Håper episoden blir politianmeldt og at vedkommende blir utestengt fra Åråsen ut sesongen. Å angripe ansatte som gjør en innsats for folk flest er en skam. De har som regel heller ingen myndighet til å bestemme hva som skal selges. Dette er det sentrale folk som bestemmer.
Kanaribrødet observert!
Collapse
X
-
Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
- Det er selvfølgelig ikke spesielt morsomt å få brødet til erkefienden slengt opp i ansiktet- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Jeg skjønner ikke hva buttikk og bakeri ledelser rundt omkring tenker. Trodde de virkelig dette ville føre til positiv PR for dem?
Jeg vet om flere som har stoppet å handle i butikker som selger dette brødet. Setter meg sterkt tvilende til omsetings økning pga et latterlig brød.
Forøvrig; velkommen etter enga, kanaribrød har da vi hatt i flere år.
(Gidder ikke å kommentere truslene, det har andre gjort nok allerede)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hm, hva skjer??
Dette er å gå langt over streken.
Saken kunne enkelt vært løst om tullinga fra Oslo hadde holdt brødet sitt innafor ring 3. (En by et lag..... :wink: )
Når man bedriver en form for intervensjon innover i LSK land, er det klart man må regne med reaksjoner, akkurat som det hadde blitt tilsvarende kontra reaksjoner om LSK brødet hadde vært i butikkhyllene i Oslo.
Men igjen, å begynne å skjelle ut totalt uskyldige ansatte blir for dumt, og er sterkt beklagelig.
Som andre her poengterer, det er snakk om et brød!Kommentar
-
Dette må jo bare være tull.
Sist uke tok jeg en tur rundt i butikkene i Lillestrøm. Ingen av dem solgte brødet lenger fordi at de hadde fått klager. Jeg veit ikke når de fikk disse klagene men det virker veldig rart hvis de har blitt trua på livet også har de ikke sagt noe før nå.
Jeg tror dette bare er pisspreik.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryDette må jo bare være tull.
Sist uke tok jeg en tur rundt i butikkene i Lillestrøm. Ingen av dem solgte brødet lenger fordi at de hadde fått klager. Jeg veit ikke når de fikk disse klagene men det virker veldig rart hvis de har blitt trua på livet også har de ikke sagt noe før nå.
Jeg tror dette bare er pisspreik.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan Bananhttp://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=79475
- Det er selvfølgelig ikke spesielt morsomt å få brødet til erkefienden slengt opp i ansiktetFugla 4 Life!Kommentar
-
Jeg oppfordret Baker Nordby til å anmeldte hendelsen da jeg snakket med de. Situasjonen er reel, og vi kan ikke feie dette under teppet på noen som helst måte.
Nå er det ikke sikkert vedkommende har noe med KFL å gjøre, men vi får ta ansvar uansett. Våre dypeste unnskyldninger har blitt overlevert, og i morgen vil de få en liten oppmerksomhet som vi håper hjelper på en smule.
Viser det seg at vedkommende har tilknytning til KFL, så ryker han/hun rett ut, og jeg skal personlig sørge for at personen ikke får sette sine ben på Åråsen på en god, god stund.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterJeg oppfordret Baker Nordby til å anmeldte hendelsen da jeg snakket med de. Situasjonen er reel, og vi kan ikke feie dette under teppet på noen som helst måte.
Nå er det ikke sikkert vedkommende har noe med KFL å gjøre, men vi får ta ansvar uansett. Våre dypeste unnskyldninger har blitt overlevert, og i morgen vil de få en liten oppmerksomhet som vi håper hjelper på en smule.
Viser det seg at vedkommende har tilknytning til KFL, så ryker han/hun rett ut, og jeg skal personlig sørge for at personen ikke får sette sine ben på Åråsen på en god, god stund.
Petter
Skulle ikke forundre meg om dette var nok ett salgstriks.
Er du sikker på at dette har hendt?, hvorfor sa de ikke noe om dette før Stabekk klagde på nyhetene?.
Hvis du ikke er sikker på at det er en Lillestrøm fyr som har gjordt dette så synes jeg ikke du skal si unnskyld på vegne av oss.
Da jeg snakket med en av de ansatte på Nordby istad (en veldig hyggelig utenlandsk dame) så sa hun at det var noen av sjefene som var blitt truet, ikke de ansatte.
Da man leser i avisen:
Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
Det viser seg at en ansatt hos oss i Lillestrøm nekter å selge brødet da det har vært meget grove kommentarer til henne. Det som sjokkerer meg er at den ansatte har blitt truet på livet, og fått trusler om å få ødelagt bilen/dekkene, og trusler om å få tent på husetKommentar
-
Om dette har skjedd er det forkastelig, uansett om det er et LSK/KFL medlem eller ikke. Det som er sikkert er at det ikke er noe bra reklame for noen av oss. Og det er heller ikke veldig morsomt for en uskyldig jente som ekspederer å oppleve noe slikt. Derfor er det utrolig bra at KFL tar offisiell avstand fra dette og at de sender en oppmuntring til den/de berørte. Jenta kan jo til og med være LSK supporter, det tenkte nok ikke mongodusten på. Hvertfall så kan det hende at hun VAR det før den episoden.
Men det er en ting jeg ikke forstår, hvorfor i all verden skal de selge vif brød i Lillestrøm??? Av alle plasser?? Apebrød kan de jo selge andre steder, de må jo skjønne at det er provoserende. Jeg hadde selv blitt irritert. Og det samme gjelder idioten som står i Baklomma Pub med vif drakt. Hva skjer? Hva er poenget med å provosere på denne måten?Kommentar
-
Når man jobber ett sted hvor det selges vålerengen brød så må man regne med sånt :wink:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Det kan også tenkes at det er en gammel og grinete dame som smører tjukt på etter å ha fått kjeft av en ung mann som reagerte på en urettmessig provokasjon...men det er det tydeligvis ingen som tenkte på(for ordens skyld: det var ikke meg).Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det er drøyt når det går så langt som til drapstrusler.. Men faen da.. Det er idioti å plassere et VIF brød i byen til erkerivalen.. hva faen tenker man med?? (Jeg sier som Thor Eggen; "Man ber jo om bråk!") Jeg så dette brødet på jessheim og ble rimelig forbanna selv.. Jeg holdt riktignok kjeft i og med at det er liten vits å skjelle ut de ansatte der.. Regner med at det ikke er de som har bestemt dette....................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarizFå Kanari-brødet til Sørumsand!!!!Kommentar
Kommentar