Seriestart borte mot Stabæk - Terminlista 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #41
    Opprinnelig skrevet av nob
    det er tv2 som velger kamper først, så da antar jeg de velger denne.

    syns det var trist at godturer som sandefjord og fredrikstad er så sent, og kr.sand som er min høydare er på en onsdag.
    Skal vel ikke ta alle sorgene på forskudd, vi veit jo alle at "NFF" gjør om på kampdager og tidspunkt i hytt og pine....
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #42
      Opprinnelig skrevet av heidar
      Bergenskamp pà vàren! Flott, da regner jeg med knallhard Bergenskanaris-mobilisering!!

      Uansett leit med en tung sesongstart, dette betyr at formen mà vaere pà topp helt fra starten av sesongen, slik at vi biter fra oss med en gang. Vi husker vel alle det tòffe kampprogrammet vi hadde i starten av àrets sesong, og konsekvensene av dette...
      Tenkte akkurat det samme heidar. I 2007 stilte vi med intet mindre enn 7personer, like mange som så LSK-VIF på fotballpuben tidligere i sesongen. I Trondheim var vi 9personer(!!) og 14timer på buss tilbake til Bergen med skjerfing på Dovre er noe som aldri går i glemmeboken. På resten av kampene er jeg veldig usikker, men etter sommeren var det meget skralt. Vi snakker om flagg og topins for å fremme vårt budskap om klubbens situasjon. Synd jeg skal være på jobb i utlandet 65% av sesongen. Vi satser også på å forbedre 7 kamper fra 2008.

      Uansett. Det skulle vært mulig å forhåndsstille biletter til Nadderud allerede idag. Jeg tror nok de fleste som holder til inne på forumet gauler og skaper god stemning.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #43
        Haha, Tromsø på Alfheim 19 April, vi kommer til å fryse i hjel! Baris Kanaris kommer til å slite, men blir jævlig bra
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • Syngende Fugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 415

          #44
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Tifo forslag ,,, fotball spilles på gress og utendørs...
          Smart å sende tifoforslag på pm til noen som er involvert i tifo gruppa da hvem som helst kan lese hovedfora..
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #45
            Opprinnelig skrevet av Bekkis
            Bare jeg som er skuffet over bortekamp i både serieåpning og avslutning??
            Hjemmebane i siste kamp kan være gull verdt!
            Synes det er typisk. Åpner borte, avslutter borte. 4 av 6 kamper midt på sommeren hjemme - da det er generelt dårlig publikumsoppmøte, samtidig som det er årstida hvor det er "kos" å dra til omtrent samtlige steder i Norge.

            Tusen takk, NFF! Denne kan dere vanskelig toppe!


            ...det eneste virkelig positive jeg ser med dette oppsettet er at vi får unna Stabæk borte før de blir husvarme.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #46
              Opprinnelig skrevet av erlando
              Tusen takk, NFF! Denne kan dere vanskelig toppe!
              Tror vi ikke skal glemme at LSK har i mange av de foregående årene hatt svært fordelaktige oppsett. At vi ikke får et optimalt i år, kan jeg leve fint med så lenge vi får Stabæk borte i serieåpningen. Det var faen meg stort!
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #47
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Tror vi ikke skal glemme at LSK har i mange av de foregående årene hatt svært fordelaktige oppsett. At vi ikke får et optimalt i år, kan jeg leve fint med så lenge vi får Stabæk borte i serieåpningen. Det var faen meg stort!
                Og at vi henter hjem Gullet i Molde er heller ikke å forakte.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Syngende Fugl
                  Smart å sende tifoforslag på pm til noen som er involvert i tifo gruppa da hvem som helst kan lese hovedfora..
                  Tenkte vel egenlig ikke på at denne blei tatt seriøst, men er enig i at jeg burde sett den... SORRY:???:

                  Kommentar

                  • Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

                    #49
                    Ett helt greit oppsett for vår del.

                    +Det var viktig med bortekamp i første runde, vi har ikke klima for å spille fotball i dette landet 15.mars, så å få utsatt voldtekten av åråsen-matta lengst mulig var bra.

                    +Starter opp med 3 godbiter på åråsen, viking, enga og rosenborg. Her bør det bli fulle tribuner og bra stemning.

                    +Tromsø 19.april kommer til å bli jævlig kaldt!!

                    +Stabæk inne i første runde lukter jævlig stemning

                    +Bodø seint i juni lukter biltur.

                    +Fine sommerturer til Stavanger og Trondheim

                    -Veldig lite attraktive hjemmekamper til sommeren. Lukter lite folk og tam stemning.

                    -Kunne med fordel hatt 1-2 kortturer til sommeren, som fredrikstad og hamar i sommer, det var knall

                    -Kristiandsandstur på en onsdag ikke bra.
                    Last edited by Ytre; 03.12.2008, 08:19.
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3404

                      #50
                      At vi får 16.mai kampen hjemme var uventet utifra tilskuersnittet på Åråsen denne sesongen.

                      6 av de 7 første rundene blir tette bataljer, og jeg tror vi skal være litt kalde med tanke på tabellplassering før sommerferien.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • Bekkis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 441

                        #51
                        Har ikke vært dårlig tilskuersnitt på åråsen i år. nestbeste gjennom tidene, i en sesong hvor laget ikke har prestert.

                        Kommentar

                        • Shrap
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Sep 2005
                          • 95

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Tror vi ikke skal glemme at LSK har i mange av de foregående årene hatt svært fordelaktige oppsett. At vi ikke får et optimalt i år, kan jeg leve fint med så lenge vi får Stabæk borte i serieåpningen. Det var faen meg stort!
                          Stabæk away er, og vil fortsette å bli legendarisk
                          Bergdølmo - VÅR mann!!!

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                            Så at oddsen for Stabæk-LSK var er klar. Fra Betsafe:

                            Stabæk-LSK 2,00 3,45 3,40.

                            Her er det vel bare å mate tusenlappene på borteseier
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Evt på hjemmeseier, så blir man ikke så ulykkelig om vi skulle tape.
                            Jeg tipper aldri at Lillestrøm skal tape, da velger jeg heller en annen kamp.

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #54
                              Ellers kan det være greit å vite hvor lenge det er til serien starter.
                              Fant denne.



                              Endelig har skuffelsen sluppet taket, og jeg klarer å glede meg til neste seesong, tok lang tid i år gitt.
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • Del Portro
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2008
                                • 115

                                #55
                                Velger tv2 ut sin 20:00-match før NRK får velge lørdagsmatch? Hvordan fungerer dette egentlig?

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Del Portro
                                  Velger tv2 ut sin 20:00-match før NRK får velge lørdagsmatch? Hvordan fungerer dette egentlig?
                                  Tv2 får alltid velge sin 20.00 match først hver runde. Nrk og Lyse velger som nummer 2 og 3 annenhver gang.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Fuglegutt
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2008
                                    • 863

                                    #57
                                    Ved nærmere ettertanke er det er relativt tøff åpning da, kan fort bli megert med poeng på kontoen helt på starten.. men nå er forsåvidt nesten alle kamper vanskelige da, iallefall med det spillet vi leverte i fjor...

                                    Stabæk away blir en høydare!!Tror vi skal kunne høres godt inne i hallen der gitt!!
                                    Last edited by Fuglegutt; 18.12.2008, 09:25.
                                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #58
                                      Jeg tipper det blir lørdagskamp. Noen som vedder imot?

                                      Kommentar

                                      • haak
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2007
                                        • 141

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                        Har ikke vært dårlig tilskuersnitt på åråsen i år. nestbeste gjennom tidene, i en sesong hvor laget ikke har prestert.
                                        HUsk på at de telte med alle sesongkortene i hver kamp. Husker mot lyn, de sa et det var 7000 eller noe. Jeg har aldri sett så lite folk på kamp før.

                                        Kommentar

                                        • Del Portro
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2008
                                          • 115

                                          #60
                                          Oppsettet er bra, og seriestarten kunne ikke vært bedre i denne måneden. Eneste aber er mange hjemmekamper i sommerferien mot lite attraktive lag, og avslutning borte mot Molde. Stabæk vil nok bli svekket foran neste sesong. De må spille seg mer inn enn om de hadde hatt de samme spillerne og angrepsmønster som i år. Det er nok positivt å møte dem tidlig dersom det fortsetter å bli mer "å miste" enn "å kvitte" seg med spillere. Med Veigar kan Nannskog også fort forsvinne. Trivsel i spillergruppa er kanskje det viktigste argumentet for at Nannskog skal bli i klubben, og det betyr selvsagt at spillergruppa bør forbli mest mulig som den er. Det har den ikke blitt. Det kan bli flere.

                                          En annen ting jeg merka meg med oppsettet er at vi ikke siden 2002 har kamp mot Lyn borte før sommerferien. (Hvis man vil "definere" 1. juni som sommer kan den rekka bli enda lenger, hvilket får meg til å tenke på alle de matcha vi har hatt på Ullevaal i høstsesongen, verst semi'n for fire år sida).
                                          Last edited by Del Portro; 19.12.2008, 15:29.

                                          Kommentar

                                          Working...