Seriestart borte mot Stabæk - Terminlista 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #21
    Det som er utrolig viktig med tanke på seriestarten er:

    -KFL/LSK må tidlig ta kontakt med Stabæk å gi beskjed om at 720 billetter til denne kampen er ALTFOR lite.

    Her kommer Stabæk garantert til å stille fullt hus både av tilskuere og sponsorer/gratis billetter og tenker nok at bortelaget denne dagen kun skal få 5% av kvota. Jeg blir drit skuffa hvis vi ikke får et sted mellom 1000-1500 billetter til denne kampen.

    Oppfordringen er allerede sendt KFL. Nå håper jeg man begynner tidlig!

    Kjør på!

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      Opprinnelig skrevet av Ytre
      Nja, føler Rosenborg-Vålerenga like gjerne kan bli hovedmatch
      Tviler på at de går glipp av å sende fra nyåpninga av stadion. De sendte jo nesten en times show da aafk åpnet sin stadion. Og med LSK i den kampen også blir det litt ekstra tenning i tillegg.
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #23
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Det som er utrolig viktig med tanke på seriestarten er:

        -KFL/LSK må tidlig ta kontakt med Stabæk å gi beskjed om at 720 billetter til denne kampen er ALTFOR lite.

        Her kommer Stabæk garantert til å stille fullt hus både av tilskuere og sponsorer/gratis billetter og tenker nok at bortelaget denne dagen kun skal få 5% av kvota. Jeg blir drit skuffa hvis vi ikke får et sted mellom 1000-1500 billetter til denne kampen.

        Oppfordringen er allerede sendt KFL. Nå håper jeg man begynner tidlig!

        Kjør på!
        Hallen skal vel ta 16000 og jeg kan ikke helt se for meg at Stabæk som sleit med å fylle Nadderud(6000) i toppkampene i gullsesongen skal klare å selge ut 16000 seter. Så mange sponsorer har de ikke.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #24
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Det som er utrolig viktig med tanke på seriestarten er:

          -KFL/LSK må tidlig ta kontakt med Stabæk å gi beskjed om at 720 billetter til denne kampen er ALTFOR lite.

          Her kommer Stabæk garantert til å stille fullt hus både av tilskuere og sponsorer/gratis billetter og tenker nok at bortelaget denne dagen kun skal få 5% av kvota. Jeg blir drit skuffa hvis vi ikke får et sted mellom 1000-1500 billetter til denne kampen.

          Oppfordringen er allerede sendt KFL. Nå håper jeg man begynner tidlig!

          Kjør på!
          Helt enig!

          Men dette er klubben som ville at klanen skulle bli hjemme da de skulle få medaljene sine, så jeg tror vi får det vi skal og ikke mer.
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Del Portro
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Nov 2008
            • 115

            #25
            Det skal for en gangs skyld være veldig deilig å ikke se på værmeldingen før man skal spille borte mot Stabæk!

            Fra 2004 og oppover har været på Nadderud vært katastrofalt i disse kampene. (Husker spesielt den sesongen Stabæk rykka ned hvor vannet lå som en eim over banen). Denne gangen blir ikke været noe problem. 15. mars kunne like gjerne bydd på minus 10 og meterhøye fonner. Nesten like viktig er det at vi sparer Åråsen-matta en uke lenger.

            I tillegg får Stabæk minst mulig hjemmebanefordel ved at de ikke kjenner matta, hvordan banen reagerer, friksjonen i gresset, garderobeanlegg og forskjellige proposjoner og avstander på banen som ikke er innarbeidet. Altså mye nytt også for hjemmelaget slik at de bruker energi på nye inntrykk.

            Ellers ser jeg at fra 16. mai til 28. juni møter vi Odd, Strømsgodset, Sandefjord, Lyn, Fredrikstad, BodøGlimt, Molde og Start. Her bør det plukkes poeng!

            At både åpningen og avslutningen på sesongen nesten er fri for bunn- og nyopprykkete lag, er like greit. Nyopprykkete lag overpresterer ofte i innledningen på samme måte som bunnlagene gjør det på høsten.

            Del Portro

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Setter en røykbombe på at Stabæk - LSK blir Lørdagskamp.

              Forresten litt "kjip" terminliste. Kunne ønsket meg enten Sandefjord, Odd, eller Fredrikstad på sommeren. Start borte på en Onsdag og masse kjipe hjemmekamper i sommerferien er heller ikke veldig interessant. Men biltur til Bodø i Juni for andre året på rad blir lekent!
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #27
                Blir det noe blussing?

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Blir det noe blussing?
                  Ja regner med det. Ettersom det er innendørs så vil det ha en flott effekt. Regner med jeg har Tifogruppa og Kanari-fansen styret i ryggen når jeg sier at det med 99.9% sikkerhet vil bli pyro i Gymsalen på Fornebu...?
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • ketil
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Feb 2004
                    • 246

                    #29
                    Jeg tror kjapt den matchen kan bli solgt ut, Nadderud har aldri vaert representativt for hvor mange som foelger den klubben. At Stabaek er fulgt av mange sponsorer er en myte, de er fulgt av familier som krever komfort, noe de ikke har hatt saa lenge de har vaert en del av norsk fotball.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Faen for en kjip start. Tar vi poeng borte mot Stabæk og vinner hjemme mot Viking kan vi få en fin flyt og deretter knuser vi Søpla i vår neste hjemmekamp. Kjenner på kroppen at dette begynner jeg faen meg å se frem til..

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2122

                        #31
                        Bergenskamp pà vàren! Flott, da regner jeg med knallhard Bergenskanaris-mobilisering!!

                        Uansett leit med en tung sesongstart, dette betyr at formen mà vaere pà topp helt fra starten av sesongen, slik at vi biter fra oss med en gang. Vi husker vel alle det tòffe kampprogrammet vi hadde i starten av àrets sesong, og konsekvensene av dette...
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Det store spørsmålet er jo når bussbillettene blir lagt ut for salg? Ikke noe poeng å vente med dette. Her bør det være et tosifret antall busser med masse feststemt Kanaris på vei ut til Fornebu.

                          Hey, fikk plutselig et Plankahaugen-flashback...
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Vi får altså æren av å åpne i hallen til Stabæk. Kan jo være greit det. Banene er jo like ukjent for begge lag.
                            Alle husker vel hvordan det gikk da LSK var med på å åpne "Røkkeløkka" i 1998...
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34

                              Her skal jeg være 15. mars. Likte igrunnen denne serieåpningen; borte mot regjerende seriemester som kommer til å ha alt forventningspresset på seg. Dette kan bli moro!

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Det store spørsmålet er jo når bussbillettene blir lagt ut for salg? Ikke noe poeng å vente med dette. Her bør det være et tosifret antall busser med masse feststemt Kanaris på vei ut til Fornebu.

                                Hey, fikk plutselig et Plankahaugen-flashback...
                                Burde jo finne ut hvor mange billetter vi får først da
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Burde jo finne ut hvor mange billetter vi får først da
                                  Vi får i hvert fall 750, så det kunne jo vært en idé å begynne å selge bussbilletter med dét som utgangspunkt. Får vi flere kan vi selge flere bussbilletter senere.

                                  Ultimo juli i Trondheim er strålende. Dessverre bomma vi på Olavsdagene med to døgn.
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • Rosapanter
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jan 2007
                                    • 40

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                    Dessverre blir stabæk kampen tv kamp med start kl 20.00, ellers kunne vi nok stilt opp mot 2000 kanaris og lagt lista jævlig høyt hva gjelder stemning i hallen.
                                    Dessverre! NEI DA, Alt nå må vi snu oss rundt og skaffe folk, selge buss B.
                                    snakke med tanter og onkler ja alle som vi vet vil se kampen, få de med på buss
                                    MVH
                                    Rosapanter

                                    Kommentar

                                    • Del Portro
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Nov 2008
                                      • 115

                                      #38
                                      Første langtur for sesongen mot Ålesund-klovnene, bør det også satses hardt mot. Husk også at denne går første helg i påskeferien, dvs fri for mange.

                                      Forøvrig temmelig sikker på at Stabæk-Lillestrøm får æren av å bli kommentert av Arne Ball på lørdag 14 mars. Isåfall temmelig tiltalende. Debutere med lørdagsmatch, nye stadion og Arne i kommentator-boksen er ikke hver dag.

                                      MUST å sette press på billett-høstinga fra første stund her. Kjenner jeg styret rett, setter de dette også svært høyt på prioriteringslista - føler vi er i trygge hender.

                                      Kommentar

                                      • nob
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2007
                                        • 137

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Del Portro
                                        Forøvrig temmelig sikker på at Stabæk-Lillestrøm får æren av å bli kommentert av Arne Ball på lørdag 14 mars. Isåfall temmelig tiltalende. Debutere med lørdagsmatch, nye stadion og Arne i kommentator-boksen er ikke hver dag.
                                        det er tv2 som velger kamper først, så da antar jeg de velger denne.

                                        syns det var trist at godturer som sandefjord og fredrikstad er så sent, og kr.sand som er min høydare er på en onsdag.
                                        "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                        Kommentar

                                        • Bekkis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 441

                                          #40
                                          Bare jeg som er skuffet over bortekamp i både serieåpning og avslutning??
                                          Hjemmebane i siste kamp kan være gull verdt!

                                          Kommentar

                                          Working...