Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er det fremdeles muligå få tak i billetter til kampen?
Har vært bortreist og ankom OSLO nå, og har ikke kart å tak i billetter.
Hva er evt. åpningstidene til EFFECT?
Er det fremdeles muligå få tak i billetter til kampen?
Har vært bortreist og ankom OSLO nå, og har ikke kart å tak i billetter.
Hva er evt. åpningstidene til EFFECT?
Kommer du TIDLIG til stadion vil jeg ikke se bortifra at du får skaffet deg biletter...
LSK må gjøre noe med billettsalget. Mot Hamkam sto jeg i kø til etter at målet var scora . . .
I dag skulle jeg være lur - og var på Sportshuset. Men, gjett, datasystemet var nede. Hva er detta ? Heldigvis fikk brodern tak i seinere, men . . .
Jeg synes egentlig ikke klubben trenger gjøre så mye med systemet, det er heller folk som må være tidligere ute for å kjøpe billetter til matchene. Å komme på matchdag, og regne med at man skal få billett før matchstart er vel egentlig bare å gi opp fremover.
Var selv på LSK-shopn i noen timer i dag, og da hadde de ikke problemer, så da hadde du vel bare uflaks.
Sessongkort er vel bare smart hvis du skal på nesten alle hjemmekampene eller spiser på peppes hver dag? :P
Jaja, deg om det.
Jeg kjøper ikke sesongkort for at jeg skal på nesten alle kampene eller for at jeg eter på peppes, for det gjør jeg ikke. Jeg kjøper sesongkort fordi jeg elsker klubben min, og at jeg får sitte sammen med gutta i team werni på de samme setene hele sesongen gjennom.
Lillestrøm supportere er jo så sinnsykt trege til å skaffe seg billetter, hvor lenge har det gått ann å kjøpe billetter til denne kampen nå, 3 mnd? Da hjelper det ikke å sutre over at man er redd for ikke å få billett spør du meg.
Stemmer at datasystemet til shopen var nede i 25 minutter, og dette opplyste de om når systemet var nede, og de fortalte også akkurat når det skulle komme opp igjen, så du kunne jo venta 20 minutter å gått rundt å titta litt i mens. Er ikke værre
Kommentar