CD fra 1995

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    CD fra 1995

    I årets første utgave av Humbug og Kanari var det et intervju med trubadurene Øyvind og Egil.
    Der ble det nevnt at de forsatt hadde 200 eksemplarer av den første cden deres fra 1995 igjen og at disse skulle selges på Åråsen og Martins utover sesongen.
    Har dette salget startet egentlig???
    Svært interesert og få skaffet meg en sånn cd
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Re: CD fra 1995

    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
    I årets første utgave av Humbug og Kanari var det et intervju med trubadurene Øyvind og Egil.
    Der ble det nevnt at de forsatt hadde 200 eksemplarer av den første cden deres fra 1995 igjen og at disse skulle selges på Åråsen og Martins utover sesongen.
    Har dette salget startet egentlig???
    Svært interesert og få skaffet meg en sånn cd
    Det har ikke det. Skal mase på de, så de får tatt med seg disse til standen vår.

    Petter

    Kommentar

    • Lillestrøm Kirke
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 1470

      #3
      De solgte CD'er fra scenen på Martins på Kick-off eller seriestart. Kanskje de er utsolgt ?
      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7056

        #4
        Aaah. Den CDen hjalp meg gjennom tunge stunder hver søndag på hybelen i England der jeg studerte. Når det er sagt var kvaliteten så som så... men top marks for effort!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Det hadde vært flott om de hadde det til salgs på søndag, sikkert en god dag og selge generelt også
          Er den eneste jeg mangler i samlingen så den skulle jeg gjerne ha hatt! 8)

          Kommentar

          • Laksen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 287

            #6
            Noen som har en oversikt over hvor mange CDer som er sluppet? (av interesse for oss kanaris selvsagt)
            Og gjerne hvor en kan få tak i dem?

            Vet de har en singel på LSK-shopen, men den horrible portoen gjør det uaktuelt å legge inn bestilling på den.
            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

            Kommentar

            Working...