helt grei kamp, MEGET bra jobb KFL! Magnus og Bjørn Helge va bra, hvor er Bolly?
Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Collapse
X
-
Arild er i ferd med å bli en legende mot Stabæk. Blir flau når jeg ser han spille kamp etter kamp... Fyyy faen så rævva han er! Han gjorde ikke NOE bra i dag. Eneste "bra" han gjorde var vel å stå i veien for Myklebust når han skulle score??Kommentar
-
Legenden har guds hånd!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Med det innlegget viser du at din kunnskap om fotball er lik null.Kommentar
-
edit: reka fikk med seg det meste før meg gitt.
Arild er oppspillspunktet i laget, han vinner mye dueller, fordeler pasninger, styrer ett skudd som knudsen antageligvis hadde reddet i mål. Hvis du mener at han ikke gjorde noe bra, så har du mangel på fotballforståelse.Kommentar
-
Arildo spilla jo bra i dag, tar man vekk handsen så gjorde han mye bra, var ofte fri i midten og kunne lett brukes som spillepunkt, og videresente ballen med ok løsningerKommentar
-
Er enig i at han var flink i dueller og i å fordele pasninger, men han mister ballen utrolig lett og sliter med å dempe ballen blant annet. Var også treg i noen deler av kampen. Er uenig i at Knudsen sannsynligvis hadde reddet den ballen og jeg syns det var flaut at han brukte hånda igjen. Men vi kommer sannsynligvis aldri til å bli enige i det her uansett, så det er like greit å legge ballen død.Kommentar
-
Alt i alt en lovende start på sesongen. Uavgjort er riktig, med målavgjørende dommeravgjørelser mot begge lag. Ingen spillere skjemte seg ut, og kantene var best. Ett eneste minus: fortsatt litt mange farlige balltap av de to på sentral midtbane, men også de to leverte totalt sett tilfredsstillende. Jeg er optimist!Kommentar
-
Helt utrolig at legenden putta mot stabæk og igjen hadde en meget god "berøring". Begynner å føle sterk kjærlighet til denne mannen. Alltid på rett plass til rett tid. Forsetter vi slik blir vi meget vanskelige å få has på utover i sesongen, vi har tross alt et nykomponert lag som etterhvert vil bli bedre.
Ellers viste Dosso seg frem på godt og vondt. Ingen tvil om at han har teknikk,spilleforståelse og overblikk i massevis. Hans vandringer med ball foran 16 metern til stabæk i dag var imponerende, så mer ut som han var ute og luftet bikkja enn som en midtbanespiller under press. Blir helt sikkert meget god.Kommentar
-
Dosso viser jo til tider hva som bor i han, så når han blir litt tryggere så går nok dette litt fortere fremover og Arild vil få flere å spille til.
Meget bra i forhold til 08, morro å se at troppen inneholder såpass mange unge. Bra kamp av Nordtveit også.
Dommern er som vanlig skeptisk til musklene til Occean og blåser stort sett hver gang han vinner ballen, selv om det ikke er noe å blåse for.
Nannskog er ei kjeftesmelle lik Martine og det er på høy tid at noen jekker ned han, men skuespill bedriver ikke LSK med.. så neste gang håper jeg Dosso tar en Brækhus (som forøvrig ble verdensmester i dag) og gir han en på kjeften i stedenfor å falle som visse andre (lista er for lang til å ta med eksempler) bruker å gjøre!Kommentar
-
Jeg var steike forbanna på dommeren fram til det 89. minutt eller noe slikt, da elsket jeg han plutselig.
Nei, Espen Bertsen hadde ikke noe god kamp men de to hovedfeilene han hadde gikk fordel til hvert sitt lag så da er det vel greit.
Kampen var jevn og poengdeling rettferdig. Betryggende spill av Pål Steffen og resten av forsvaret. Med det defensive fundamentet kan vi komme høyt opp i år.
Forskjellen på oss i fjor og denne kampen er først og fremst tempo men også hvordan spillerene våger å spille på markert spiller som gjennom ledd.
Gleder meg til fortsettelsen.Kommentar
-
Myklebust var dagens overraskelse og banens beste! Han har heva seg ekstremt fra i fjor.
Ellers syns jeg det kollektive var mye bedre enn jeg har sett på veldig lenge. I dag sloss de for å få tilbake ballen, det var kamp om (nesten) hver ball.
Dette ser lovende ut fremover.
Ikke noe som ligner på et lag som var i bunnstrid i fjor!Kommentar
-
Synes vi gjorde en meget bra kamp idag! Dommern hadde ikke sin beste dag, noe som kunne slått begge veier. Synes dog ikke dosso overbeviste, og håper han får beskjed at han ikke skal leke annan flere ganger, slik som mot Nannskog. Hvem dommer gir motstanderne våres røde kort uansett? Riise og Myklebust spilte meget bra idag. Synes også forsvaret virka bra!Kommentar
Kommentar