LSK-lotto

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    LSK-lotto

    Det nærmer seg ikke bare jul, men også et nytt år og dermed startskuddet for LSK-lotto. Dette tiltaket til klubben for å samle inn sårt tiltrengte midler til aktiviteter og drift/vedlikehold på treningsfeltet, LSK-hallen og hele treningsanlegget som alle klubbens lag - fra 5 års-lag til A-lag drar stoor nytte av, er egentlig jævlig smart. Man støtter klubbens rekrutteringsgrunnlag med en 100-ings i måneden, men kan faktisk ende opp med å få mere igjen. Hehey!

    LSK mangler 150 til for å kunne gi startsignal for lottoen. Kontakt en av oss i KFL-styret så hjelper vi selvsagt hvis det er no spørsmål. Eller gå rett på Gunnar Falkum i LSK (lsk.no / tlf 63 80 56 60).

    Fra lsk.no:

    LSK Lotto – LSK’s eget lotteri!

    Vi trenger din hjelp!!!
    Vi har jobbet lenge med å lansere vår egen LSK-lotto og trenger nå kun 150 stk for å kunne realisere denne drømmen. Klarer vi det før jul så er LSK-lotto på luften 09.01.2009.
    LSK-Lotto er for deg som er glad i LSK. - LSK-Lotto er for deg som liker å spille litt.


    For en hundrelapp i måneden kan du både støtte LSK samtidig som du har gode sjanser til å vinne fine pengepremier.

    Derfor: Delta i LSK-Lotto, klubbens egen lotto der du hver uke kan vinne opptil kr 5000. Du betaler kun kr 100 pr måned. Da er du med i den ukentlige trekningen om fire pengepremier. Førstepremien er på kr 5000, og det trekkes ut tre andrepremievinner på kr 1000. Disse premiene overføres direkte til vinnerens konto. I tillegg vil det enkelte uker også settes opp ekstrapremier.

    Trekningen blir foretatt hver fredag.

    Når du melder deg på, forplikter du deg til å være med i 12 måneder. Aldersgrensen er 18 år. Dersom du er under 18, må du ha foreldrenes skriftlige samtykke. Det MÅ være minst 500 påmeldte før LSK-lotto starter opp. Hvis minimumsantallet ikke oppnås, vil lottoen bli kansellert og innbetalte penger blir tilbakeført.

    Betaling for inneværende måned må være registrert for at utbetaling av premie skal finne sted. Dersom den ikke er det, tilfaller premien LSK.

    For å melde deg på LSK-Lotto. Trykk her.


    Vedtekter LSK Lotto
    §1 Betaling må være registrert på LSKs konto senest ultimo hver måned, for å være med på neste måneds trekning og for at utbetaling av premie skal finne sted. Er dette ikke tilfelle, tilfaller premien klubben.
    §2 Om antall forpliktende salgskontrakter ikke overstiger 500 i antall, forbeholder LSK seg retten til å kansellere lotteriet. Innestående betalinger blir da tilbakeført.
    §3 LSK forbeholder seg retten til å stoppe lotteriet etter 12 mnd om ikke fornyet tillatelse fra lotteritilsynet foreligger. Innestående beløp fra spiller vil da bli tilbakeført.
    §4 Utbetaling av premier vil skje til den konto premie trekkes fra dersom kjøper ikke har oppgitt en annen utbetalingskonto.
    §5 Aldersgrensen for å delta i lotteriet, uten foreldrenes samtykke, er 18 – atten år.
    §6 Om deltagelsen under spillets gang synker til under 500 ”aktive” (kontrakter det er registrert betaling for), forbeholder LSK seg retten til å avslutte lotteriet. Innestående betalinger blir da tilbakeført til spiller.
    §7 Lotteriet er løpende og du binder deg for 12 måneder fra første måned du er med i trekning.
    §8 Det er 3 – tre måneders oppsigelsesfrist for lotteriet.
    §9 Avtalen må sies opp skriftlig på epost til lsklotto@lsk.no eller pr post. Bekreftelse på at oppsigelsen er mottatt vil bli sendt. Bekreftelsen vil også inneholde informasjon om siste trekkdato og siste trekning du er med på. Dersom spiller ikke har mottatt slik bekreftelse innen 14 dager etter at oppsigelsen ble sendt, er det spiller sitt ansvar å kontakte LSK for å forsikre seg om at oppsigelsen er mottatt.
    §10 Overskuddet fra lotteriet vil i sin helhet gå til å dekke aktiviteter og drift i LSK samt vedlikehold av anlegg og bygningsmasse.
    §11 Det henvises for øvrig til Lotterilovens til enhver tid gjeldende regelverk.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • CLAYTONZANE
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2005
    • 74

    #2
    Lsk lotto

    Fikk mail fra banken at lotteriet er avlyst pga for liten interesse. Synes dette er skuffende av oss.

    Synes det er rart at ikke vi ikke er mange nok som kan avse 1200 kr i løpet av et helt år.
    nei og nei

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #4
        Lønn som fortjent?

        Opprinnelig skrevet av KFL41
        http://lsk.no/?did=9102747

        LSK-lotto kanselert.
        Ja-ja. Grunnen er at minimum ikke ble solgt. Tillat meg derfor å komme med et forslag som vil slå to fluer i en smekk:

        Hva om vi foreslår å lønne en del av våre overbetalte og underpresterende spillere i LSK-lodd?

        Eksempelvis kan halparten av lønna til Jooon utbetales i LSK-lodd. Det er bare å legge frem saken som om loddene er en slags type opsjoner med store gevinstmuligheter. Mange bedrifter benytter kreative avlønningsprogram i tøffe tider. Aksjer, opsjoner, bonuser ved senere overskudd. Hvorfor ikke forsøke med lodd?

        Det er mulig spillere som mottar lønning i form av LSK-lodd også vil ta hintet, og finne seg en ny arbeidsgiver. Dette er en mye mer elegant måte enn den primitive Uday-taktikken med å sende folk ned til juniorene.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          Faen da. Dette hadde vært veldig kjærkomne inntekter i en tid der Sportsklubben sliter økonomisk...

          Kommentar

          • HanseFrank
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 221

            #6
            Det er mulig jeg bare har oversett dette, men om dette ikke er promotert med mer enn en nyhet på lsk.no og ett eneste innlegg på kfl.no kan man jo kanskje spørre seg om ikke disse pengene kan komme klubben tilgode ved å spare lønn eller honorarer til de ansvarlige for å markedsføre og selge dette lotteriet.
            HanseFrank
            - på den andre siden...

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Opprinnelig skrevet av HanseFrank
              Det er mulig jeg bare har oversett dette, men om dette ikke er promotert med mer enn en nyhet på lsk.no og ett eneste innlegg på kfl.no kan man jo kanskje spørre seg om ikke disse pengene kan komme klubben tilgode ved å spare lønn eller honorarer til de ansvarlige for å markedsføre og selge dette lotteriet.
              Her må jeg si meg helt enig, det er noen der inne på kontoret på Åråsen som ikke gjør jobben sin ....:???:

              Kommentar

              • CLAYTONZANE
                Medlem
                Møteplager
                • Jul 2005
                • 74

                #8
                Ikke helt enig! De delte ut brosjyrer i siste hjemmekamp. Men er enig i at det kunne vært bedre markedsført.

                Men men sånn er der bare. Venter spent på nye spillere
                nei og nei

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #9
                  undertegnede har da hørt om dette i minst 10 forskjellige anledninger, så at det er undermarkedsført er jeg ikke enig i.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Ranakanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 488

                    #10
                    Jeg fikk ikke noen brosjyre på siste hjemmekamp. Men jeg husker att det var ei dame som snakket om dette på åråsen i pausa over anlegget. Og jeg har heller ikke lest noe om dette KFL.NO. LSK.NO er jeg knapt innom, så det kan hende det har blitt reklamert der. Så dem har ikke akkurat jobbet hardt for å få dette forskynt ut til de troende LSK-supportere.

                    Kommentar

                    • chrissp
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 2403

                      #11
                      Skal man bruke pengene på noe LSK-relatert er ikke et pengespill min første pri.

                      Er det gjort noen undersøkelser i forkant for å finne ut av interessen?

                      Jeg bruker store penger på LSK vært eneste år. Jeg er villig til å bruke mer også. Da må klubben finne produkter som jeg er villig til å betale for. At LSK lenge har vært svake på dette, er ingen overaskelse.
                      Bølerkanaris

                      Kommentar

                      • Kjølnerdomen
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2008
                        • 148

                        #12
                        Hadde sannsynligvis også blitt enklere om man kunne betalt med VISA-kort via en webside, uten å måtte sende mail, og styre og ordne... Burde iallefall kunne vært en opsjon for de som ønsket å betale på forskudd!

                        Kommentar

                        • Per Arne
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2347

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                          Jeg fikk ikke noen brosjyre på siste hjemmekamp. Men jeg husker att det var ei dame som snakket om dette på åråsen i pausa over anlegget. Og jeg har heller ikke lest noe om dette KFL.NO. LSK.NO er jeg knapt innom, så det kan hende det har blitt reklamert der. Så dem har ikke akkurat jobbet hardt for å få dette forskynt ut til de troende LSK-supportere.
                          (Min utheving)

                          LSK-lotto har blitt omtalt i fire artikler her på kfl.no

                          Julenytt (Publisert: 15.12.2008 )
                          Fugladag på LSK-Shopen lørdag 13/12 (Publisert: 11.12.2008 )
                          Hvem er vi? Kanaris - året rundt! (Publisert: 04.12.2008 )
                          Referat fra allmøtet (Publisert: 19.11.2008 )

                          Det var også et eget avsnitt om LSK-lotto i utsendelsen vår til alle medlemma tidlig i desember.
                          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3452

                            #14
                            En nogenlunde brukbar bortedrakt i år vil sannsynligvis dra inn flere kroner enn lottoet.

                            Gjorde noen i markedsavdelingen i det hele tatt noen forundersøkelser før lottoet ble dratt i gang? Hadde kanskje vært en ide å sjekke om dette var noe som det var interesse for før de bruker mer tid og krefter på det. Nå fremstår vel ikke markedsavdelingen vår som den mest kompetente på Romerike. I fjor fikk vi slagordet GULL hvor jeg kun husker at en L står for Lojalitet som få dager etter at Påsan fikk sparken frestod som en liten klisje. I tillegg fikk vi Del Drømmene - Del øyeblikket, eller hva det var, som heller ikke har gjallet rundt bardisken på Martins.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            Working...