Dosso og Kiko ligger VELDIG langt tilbake.....
Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Collapse
X
-
ELENDIG av PSA!!!!!!!!!!
FAEN!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
når keeper til stabæk snapper ballen og skal starte kjapt stiller 3 LSK spillere seg rundt han og ser hva han skal gjøre, mens stabækspillerne løperfremover !!!!!! hva faen da , spring hjemover og hindre angrep i stedet!!! i alle fall 2 av dem burde sette fart hjemover.Kommentar
-
Synes Dosso har kommet seg nå! gjør en del bra ting der nåKommentar
-
Det må være lov å si, at uansett utfall av kampen denne kampen på telehor arena kjære seere, det er faen så digg å høre Arne Scheie igjen!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Dossso overreagerer ENORMT, liker ikke slikt skuespill! latterlig gjortKommentar
-
Sundgodt ser ut til å MÅ handse hver gang han spiller mot Stabæk, klart straffe , han tar ut hånda for å redde ballen ser det ut som.
han har vel hatt 2 handser i denne kampen?
Satans livsfarlige passninger innen 30 meter fra eget mål rett til motstander, FLERE ganger.
skikkelig dårlig der til tider.
utviklinga tatt i betraktning blir jeg fornøyd hvis vi klarer uavgjortKommentar
-
Han kan ikke gi rødt kort for noe sånt??? Nannskog kan umulig ha brukt mer muskler enn et ekorn på det der.... Han fikk gult kort for at han hisset seg opp tenker jeg.Kommentar
-
Da ble 1-1 og alt i alt det skal vi alt i alt være godt fornøyd med. Bittert, men thats life.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar