, er nesten utopi. Derimot: rendyrk Brenne og vi har en landslagsspiller! Av Bjørkøy, Arnarsson og Søgård er det vel liten tvil om at Brenne er den mest verdifulle av dem, både ut i fra ferdigheter, alder og sett til resten av midtbanen. Det er synd om han ikke får ett år til på seg.
        Kall meg subjektiv eller hva man vil.

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Jeg mener Olsen og Brenne har blitt ødelagt av norske fotballillusjoner, ...
          Mye klokt i dette innlegget, men noe av problemet til LSK de siste par åra har vært nettopp mangel av en stabil venstrekant. Derfor har blandt annet Brenne blitt en del "feilplassert" og følgelig ikke fått utnyttet sitt potensiale.
          Så kan en jo diskutere hvem som har skylda for den manglende venstrekant.

Jeg er forøvrig enig i at et salg av Brenne til < 5 mill nå fort kan vise seg å bli en dårlig handel for klubben.
          Så kan en jo diskutere hvem som har skylda for at økonomien plutselig har blitt så dårlig.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

LSK har vist seg alt annet enn dyktige til å finne spillere som gjør suksess før lang tid har gått. Det skjedde både med Koren, Occean, Wehrman, og Mifsud hadde antagelig heller ikke fått spille i andre serierunde for tre år siden (og forstatt) hadde det ikke vært for Powells skade. Bjørkøy var sjanseløs til høsten kom. Så spørs det om Brenne er en dårlig spiller eller har det stemt dårlig for han i LSK 'i begynnelsen'? Jeg går mest for det siste, all den tid han også har vist at han er god nok.

Å ikke informere spilleren er amatørmessig. Selvsagt er jeg mottakelig for hvorfor han bør selges også, men likevel mangler jeg å se en rød tråd i det som gjøres i Sportsklubben for tida. Med Berg håper jeg det vil komme.
            Og akkurat det første stinker av dårlig innkjøring, for få gode vinterkamper/turneringer. Gode treningsresultat gir gjerne en god sesong og et samkjørt lag. Det hadde vi IKKE i 2008. Vintertreningen må taes mer på alvor. Vil vi bli bedre enn de andre, drit i La Manga. Evt kombiner det med et langt opphold i Brasil el likn. Turnering i Tyskland var også bra under der Uwe. Dra til et sted med fotballkultur, der ikke alle andre drar.

Er forøvrig utrolig skuffet over Brenne. Der har vi i sannhet en kar som ikke har fått ut et brøkdel av sitt potensiale, og det skyldes først og fremst innstilling og manglende hjerte. Det skal ikke ha SÅ innmari jævli mye å si hvor man blir brukt på et lag. Det skal gå an å gjøre en god figur for det vha sin egen personlige stolhet og yrkesære. Hvis vi har bedre alternativer i kikkrten: selg selg selg. Hvis vi ikke har noen nye, offensive midtbanemenn på gang: Tving latsabben til å gjøre i det minste en anstendig sesong for arbeidsgiveren og fansen, slik at man kan få igjen det man gav. Å selge med tap er dårlig butikk.
            Last edited by Hamburg & Kanari; 26.11.2008, 02:27.
            LSK Norges beste lag

Kommentar

• Spntneous
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 1990

Tradisjonen tro vil vel innkjøpsgjengen kjøpe enda fler rutinerte (les: tilårskomne) spillere på brannskadesalg, samt selge de som - brukt riktig - har potensiale.
              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Og akkurat det første stinker av dårlig innkjøring, for få gode vinterkamper/turneringer. Gode treningsresultat gir gjerne en god sesong og et samkjørt lag. Det hadde vi IKKE i 2009.
                Pokker. Vet du noe mer om hvordan TL-sesongen vil uttarte seg? Vil det likevel bli noe å glede seg til? Eller blir det 2008 omigjen? Og ikke minst; Blir Brenne solgt?

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

Behold Brenne og bruk han heller riktig.
                  Men det må tenkes mye "penger" for tiden, men det må ikke tenkes så mye penger at det sportslige blir en sidefaktor, for vi har ikke råd til en dårlig sesong til nå. Så dette kan sikkert være en vanskelig vurdering.
                  Hvis Brenne brukes riktig anser jeg muligheten for at han skal kunne gjøre det bra som ganske god, hvis så også skjer er mulighetene der for å oppnå et enda bedre salgsresultat ved et event salg (sommervinduet)
                  Men så er det noen som skal vurdere dette, og den jobben er jeg glad det ikke er jeg som har for tiden.
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• MartinRE
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2008
                    • 738

Sorry for det første innleget mitt i dette forumet .
                    Skrev litt før jeg tenkte, men meningen min er at Brenne både har blitt brukt feil og at han egentlig aldri har vært god nok. Han koster klubben mye nå, så jeg tror et evt. salg hadde vært greit. Men igjen sorry...Skrev litt fort..:neutral:
                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• aro1996
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Aug 2007
                      • 1

Det er mange som mener at Brenne ikke har blitt brukt riktig, men en god spiller presterer vel nogenlunde uansett hvor han blir brukt !? Dårlige pasninger og dårlige mottak, pluss at han er tung i kroppen, mener nå jeg..

Kommentar

• Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

Opprinnelig skrevet av aro1996
                        Det er mange som mener at Brenne ikke har blitt brukt riktig, men en god spiller presterer vel nogenlunde uansett hvor han blir brukt !? Dårlige pasninger og dårlige mottak, pluss at han er tung i kroppen, mener nå jeg..
                        At han har dårlige pasninger og dårlige mottak, er tung i kroppen og til tider ser uinspirert/lat ut kan jo skyldes feil plassering. Det er ikke snakk om å bli brukt feil en kamp en gang i blant, men så og si hver eneste kamp siden han kom til LSK. Da kan det hende motivasjonen og lysten gradvis blir dårligere, og som følge av det blir formen og ferdighetene dårligere.
                        At Simen Brenne er en meget god fotballspiller har han bevist flere ganger, men han som andre trenger tillit og selvtillit for å kunne prestere...

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Folke
                          At han har dårlige pasninger og dårlige mottak, er tung i kroppen og til tider ser uinspirert/lat ut kan jo skyldes feil plassering. Det er ikke snakk om å bli brukt feil en kamp en gang i blant, men så og si hver eneste kamp siden han kom til LSK. Da kan det hende motivasjonen og lysten gradvis blir dårligere, og som følge av det blir formen og ferdighetene dårligere.
                          At Simen Brenne er en meget god fotballspiller har han bevist flere ganger, men han som andre trenger tillit og selvtillit for å kunne prestere...
                          Nå slipper vi og snakke noe mere om dette , Simen sitter i kveld i møte med Odd ledelsen og blir han enig om sin personlige kontrakt er han Odd spiller i morgen...Nevner at alle klubbene i tippeligaen har hatt muligheten til å by på han men iom hans dårlige rykte er det bare Odd som beit på snøret(det sier vel litt) har også hørt at ca 2 mill av pengene vi får fra han skal brukes på 2 stk meget spennende unge spillere....... Jeg sier som FFK fansen, takk FÅR alt Simen og lykke til.

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

Som en dårlig, elendig og latterlig aksjespekulasjon, kjøp dyrt og selg mens det er på bunn!!!!
                            faen heller gi mannen den trening og tillit han trenger for å komme seg i bedre form, la han spille på riktig plass på laget i vårsesongen og selg heller i sommervinduet til en skikkelig sum!
                            her har vi selv...... ved lengre tids feilbruk ordna dumpepris på denne spilleren, fiks dette før salg. kortsiktig tenking?
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                              Som en dårlig, elendig og latterlig aksjespekulasjon, kjøp dyrt og selg mens det er på bunn!!!!
                              faen heller gi mannen den trening og tillit han trenger for å komme seg i bedre form, la han spille på riktig plass på laget i vårsesongen og selg heller i sommervinduet til en skikkelig sum!
                              her har vi selv...... ved lengre tids feilbruk ordna dumpepris på denne spilleren, fiks dette før salg. kortsiktig tenking?
                              Nå kan man jo si det om alle spillerne i stallen egentlig, at det er dumt å selge på "bunn"... men de spillerne som ikke er gode nok kan vi rett og slett gi bort(evt selge billig, men tviler på at noen gidder å kjøpe så mange av de som ikke er gode nok, hvertfall med tanke på de skyhøye lønningene enkelte har), for å spare utgiftene eller åpne for nye og billigere spillere. Men å tuppe spillere med potensial ut av døren for minus 3-4 mill er jo rett og slett idioti..!

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Opprinnelig skrevet av Rovfugl

Tilfeldig at jeg quoter akkurat ovennevnte innlegg, men jeg trenger hjelp til å sette opp et regnestykke.. For jeg oppfatter at svært mange her inne vil beholde Brenne, vil gi Kiesen en ny sjanse og sikkert også Marius J.

Da blir mitt spørsmål følgende: Hvilket budsjett skal bære de enerome kostnadene vi pådrar oss for rådyre spillere som ikke skaper "inntekter" for klubben? Med "inntekter" mener jeg at disse ikke bidrar til suksess på banen, enten fordi de presterer for dårlig i eller er langtidsskadet.

Problemet er generelt, men er blitt veldig aktualisert i den perioden vi går inn i nå. 2009 og 2010 kommer til å bli svært smertefulle som en følge av finanskrisen.
                                * I verste fall får kanskje noen av LSKs sponsorer trøbbel og må trekke seg ut av avtalen i løpet av de nærmeste månedene?
                                * Trolig har det aldri vært vanskeligere å skaffe nye sponsorer, noe LSK må klare i løpet av vinteren uansett.
                                * Kanskje selger vi også færre sesongkort neste år som en følge av at folk får dårligere råd...?
                                Osv, osv..

LSK er i en ekstremt presset situasjon rent økonomisk, noe de også var før følgene av finanskrisen ble så tydelige som de er nå.
                                Defor støtter jeg klubben når de nå leter med lupe etter kostnadsbesparende "tiltak".
                                At de også våger å sette problemet med langtidsskadde spillere på dagsorden viser at LSK fortsatt tør gå foran i saker som nødvendigvis ikke gjør dem mer populære, men som er svært viktig for alle norske klubber.
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                  Tilfeldig at jeg quoter akkurat ovennevnte innlegg, men jeg trenger hjelp til å sette opp et regnestykke.. For jeg oppfatter at svært mange her inne vil beholde Brenne, vil gi Kiesen en ny sjanse og sikkert også Marius J.

Da blir mitt spørsmål følgende: Hvilket budsjett skal bære de enerome kostnadene vi pådrar oss for rådyre spillere som ikke skaper "inntekter" for klubben? Med "inntekter" mener jeg at disse ikke bidrar til suksess på banen, enten fordi de presterer for dårlig i eller er langtidsskadet.

Problemet er generelt, men er blitt veldig aktualisert i den perioden vi går inn i nå. 2009 og 2010 kommer til å bli svært smertefulle som en følge av finanskrisen.
                                  * I verste fall får noen av LSKs sponsorer trøbbel og må trekke seg ut av avtalen i løpet av de nærmeste månedene?
                                  * Trolig har det aldri vært vanskeligere å skaffe nye sponsorer, som også LSK må klare i løpet av vinteren.
                                  * Kanskje selger vi også færre sesongkort neste år som en følge av at folk får dårligere råd...?
                                  Osv, osv..

LSK er i en ekstremt presset situasjon rent økonomisk, noe de også var før følgene av finanskrisen ble så tydelige som de er nå.
                                  Defor støtter jeg klubben når de nå leter med lupe etter kostnadsbesparende "tiltak".
                                  At de også våger å sette problemet med langtidsskadde spillere på dagsorden viser at LSK fortsatt tør å gå foran i saker som nødvendigvis ikke gjør dem mer populære, men som er svært viktig for alle norske klubber.
                                  Alle skjønner at LSK må ta grep for å kunne fortsette toppfotballsatsningen. Men det gjelder å ta de riktige grep.. Om de beste spillerne blir borte ender vi jo opp med en ny elendig sesong, som igjen gir enda dårlige inntekter. At spillere som har hvert skadd i 1-2 år kommer inn under lupen til økonomi avdeling skjønner jeg, men at en spiller som Simen Brenne vurderes solgt med tap skjønner jeg ingen ting av. Tar du for deg stallen til LSK er det mange som ikke har gjort seg fortjent til å være en del av stallen til LSK (mulig Brenne også i forhold til det han har vist største delen av perioden i klubben). Men det er veldig mange spillere som rett og slett ikke er i nærheten av å være gode nok, hverken for LSK eller noen av de andre klubbene i eliteserien som har ambisjoner om å kjempe i toppen.. Spillere som er langt under nivået Simen Brenne har vist at han innehar om han blir brukt riktig.. Selvfølgelig er nevnte Brenne med sin høye lønn ett lett bytte for de som styrer regnskap, men når vi hører hva andre i klubben tjener kan jeg ikke skjønne annet enn at det burde være mulig å spare store penger på andre tiltak.

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Alle skjønner at LSK må ta grep for å kunne fortsette toppfotballsatsningen. Men det gjelder å ta de riktige grep.. Om de beste spillerne blir borte ender vi jo opp med en ny elendig sesong, som igjen gir enda dårlige inntekter. At spillere som har hvert skadd i 1-2 år kommer inn under lupen til økonomi avdeling skjønner jeg, men at en spiller som Simen Brenne vurderes solgt med tap skjønner jeg ingen ting av. Tar du for deg stallen til LSK er det mange som ikke har gjort seg fortjent til å være en del av stallen til LSK (mulig Brenne også i forhold til det han har vist største delen av perioden i klubben). Men det er veldig mange spillere som rett og slett ikke er i nærheten av å være gode nok, hverken for LSK eller noen av de andre klubbene i eliteserien som har ambisjoner om å kjempe i toppen.. Spillere som er langt under nivået Simen Brenne har vist at han innehar om han blir brukt riktig.. Selvfølgelig er nevnte Brenne med sin høye lønn ett lett bytte for de som styrer regnskap, men når vi hører hva andre i klubben tjener kan jeg ikke skjønne annet enn at det burde være mulig å spare store penger på andre tiltak.
                                    At Brenne selges etter ditt ressonnement er helt naturlig og ditto riktig. Han koster mye i drift, leverer minimalt på banen og har i tillegg salgsverdi på 5 mill.

Ta penga og løp som F!
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      At Brenne selges etter ditt ressonnement er helt naturlig og ditto riktig. Han koster mye i drift, leverer minimalt på banen og har i tillegg salgsverdi på 5 mill.

Ta penga og løp som F!
                                      Men helt sikkert mye å bidra med under Henning Berg. Om han kommer tilbake i gammelt slag og havner på landslaget kan laget nyte godt av han, samt at klubben mest sansynlig vil få mer penger for han.. Og ikke minst tjene mye mer penger om laget gjør det bra!
                                      Men ja jeg ser at penger er penger og at 5 mill for Brenne er mest sansynlig 5 mill mer enn hva man vil få for de jeg mener burde "selges"! Håper bare at de sportslige ambisjonene ikke blir glemt oppi alt dette snakke om krise og spare penger!!!

Kommentar

• superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

Men helt sikkert mye å bidra med under Henning Berg. Om han kommer tilbake i gammelt slag og havner på landslaget kan laget nyte godt av han, samt at klubben mest sansynlig vil få mer penger for han.. Og ikke minst tjene mye mer penger om laget gjør det bra!
                                        Men ja jeg ser at penger er penger og at 5 mill for Brenne er mest sansynlig 5 mill mer enn hva man vil få for de jeg mener burde "selges"! Håper bare at de sportslige ambisjonene ikke blir glemt oppi alt dette snakke om krise og spare penger!!!
                                        Det er ingen konflikt mellom den sportslige satsingen og ett evt salg av Brenne. Brenne har bidratt med fint lite i positiv retning de siste 2 årene. I beste fall har han potensiale, men å betale 5 mill (som er alternativkosten) for potensiale han ikke har vært i nærheten av å vise på 2 år er svindyrt.
                                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Det er ingen konflikt mellom den sportslige satsingen og ett evt salg av Brenne. Brenne har bidratt med fint lite i positiv retning de siste 2 årene. I beste fall har han potensiale, men å betale 5 mill (som er alternativkosten) for potensiale han ikke har vært i nærheten av å vise på 2 år er svindyrt.
                                          Ja sant det! Men 5 millioner er "småpenger" med tanke på alle spillerne i troppen LSK kunne og burde klart seg uten... Ja til en bedre drift av klubben, ja til en opprydding i stallen og ja til nye unge (billigere) spillere med ett større videresalgspotensial.. Men nei til å selge spillere med potensial så lenge det ikke går i pluss!

Kommentar

Working...